Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik kan er in komen... als je je er goed bij voelt; waarom niet?
mag ik er een vraagje tussenin gooien? wat als je nooit seks hebt gehad met je ex, maar je zou wel eens willen weten hoe het lichamelijk tussen jullie zou klikken... doen of niet? tuurlijk wel als je vrijgezel bent hé ![]() xxx |
![]() |
|
Verwijderd
|
'Max don't have sex with your ex.. lala' (verschrikkelijk liedje, maar het had 'n boodschap
![]() Ik zou 't nie doen. Dan begint het allemaal weer van voor af aan want vaak zit er bij één toch wel nog meer liefde dan bij de ander.. en zo niet komt het wel na die vrijpartij... |
![]() |
|
alleen als je geen nieuwe vriend hebt
![]() En als de verhouding duidelijk is. Dus voor 1x, of zonder gevoelens oid... je moet beide echt eerlijk zijn...
|
Verwijderd
|
Mja, ik zou het zelf nooit doen. Ik zou mezelf er alleen maar mee in de war brengen, en de ander hoogstwaarschijnlijk ook. Het is wel moeilijk niet te doen als de situatie zich voordoet dus vermijd ik de situatie. Ik heb dingen graag, ook voor de ander, duidelijk en sex met je ex draagt daar niet aan bij.
Ik ken trouwens wel een meisje, die nog een keer sex had met dr ex, terwijl ze gevoelens voor hem had. Dat is alleen gewoon goed gegaan, ze wist dat ze hem er niet mee terug zou krijgen, want daar was hij duidelijk in.. Hij voelde zich achteraf overigens een klootzak, ookal zag zij hem totaal niet zo. |
![]() |
|
my rule is niet sexen met exen
![]() dan is het gevoel achter de sex toch weg? een van de twee heeft probably nog hoop dat het weer wat word mijn idee is distancieer je van alle ellende en doe het niet..ofzo
|
Ik heb het wel een keer gedaan... niet all the way maar dat had ik ook nog nooit gedaan... Hij had op dat moment een vriendin ik was vrijgezel. Na afloop wou hij me weer terug terwijl ik van te voren toch echt had gezegd hem niet meer te willen....
Hij had het toen uitgemaakt emt zijn vriendin maar dat kwam later wel weer goed. Was een beetje een vreemde situatie.
|
![]() |
Ik heb daar wel goede ervaringen mee. júist omdat we nog wel veel voor elkaar voelden.Je zult je af vragen waarom het dan is uitgegaan, maar hij werd een beetje 'claustrofobisch' van onze ( nogal ) lange relatie op den duur.
Nadat het uit is ben ik eerst gewoon op vakantie geweest, maar toen ik terugkwam zijn we daarna al vrij snel weer met elkaar het bed in gedoken ![]() ![]() Dat is een tijdje zo doorgegaan,totdat ik verliefd werd op mijn huidige vriend. Mijn ex en ik geven nu nog steeds heeel veel om elkaar, en gaan nu gewoon met elkaar om als goede vrienden maar kruipen soms ook nog gewoon tegen elkaar aan enzo ![]()
|
![]() |
Toen het uit ging tussen mij en een ex vroeg hij al vrij snel daarna of ik een seksrelatie met hem wou. Hij zei nog "Je moet niet denken dat ik je aardig vind, maar je bent wel geil." Ik heb me kapot gelachen!
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Hmm... heb met eerste ex nog twee maanden sex relatie gehad, ontmoette toen eigenlijk mijn tweede vriendin... en met haar zelfs een jaar sexrelatie gehad nadat het uit was. Kregen toen beiden weer een andere relatie
![]() Het was gewoon vertrouwd en super fijn, al zou het kunnen dat er van hun kant nog wel diepere gevoelens kwamen kijken, daar ik degene was die het uitgemaakt had. Ben echter te onzeker van mezelf om dat te durven zeggen. Hoop wel dat ik altijd duidelijk gemaakt heb dat het echt over was en ze geen verwachtingen mochten scheppen. Ze waren hopelijk wijs en ervaren genoeg om zelf te beslissen of ze ermee door wilden gaan zonder het gevoel te krijgen dat ze gebruikt werden. Kga nog steeds super goed om met mijn ex en heb er geen spijt van dat dingen zo zijn gelopen. Enige angst was eigenlijk dat een nieuwe vriendin er radicaal tegen is, daar het "sex met je ex" wel iets amorealistisch heeft. Maar nu ik zo lees dat zij ook tijdje door gegaan is hoef ik me daar gelukkig niet druk om te maken ![]() *Geeft dikke knuf aan Fallen_Tear* Kzie je een dag niet en kmis je nu al ![]()
|
Beviel prima. Heel fijn en vertrouwd enzow
![]() ![]() *knuf voor doop* |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() *Ilsje wenst Necrodopey en *Fallen_Tear* veel plezier en liefs, en wil snel keer dubbel daten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
max don't have sex with your ex
![]() Tja, als je puur sex wil hebben voor de lust dan vind ik dat heel sletterig en dat is slecht voor je reputatie. En als je sex hebt en je bent nog steeds verliefd en je hoopt hem ermee terug te krijgen, dan zal ik het ook niet doen, want dan word je gekwetst als het niet wederzijds is. Conclusie: geen sex met je ex... |
![]() |
|
![]() |
Ja ik vind dat je er wel mee op moet passen om idd te zorgen dat je niemand kwetst.
Van de andere kant kan ik het opzich wel snappen, ik bedoel zeker als je een langere relatie hebt gehad, je gaat toch om elkaar geven en je bent en blijft, ook nadat het uit is gegaan erg vertrouwd met elkaar lijkt me zo, tenminste als het dan uit is gegaan zonder al te veel ruzie he. Nou ja ik zou het zelf niet zo snel doen denk ik, maar zeg nooit nooit...
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als je uiteen gaat omdat de relatie nie tmeer goed lukte, en je dus elkaar ergens nog graag ziet... dan zit er wel gevoel bij. Het is niet zomaar seks met iemand waar je niet van houdt, 't is "sex met je ex" |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |