Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind het leeftijdsaspect altijd weer erg fascinerend. Je ziet in van die "vraag-en-aanbod-advertenties" vaak iets als: Aangeboden: alles van de Backstreet Boys en Britney Spears. Tevens gezocht: alles van Korn, Marilyn Manson en Within Temptation... (om maar eens een paar clichenamen te gebruiken).
Gaat in zulke gevallen trouwens meestal om puberende meisjes op zoek naar een eigen identiteit (no offense natuurlijk). En gitaarmuziek is m.i. momenteel meer mainstream dan het ooit geweest is, wat dat betreft heb je natuurlijk wel en beetje gelijk. (En in de jaren '70 luisterde men inderdaad veel naar popmuziek zoals Led Zeppelin, Queen, Black Sabbath enzo ![]() |
![]() |
|
ik weet wel zeker dat muziek en mode met elkaar in verband staan, want dat is met kleding, schoenen en je haarstijl net zo.
Maar daarom hoef je niet naar de muziek te luisteren als die in de mode is, maar er zijn heel veel mensen die dat wel doen. Onthoud wel: er is uit onderzoek gebleken dat als je iets vaak ziet, je het vanzelf mooi gaat vinden, dus misschien is dat met muziek ook wel zo. Er wordt toch besloten, daar zo in de top, waar de mainstream naar moet luisteren en ik moet zeggen dat dat op het moment erg gevarieerd is. (sluit dit eigenlijks wel aan op de vraag van het topic ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() The International Noise Conspiracy Beetje meer bluesig, maar verder ook wel Garagepunk
|
![]() |
Binnen de top40 zie je wel enkele trends. Er komt meer rock en waardeloze 'hiphop'. Binnen andere stijlen zijn er ook altijd wel dingen aan het veranderen.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Gothic mode of afschuw? Elwin01 | 81 | 29-01-2010 19:54 | |
Lifestyle |
Het Grote Winkeltopic Jules | 187 | 23-07-2006 15:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Lifestyle |
Lachwekkend Black Sugar | 76 | 23-08-2002 17:08 | |
De Kantine |
waar heb je een hekel aan lijt Built to last | 45 | 24-06-2002 19:05 | |
ARTistiek |
Hji is lang, maar zeg es wat je ervan vind? Gleipnur | 14 | 19-01-2002 12:10 |