Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
gothic jurken????
nouja, ik weet welk soort jurken je bedoelt denk ik.... zou het zelf eerder within-temptation generatie jurken noemen ofzo... maar ik heb er nog wel eentje voor je in de aanbieding. van het merk raven. (veel beter en mooier en handgemaakter dan laughing *kots* vampire). niet van fluweel maar van satijn (veel mooier). ik zal binnenkort ff een plaatje ofzo posten. wil er een eurootje of 40 voor hebben (ja niet weinig, maar heb er 200 piek voor moeten betalen en het ding is hooguit 4 of 5 keer gedragen. Maatje 38 denk ik. niet erg lang, maar ook niet voor superdunne mensen. mail me maar als je interesse hebt. electronic_wingetje@hotmail.com knuffie, wingetje
|
![]() |
Ik heb nog allerlei gothic kleding te koop!
Als je de foto's ervan wilt zien moet je even naar mij mailen: meel_shirley@hotmail.com en dan stuur ik de foto's terug!! Ik heb ook maat 36/38. Prijzen weet ik nog niet, maar als je iets leuks ziet, dan komen we daar wel uit ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb nog wel een sweatvest van de Sex Pistols waar ik vanaf wil, maar dat is geen corset natuurlijk ![]()
|
Verwijderd
|
val eens binnen bij black widow in rotterdam. of bestel de large op www.large.nl
|
|
|