Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2002, 07:43
Verwijderd
Oi!

Ben zaterdag naar het Motorpsycho concert in Tivoli geweest, en ik moet zeggen dat ik het briljant vond. Ze speelden geweldig en ik heb echt genoten. Nu weet ik niet precies of dit nou voor hun doen een goed concert was, maar ik vond het leuk. Het was de eerste keer dat ik ze live gezien heb en ik wil ze nog wel een keer zien.

Is er hier überhaupt iemand die Motorpsycho kent? Welke nummers vinden jullie het leukst en welk album?

Ik ben persoonlijk gek op Phanorethyme (schrijf je dat zo?) en op Painting The Night unreal en vooral Go To California... Jullie?

Krummeltje!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-11-2002, 07:56
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
mja ken et wel, alleen ben zowat afgehaakt na Let Them Eat Cake

ze hebben zowat elk album een nieuwe richting in hun muziek, wordt er een beetje moe van.

1 keer live gezien in Vera Groningen, concert van bijna 3 uur..
viel bijna in slaap
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 11:17
NERD
NERD is offline
Een van mijn favoriete bands, en dan met name Let Them Eat Cake, maar ik heb ook Phanerothyme en It's A Love Cult. Ben niet echt bekend met de albums daarvoor, al heb ik wel incidentele nummers als mp3 (Vortex Surfer!!!). Ik heb ze helaas nog nooit live gezien, had plannen voor een van de laatste concerten maar ze speelden helaas te ver uit de buurt (financieel gezien). Naar het schijnt stellen ze live nooit teleur en weten ze altijd te verrassen.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 17:26
Verwijderd
hmm ik heb ze 2 keer live gezien en heb 2 albums geloof ik. ik vind het wel mooie muziek, alleen ben er niet gek van ofzo, zoals mn vriend die zowat alles heeft.
bij het laatste concert speelden ze met trompet en fluit erbij, dus meer funk enzo. het was wel apart, maar ik vind gitaargepingel veel mooier.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 17:31
TeethgrindeRRR!
TeethgrindeRRR! is offline
kheb ze zondag in 013 gezien! Briljant! Was echt een heel goeie show! Veel van It's a Love Cult, maar da's zeker nie erg, want da's een briljante plaat!

Ik hou der juist wel van dat ze iedere plaat iets anders doen... ze zijn ondefinieerbaar.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten