Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De mensen van Dream theater zijn allemaal afgestudeerd aan het conservatorium, ze hebben dus wel weet van wat ze doen, en het is niet makkelijk! Ga voortaan eerst even na of het niet al te dom is wat je zegt!
||
Citaat:
Maar goed, ik vind het nogsteeds een zouteloze band, ik hou niet van "muziek" die bestaat uit de meest egotrippende stukken die elk individueel bandlid kon bedenken.
|
![]() |
Ik was er wel...was wel de moeite waard ook al koste het veel, en ze speelde idd Six degrees of inner turbulence helemaal
![]() En Myung met z'n basplank ![]() Kvon wel dat de setlist iets beter mocht...maar 1 nummer van Images & Words ![]() En hoewel de zanger ook wel vrij irritant is had ie wel een komische actie, met zo'n bromstepje ![]() Over Portnoy, nou ja ik heb niet zo heel erg veel verstand van drummen maar volgens mij is ie wel vrij goed, ken Virgil Donati alleen van naam (noem es een band waar ie wat mee heeft gedaan ofzo...) vind wel dat bijvoorbeeld Danny Carey veel leuker speelt, maar wel iets minder technisch...maar ja hij blijft wel komisch (net als de hoofden die John Petrucci trekt ![]() Hij mag de volgende keer alleen wel iets "zuiniger" met zn speelsel doen ofzo... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
The Crown Etc?? Jaja Wie gaan er heen? MuayThaiFight | 29 | 17-11-2003 21:04 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2 > wie doet er mee jewel4life | 5 | 15-09-2003 20:10 | |
Muziek |
Wie gaat er naar Wacken Open Air?? gorepunkgrind | 23 | 18-07-2003 10:28 | |
Games |
Netgamez, wie gaat er nog meer? Scorpion3000 | 4 | 10-08-2002 15:31 | |
Muziek |
Wie gaan er naar DREADLOCK PUSSY morghu in apeldoorn Baxx | 7 | 28-06-2002 19:15 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Wie gaan er rond 5 t/m 13 april met school naar Rome? Zazana | 8 | 02-04-2002 18:50 |