Advertentie | |
|
![]() |
|
3-0 verloren
![]() Ook in Turkije hebben ze de Nederlandse teletekst op internet hoor ![]() http://teletekst.nos.nl/cgi-bin/tt/nos/page/652
||
Citaat:
Waren er ook vriendjes van Fortuna of van Verbroedering Geel aanwezig?
|
![]() |
het gaat er niet om waar je speelt het gaat om hoe de club is. zo vind ik mvv een te gek vette club! heeft ook veel te maken met clubliefde/ verslaving. ik kan gewoon niet meer zonder, hoe raar dat voor jullie ook klinkt.
|
Hehe, Helmond Sport ook aanwezig?
AA-Side, EDAH-Side, O-Side, NFH, middenstipverzamelaars-side.... Wedstrijden tegen Helmond zijn in ieder geval stukken gezelliger dan een wedstrijd VVV-uit. Hetzelfde kan voor MVV gelden, mits ze een leuke groep op de been hebben. Iets wat sinds '99 niet meer gebeurd is. Bovendien is clubliefde een heel vaag begrip, de één uit z'n liefde op een hele andere manier dan een ander. Persoonlijk vind ik clubliefde ook een heel 'eng' begrip. Het zou niet best zijn als ik mijn club boven mijn vriendin zou prefereren. Iets wat ik vroeger voor mogelijk achte, maar gelukkig kan ik het prima combineren. Zonder kun je altijd, 't is maar net waar je prioriteiten liggen. Zo weet ik nu bijvoorbeeld al dat ik waarschijnlijk niet naar MVV - GAE ga. Heeft inderdaad iets met clubliefde te maken. Ik heb geen zin meer om 4 uur in de file te staan, vervolgens om 21:00 in Maastricht aan te komen en te worden opgepakt omdat je buiten de verplichte combi omreist. Is het mij allemaal niet meer waard, dan hou ik maar wat minder van mijn club. Ik kijk op vrijdagavond liever burgerlijk een film met m'n vriendin dan dat ik 4 uur lang in een celletje moet zitten, omdat ik zonodig voetbal wil kijken in Maastricht, iets wat kennelijk onmogelijk is geworden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Eerst nog Top Oss uit, zou bloij zijn met een puntje ![]()
|
![]() |
we hebben gewonnen in oss. het was echt heel vet daar we zongen aan een stuk door. ik ben volgende week present tegen helmond en tegen GAE uit ben ik er ook hehehehehehe. mijn clubliefde is dus duidelijk wat groter. mvv - helmond sport: 1-1 GAE - mvv: 2-1. ach ja we bestaan nog , iets wat een half jaar gelden nog erg onzeker was..... en dat je een club hebt waarvan je houdt is het voornaamste.
||
Citaat:
![]() Zeker na de overwinning in Oss heb ik er vertrouwen in. Kzag op TV dat het ook nog verdiend was ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
eerst stond er bij je naam dat je 18 was en nu ben je CORRECTIE!!!!!!!!! 19
zal wel aan mij liggen heb het wel weer verkeerd gezien!! ps: mvv wordt semi prof, weer zo'n kut nieuws en helmond gaat eraan ole ole!!!!!!!!!!!!!!
||
![]() |
Citaat:
![]() De 2e periode is namelijk bedoeld voor Helmond. |
![]() |
|
Het was waardeloos gister, 1-4 .
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar goed, we motten door. Ik blijf toch nog altijd naar de Geusselt komen, altijd vol hoop voor de wedstrijd. In deze moeilijke tijd MOET je net je cluppie steunen. En wie weet kruipen we ooit weer eens uit het dal (ook al is het maar op semi-prof niveau ![]() ![]()
|
![]() |
Maar ik moet jullie wel complimenteren met jullie stadion, ik zou zo willen ruilen. De geusselt is Ere-divisie waardig.
Alleen het elftal is gewoon matig. Helmond-sport voetbalde gisteren echt niet goed maar won toch gemakkelijk met 4-1. En dan kun je van Veghel wel de schuld gaan geven maar dat vind ik oneerlijk. Ik gun jullie in ieder geval nog het allerbeste dit seizoen want ik vind jullie limburgers wel een sympathiek volk, en vooral een stad zoals Maastricht verdiend wel wat beter. Misschien tref ik je nog wel in Helmond volgend seizoen, maar anders nog veel succes gewenst dit seizoen. Een Tip: Geef Heymans en taiwo een contract voor 5 jaar. |
![]() |
|
Wel leuk om te zien dat "onze" ex-trainer het bij Helmond zo goed doet. Want wij hebben Jan nooit weg willen hebben.
Afijn. Helmond - wie weet tot volgend jaar? ![]() En voor MVV: triest. Erg triest. Zeker nu Vacansoleil van hun contract afwillen. Wie weet volgend jaar de topper SV Meerssen - MVV? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Tot nu toe ben ik alleen bij TOP Oss nog maar weggestuurd met een noodverordening op zak en voor de rest zijn we overal nog op eigen vervoer aangekomen. Probleem is dan dat je altijd met kleine groepjes moet reizen, wat soms wel heel leuk kan zijn om gewoon rustig voetbal te kijken maar een leuke groep is ook wel weer eens grappig. Zo’n groep als MVV uit drie jaar geleden en ook richting Helmond datzelfde jaar, maar als we met een grote groep reizen ga ik of niet mee of ik reis afzonderlijk richting Maastricht. ’t Is jammer, maar het bestuur van GAE wenst elke wedstrijd als risicoduel te bestempelen en vind het kennelijk nodig om overal een verplichte combi van te maken. Ik heb wel genoeg bij het voetbal meegemaakt om te hebben geleerd was gezellig is en wat verstandig is. Vier uur in een celletje naar voetbal is misschien achteraf wel gezellig, maar niet geheel verstandig aangezien je tegenwoordig zo een strafblad hebt; ook voor het omzeilen van de verplichte combi. Vanaf begin jaren ’90 ben ik vrijwel alle wedstrijden geweest en vanaf m’n 14e ben ik volgens mij ook vrijwel bij alle andere randgebeuren rondom voetbal geweest. Stappen met 60 man in Arnhem, met 70 man naar Masters of Hardcore, vakanties in Lloret, oefenwedstrijden tegen FC Twente in Den Helder, naar Vlissingen rijden en horen dat het oefenduel is afgelast, weekendjes in Valkenburg, met Sporting Lissabon naar Lierse (in Gent) en Bayern Leverkussen, met 6 man de MI-Side in Leeuwarden bewandelen, op eigen vervoer naar Den Haag, reisjes naar Engeland, uitstapjes naar het Nederlands elftal. Onvergetelijke en vaak ook schitterende herinneringen, maar ik heb onderhand wel geleerd dat het allemaal niet opschiet. Teveel van je club houden werkt destructief, omdat er altijd mensen zijn die je tegenwerken. Vroeger had ik wel een stadionverbod over voor m’n club, nu zijn de consequenties veel te groot. Tot nu toe zijn er nog geen echte problemen geweest met de aanhang van GAE (behalve bij Willem II – FC Zwolle en Haarlem thuis), dus laten we hopen dat het bestuur nog coulante zal worden dit jaar. Dan kan ik tenminste een keer legaal naar een wedstrijd, zonder dat ik in die achterlijke combi moet zitten. Dordt’90 uit was in ieder geval heel gezellig, ondanks de zeer matige groep en helaas hebben we het doelpunt in de laatste minuut door omstandigheden moeten missen! Helmond had trouwens ook een leuke groep op de been in Maastricht, jammer dat jullie niet of nauwelijks in Deventer waren. Binnenkort Fortuna uit, dat is weer een interessante wedstrijd en ik denk dat we dit jaar ook maar weer eens naar Helmond afreizen aangezien we het de afgelopen twee jaar iets hebben af laten weten dankzij wedstrijden op doordeweekse dagen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|