Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2002, 17:21
Saffira
Saffira is offline
Storm

onbedwingbare gevoelens

uitgelaten ben ik

als een hondje zonder riem

Laatst gewijzigd op 05-11-2002 om 18:47.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-11-2002, 20:18
murwari
murwari is offline
Beetje simpel. Neem nou dit idee als uitgangspunt en maak het voller qua gedicht, lijkt het me mooier en leuker.

Tis iig zo wel leuk, alleen te kort om echt ja, goed te vinden. Vind ik
Oud 06-11-2002, 08:04
Saffira
Saffira is offline
Ja, ik doe dit ook nooit. Ik ben meestal wel goed in sinterklaasgedichten maar verder... Ik moest deze voor school maken, het was een experiment. Ik was benieuwd wat voor kritiek ik zou krijgen. Maar ik kan wel wat met je kritiek, bedankt!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 12:43
iamre18
iamre18 is offline
Als gedicht is het wel erg kort ja, maar als uitspraak vind ik 'm goed.
Oud 06-11-2002, 13:17
Saffira
Saffira is offline
eehm, ik spreek hier als volslagen leek hoor, maar... moet een gedicht perse lang zijn eigenlijk? Ik bedoel, als ik kijk naar Toon hermans bijvoorbeeld (ik wou dat ik twee hondjes was, dan konden we samen spelen), dat is toch ook kort?

Nu geef ik toe dat mijn gedicht gewoon nogal onafgemaakt is misschien, dus vergeet mijn gedicht ff, maar even om het principe 'kort'; is dat wel een goed argument? Dat kun je bij het gedicht van Toon Hermans bijvoorbeeld niet als argument gebruiken...
Maar wel bedankt voor je reactie, trouwens.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 14:22
iamre18
iamre18 is offline
Citaat:
Saffira schreef:
eehm, ik spreek hier als volslagen leek hoor, maar... moet een gedicht perse lang zijn eigenlijk? Ik bedoel, als ik kijk naar Toon hermans bijvoorbeeld (ik wou dat ik twee hondjes was, dan konden we samen spelen), dat is toch ook kort?

Nu geef ik toe dat mijn gedicht gewoon nogal onafgemaakt is misschien, dus vergeet mijn gedicht ff, maar even om het principe 'kort'; is dat wel een goed argument? Dat kun je bij het gedicht van Toon Hermans bijvoorbeeld niet als argument gebruiken...
Maar wel bedankt voor je reactie, trouwens.
Daar zeg je wel wat. Op zich is er geen maatstaaf, voor hoe lang een gedicht moet zijn wil je het een gedicht noemen. Tis denk ik ook wel subjectief gezien. Een gedichtje kan ik het nog wel noemen, maar een gedicht nou weer niet.(daarvoor beschrijf je denk ik te weinig) Btw ik vind jou gedichtje(), niet onafgemaakt, ik vind hem wel af. Ja, op zich kan je het nog wel uitwerken, maar ik vind hem zo sterk genoeg, om er zo te staan.
Oud 06-11-2002, 15:19
Saffira
Saffira is offline
Valt dat weer mee...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten