![]() |
|
![]() |
Ik had ook altijd een enorme spleet tussen mn voortanden
en doordat er tussen die twee tanden een stukje tandvlees ofzo zat kon het niet tegen mekaar groeien en toen s dat weggehaald en nu heb ik ook geen spleet meer ![]() jeeeeeeeeeeeeej mja, k weet dus niet of dat bij jou ook zo is
|
![]() |
ik heb ook een spleetje tussen mijn voortanden. rond mijn 16e wilde ik er van af. ik heb nooit gedacht aan een beugel en het laten 'dichtplakken' vond ik te duur. Nu ben ik blij dat ik het niet gedaan heb want mijn tanden staan helemaal recht en dat spleetje vind ik niet lelijk, het hoort gewoon bij mij. Mijn verstandskiezen zijn nog niet doorgekomen, ik vind het toch wel een fijn idee dat er extra ruimte is zodat ze misschien niet getrokken hoeven worden.
|
![]() |
||
Citaat:
verder kan ik door het spleetje fluiten en dat is een enorm voordeel ![]() REIE
|
Verwijderd
|
Ik heb ook 'n spleet tussen m'n voortanden. Dat komt omdat ik in m'n bovenkaak 2 snijtanden mis. De tandarts heeft me wel eens gevraagd of ik een beugel wilde, maar dat wilde ik zelf niet. Ik heb er ook niet echt last van. Het staat misschien een beetje raar, maar dan is dat maar zo.
|
![]() |
|
Ik heb ook een klein spleetje tussen m'n bovenste voortanden...Vond ik vroeger vooral lelijk, nu vind ik het best meevallen, want de rest van m'n tanden staan recht en dan dat spleetje...ach ja het stoort me niet (meer) ...
Bij sommige mensen vind ik het zelfs sexy (ze heten niet voor niets suikertandjes) ...Madonna bijvoorbeeld laat speciaal haar tanden zo 'plaatsen' dat ze een spleetje tussen haar tanden heeft... |
![]() |
|
![]() |
Ik heb een spleetje, en vroeger was het nog erger.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[NA] d = Afstand tussen 2 spleten van een tralie Peter1989 | 1 | 05-11-2012 16:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
Gespleten Tepel anjali | 1 | 28-04-2008 11:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
Gespleten haarpunten Pradachica | 7 | 25-10-2006 18:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
heeft iemand ervaring met gespleten haarpunten bayirgul | 18 | 08-05-2004 17:33 | |
Lichaam & Gezondheid |
gespleten haar black tiger | 9 | 05-11-2002 21:34 | |
Lichaam & Gezondheid |
schizofreen, hoe leef je met een gespleten persoonlijkheid? fruitmand | 2 | 29-10-2001 11:45 |