Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2002, 09:50
Verwijderd
Wie doet er met mij mee? Haal ze alsjeblieft van de tv af. Elke keer tussen Goede tijden dood, en Onderweg naar morgen, 's ochtends op RTL 4. En dat is strondvervelend. Elke keer krijg ik weer braakneigingen. Vooral van dat zeikwijf waar alles plat aan is. Haar gezicht, haar borsten, en haar accent...ulgh. De televisie ontploft en de ramen springen, en die onzin die er ook uitkomt. Bovendien liegt ze de boel aan elkaar.
De ene dag geeft ze 10000€ weg als MOGELIJKE prijs, wat meestal neerkomt op 200 euro voor beller, en de volgende dag 5000 en dan roept ze opgewonden dat ze nog nooit zo'n grote prijs heeft weggegeven.
Ze vertelt elke keer dat je de enige bent die kijkt met allerlei drogredenen en om een of andere reden weten die andere mensen de vraag nooit. Vandaag durfde ze haar handen in het vuur te steken dat niemand de opgave wist. De vraag was welke dokter voor Gijs in GTST zat. En nog met multiple choice ook!
Dus om een lang verhaal kort te maken. Schiet dat kutwijf neer en stop met bellen!!!!!!!

P.S. DIt meeltje klinkt nogal braaf, maar ik had eigenlijk heel wat mindere benamingen voor bepaalde zaken in mijn hoofd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2002, 10:11
Evito
Evito is offline
Je hebt helemaal gelijk. Ik zit echt te wachten op het moment dat iemand Lijn 4/RTL 4 aanklaagt. Laatst bijvoorbeeld een vraag: Hoe heette een bekende crimineel uit ATWT?
A. Ridge Forrester
B. Jack Snyder
C. James Stenbeck

`Niemand weet het. Dit is een zeer moeilijke vraag!! Het is zeker 5 misschien wel 6 jaar gelezen! En vandaag mag ik hem weggeven hoor, gegarandeerd die 5000 euro! Nog nooit heb ik zo'n hoge prijs weggeven. Er is nog niet gebeld. Als jij nu die telefoon oppakt, en jij komt hier in de studio, maak jij kans op die fantastische hoofdprijs!`

Right...Van leugen naar leugen.
Iedereen weet het. Het is een makkelijke vraag. Het was 2 jaar geleden. Ze geven iedere dag 5000 euro weg. Er bellen duizenden mensen. En als ik naar de studio kom krijg ik geen fuck.
Precies. Kutwijf! Wisten jullie dat die Gabi Miss Nederland 1992 was!?!!!!!
ZIEK!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 10:13
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Weet je, mijn ultramoderne TV heeft een afstandbediening, waarmee je (nee, echt!) van kanaal kan wisselen. Try it.
Oud 11-09-2002, 10:31
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
ik had die vraag echt niet geweten hoor

maar goed, rollo hep gelijk en t is wel leuk om je af en toe wat te ergeren en om te kijken wie het snelst t goeie antwoord heeft
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 11:48
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
wat nog cooler is:

PHATNET

tieten kijkend mobieltjes aangesmeerd krijgen
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 12:31
NERD
NERD is offline
Citaat:
Silent Enigma schreef:
wat nog cooler is:

PHATNET

Ken ik niet maar klinkt zeer interessant. Waar wordt dat uitgezonden?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 12:42
Verwijderd
Hey mensen, wel beetje ontopic blijven he? Maar reacties zijn cool. Enne, over PHATNET... Het is elke dag op net 5 van 11 tot 13 uur en op SBS om 11 uur tot half 12 geloof ik. Het wordt gepresenteerd door 2 volupteuze meiden, Monique en Marije en is een absolute aanwinst voor de tv-programmering. Kijk eens op www.phatnet.nl.... Maar Evito? Gabi in 1992 Miss Nederland? In welke categorie? Volgens mij zou ze nog niet eens in top 10 eindigen bij categorie 'Beste Deurmat'. Maar goed... Enne Rollo, als je zapt mis je toch de soaps die je hebt gemist omdat je 's avonds ook nog een sociaal leven hebt en je je 's ochtends toch maar in je bed ligt, zoals ik nu. Om kwart voor 2. Maar ga er zo uit, moet werken... Succes he? En Kill Gabi! De kogels komen van links
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 13:50
Verwijderd
Lijn4 is niet alleen maar belspel, hoor. Lijn4 is ook een programma waar uitgerangeerde roddelnichten als Joop Tellinge (toch?) uitgebreid hun gal kunnen spuwen over Nederland. Het is ook een programma dat elke week een asielhondje bang maakt door het voor felle studiolampen te zetten. Het is ook een programma waar iedereen met een nutteloos contract van de HMG zit te wauwelen over allerlei nutteloze zaken.

Waarom zou je het dan boycotten?!?

"In case you didn't know, I was being sarcastic" Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 23:30
Verwijderd
Als aanvulling op Homer Simpson moet ik ook nog even melden dat ze overal proberen tweespalt te zaaien tussen welke partijen dan ook, dat ze duizenden mensen valse hoop geven door ze hun prammende vraag naar hun idool te sturen en daar nog duur voor te betalen ook om de mails en post vervolgens in de prullenbak te knallen. Al die oude vrouwtjes die harteloos worden uitgeknepen zodat Heinsbroek zijn achterdeur in Hilversum kan neerzetten. Is er dan niet meer zoiets als menselijkheid, hersnenen, verstand? Of zelfs slechts gevoel?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 06:55
DJ Incompetent
Citaat:
Silent Enigma schreef:
wat nog cooler is:

PHATNET

moewhahahaha, idd
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 08:55
NERD
NERD is offline
Ziet er uit als een verdomd leuk programma, moet toch eens wat vaker gaan kijken

Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 09:14
Verwijderd
Precies, maar we hebben het nog steeds over Lijn 4!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 09:22
Verwijderd
Help ze doet het weer!! Een lagere prijs dan gister met weer dat gezeik dat het de hoogste prijs ooit is en ze rekenen euroos naar guldens met schaal van 2,5. Het is wel een voordeel dat als ze zo doorgaana er binnenkort helemaal niemand meer belt En dan komt er in vliegtuig op de studioos
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 12:59
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef:
Enne Rollo, als je zapt mis je toch de soaps die je hebt gemist
Kijk, daar zit 't 'm. Ik kijk geen soaps.

Citaat:
James_25cm_Bond schreef:
dat ze duizenden mensen valse hoop geven door ze hun prammende vraag naar hun idool te sturen en daar nog duur voor te betalen ook om de mails en post vervolgens in de prullenbak te knallen.
Iedereen die dom genoeg is om aan die programma's mee te doen verdient het.
Oud 12-09-2002, 13:19
Signy
Signy is offline
Ik wil meezeiken!
Ik erger me echt dood aan dat programma en dan vooral aan die Gaby. Elke keer als ik dat hoofd zie staat er een ongeloofelijke grijns op alsof ze het leukste werk ter wereld doet.
"Ooooooh mensen, wat ik nou toch weer mag weggeven, u gelooft het niet!"
Het irritante gewauwel dat niemand kijkt ("iedereen zit nu op t werk of is boodschappen aan het doen mensen! Dit is u unieke kans!" ...En in de zomer: "íedereen zit op het strand mensen! Dit is u unieke kans!") en dat de prijs zo waanzinnig hoog is. "Ohoh, u boft zo erg dat u kijkt want nu kunt u eens in het zonnetje staan! Jaja, en omdat de opgave zo moeilijk is (vreselijk echt) helpen we u een handje! Vraag C is het iig niet!"

Het meest irriteer ik me nog aan het feit dat ze altijd (zogenaamd) naar de jury kijken.
"Ik ga de prijs verhogen. Wat mag dat niet jury?? Ik doe het toch! Neee, ik ga er niet mee accoord, ik verhoog de prijs! Jury, het is mijn programma, ik doe waar ik zin in heb. Jaaa de prijs is verhoogd! Kommop mensen, bel!"

Whaaah. *ik zap*
Oud 12-09-2002, 16:01
DJ Incompetent
oeh marije, pijp me hard
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 16:24
machine_gun
machine_gun is offline
Wat lullen jullie nou allemaal?? LIJN4 IS HET GEWOON! superkewl programma, wel balen dat ik het gister gemist heb!

kampen die handel!!!
Oud 12-09-2002, 16:27
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
TV verslaafd?....... De meeste TVs worden standaard geleverd met aan en uitknop.....
Oud 12-09-2002, 16:48
scala
scala is offline
ge-wel-dig!!!ik had het niet beter kunnen formuleren

ik erger mij altijd groen en geel(ja dat kan) aan dat kind!! Mijn god nog nooit zoiets ergs gezien, zoiets kan je toch niet serieus nemen? Ze doet echt alsof je achtelijk bent terwijl ze dat zelf gewoon is verder duurt het altijd pokke irritant langgg en zijn het echt gare vragen...en idd met die prijzen, ze lult maar wat

anway>> *doet mee aan boycot actie*
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 21:36
wilco984
wilco984 is offline
Kom op jongens en meiden effe een vraagje tussendoor om de gemoederen wat te temperen.
Ik heb de jury nog gevraagd om een makkelijke vraag maar ik kreeg deze moeilijke vraag doorgespeeld waarmee we maar liefst spelen voor 1.000 Euro in de jackpot. U hoort het goed. De helft van Nederland ligt nu te slapen en als u het antwoord weet en belt naar 0909-00WINNAARWORDEN dan maakt u kans op de prijs van.... he jury, wat... mooi, de prijs is verhoogd hoor ik net. De vraag die aan deze prijs vastzit is als volgt: OP WELKE ZENDER WORDT LIJN 4 UITGEZONDEN, is dat A - KWAKKELNET, is dat B - SBS 6 of is dat C - RTL 4, moeilijke vraag dus als u het weet raad ik u aan om de telefoon te pakken en onmiddelijk te bellen naar 0909 - 00WINNAARWORDEN en kans te maken op een verhoogde jackpot van maar liefst 1250 EURO, grijp uw kans u zit echt in een 4 sterren, wat zeg je jury, 6 sterren... 6 sterren situatie dames en heren...

BLABLABLABLA

Heb er eeb scheithekel aan, dat onzinnige gezwam.....
Oud 12-09-2002, 22:14
Rhinus
Rhinus is offline
James_25cm_Bond

Ik ben:
Rhinus_11cm_Graps
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 22:25
Verwijderd
Ja damus en herun. Welkom op deze vroege ochtend bij lijn 4. We hebben natuurlijk weer een geweldige prijsvraag voor u en we geven een geweldig bedrag weg. Wel 2222 euro! dat is ZEVEN (?) duizen gulden damus en herun! Nou, en een bijzonder moeilijke vraag. U bent echt gek als u nu niet belt. Iedereen is op kantoor, de rest zit buiten want het is echt lekker weer. Echt waar, ik zweer het u, kijk maar naar de kijkcijfers he, en we mogen het echt weggeven! we gaan het echt doen! En er komt maar niemand aan de telefoon. Wat is dit nou? Dit is toch te gek voor worden. 2222 euro! hallo, hallo, is daar iemand? nee, nog steeds niemand aan de lijn. wacht ff, de jury zegt iets. ja... ja.. nee dat zuden we neit doen.. nee, we gaan geen hints geven... pas op hoor, anders krijgen we ruzien, en als we ruzie krijgen, dan gaan we de prijs verhogen. Ja hoor, damus en herun, 3333 €!! Dat is TIENDUIZEN gulden! Dit doen we normaal nooit! wat een superbedrag. Dit is een nieuw huis, een nieuwe auto, een voetbalclub! Maar kom op mensen, bel me nou, laat me niet met dit bedrag zitten. Kom op, jullie kunnen het. Nog 1 keer de vraag: Wat is de echte naam van Vanessa. is dat a, Hans Breukhoven, b, Conny Breukhoven, of C, Adolf Hitler. Ja mensen, hij is erg moeilijk vandaag, maar we gaan geen hints geven. wacht eens, jury, het was toch 3333 euro? ja>? gaan we dat echt doen. tjonge jongen, wow zeg, helemaal te gek. 5000 euro! Dat is VEERTIEN duizengulden. als u nu niet belt bent u echt gek. ...................................................................... ...................................................................... ................Ja, we hebben iemand aan de lijn. Ja, hallo Dennis, wat is het goede antwoord. Ja dat is helemaal goed! Gefeliciteerd. Nou goed, het enige wat jij hoeft te doen is de 3 logo''s eruit te pakken en dan win je 5000 EURO! Nou goed, welke worden het? ( de kans is 1 op 520 tot 1 op 1000 afhankelijk van het belspel) Ja enne, had je gedacht dat je erin zou komen? nee he? maar speel gewoon nog een keer mee, want er is echt niemand verder. ja, das jammer, geen logo, maar toch mooi 50 euro. Ja, een logo! goed zo. ja, en 75€. Nou das toch mooi 225 euro he? das een mooi bedrag hoor, wat je door zo even bij elkaar verdient. Weet je al wat je ermee gaat doen? Nou blijf je nog ff aan de lijn hangen, ja dag... en je weet het he damus en heren, u kunt dit ook gewoon winnen dus bel 0906-0923 en win het volgende bedrag! 3000 euro, dat is HONDERDduizen gulden. Zo'n hoog bedrag hebben we nog nooit weggegeven.......

Need I say more?

P.S. ja, idd, ik word er zwaar depressief van
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 22:56
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
De mensen die er zo'n hekel aan hebben kijken er blijkbaar wel zo vaak naar dat ze die dingen uit hun hoofd kijken.
Oud 12-09-2002, 22:59
Verwijderd
ja rollo, had al zoiets verwacht, zo'n reactie. Maar je wil niets van die soaps missen. Het is indoctrinatie en manipulatie. Maar trouwens, zulke onzin kan me zusje van 3 ook nog verzinnen!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 08:24
wilco984
wilco984 is offline
He James 25 cm bond, misschien moeten we er gaan werken, verdienen we nog een hoop geld mee ook.
Oud 13-09-2002, 14:14
Rhinus
Rhinus is offline
Ik heb 't laatst ook weer een keer gezie en ik wist de vraag niet .
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 14:44
Verwijderd
Geloof me: ik kan dat ook. Zouden ze nog een vacature hebben?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 14:58
scala
scala is offline
een schaap zou het zelfs kunnen, zoals gaby laat zien maar zou je het willen is de vraag? NO WAY!!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 19:06
TheNookie
ze zijn zelfs een keer zó dom geweest dat ze het antwoord op die ozo moeilijke vraag al gezegt hadden.... maar boeie, het is idd het vreselijk programma....en het lijkt zo dat als je hem er 1 keer op hebt staan en niet meer van weg komt...zo STOM is het!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 20:52
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
James_25cm_Bond

Ik ben:
Rhinus_11cm_Graps
je hebt een kleine

maar wel normaal

spreiding is 11-22 en alles wat groter of kleiner is is een afwijking, freak of nature
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 22:40
Verwijderd
het spijt me, het is toch echt waar.. Heb nog wel een paar exen die dat willen getuigen! Je mag ook je zus of vriendin of nichtje of klasgenote langssturen natuurlijk, zolang 100% vrouwelijk en tussen 13 en 33.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 14:11
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef:
het spijt me, het is toch echt waar.. Heb nog wel een paar exen die dat willen getuigen! Je mag ook je zus of vriendin of nichtje of klasgenote langssturen natuurlijk, zolang 100% vrouwelijk en tussen 13 en 33.
het kán wel, maar tis niet normaal
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 15:29
Verwijderd
khad het vanochtend ook wel een half uur op staan geloof ik
tja...tis gewoon te erg voor woorden,maar je blijft toch hangen, effe afwachten wat ze nu weer gaat verzinnenn...ik geloofde echt haast dat ik de enige persoon in heel nederland was die zat te kijken
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 18:44
Evito
Evito is offline
Citaat:
danique2 schreef:
khad het vanochtend ook wel een half uur op staan geloof ik
tja...tis gewoon te erg voor woorden,maar je blijft toch hangen, effe afwachten wat ze nu weer gaat verzinnenn...ik geloofde echt haast dat ik de enige persoon in heel nederland was die zat te kijken
Nope,
ik keek ook zeer gebiologeerd naar haar zeer elitaire domheid!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef:

Nope,
ik keek ook zeer gebiologeerd naar haar zeer elitaire domheid!
gaby (zo heet ze volgens iedereen hier? ofzo..) heeft me voorgelogen!!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 19:01
Evito
Evito is offline
Citaat:
danique2 schreef:

gaby (zo heet ze volgens iedereen hier? ofzo..) heeft me voorgelogen!!
Idd,
ik ben net met een brief bezig voor RTL4 over het liegen. Ik ga zeggen dat iemand ze ooit nog eens gaat aanklagen, en dat Gaby niet te verhapstukken is. Zal ik het ondertekenen met anti-gaby actiecomité?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 19:02
Verwijderd
tsss... GABY RULEZZZZZZZZ!!!!!!!!!!! in haar dromen...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 19:05
Evito
Evito is offline
Citaat:
Milk schreef:
tsss... GABY RULEZZZZZZZZ!!!!!!!!!!! in haar dromen...
Zullen we Gaby een kogelbrief sturen? Zeggen dat ze haar stembanden moet laten opereren of anders....
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 19:52
Verwijderd

KILL!

ofzo...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 20:00
Verwijderd

kan iemand deze foto ff bewerken of zo???
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 12:04
Verwijderd
is dat nog nodig dan? Het ziet eruit of dat al is gebeurd!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 13:02
Verwijderd
Hmm, is zeker een verot gedoe... die lui zijn daar zo achterlijk he... niet grappig meer...

Maar wat ik altijd deed/doe... ik druk óf op de mute knop (doe ik sowieso tijdens reclame, en dit is niet anders) en soms doe ik daar gewoon nog teletekst overheen, hoef je die snertkoppen niet te zien dansen... En tja, na ongeveer 8 minuten zet je teletekst weer uit, even wachten tot het af is gelopen en dan het geluid weer aan... Of je zapt natuurlijk even...
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 13:05
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
ik kijk altijd of ik et woord kan oplossen en dan zap ik weer verder

tis alleen irritant als je 10 minuten later weer terugzapt en het woord nog niet is opgelost
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Silent Enigma schreef:
ik kijk altijd of ik et woord kan oplossen en dan zap ik weer verder

tis alleen irritant als je 10 minuten later weer terugzapt en het woord nog niet is opgelost
en dat alle letters er op eentje na al staan.. en dan nog is het zó moeilijk!!!

Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 15:05
sas
sas is offline
weet je wie pas echt erg is
de dochter van Peter Jan rens
Van haar krijg ik nachtmerries
Oud 17-09-2002, 21:45
Verwijderd
Wie is de dochter van Peter-Jan Rens dan? Petra-Jan Rens? En wat presenteert ze?
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 23:00
scala
scala is offline
had zoiets gehoord, iig blond geloof ik
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 13:59
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
Citaat:
Milk schreef:
en dat alle letters er op eentje na al staan.. en dan nog is het zó moeilijk!!!

Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 12:15
Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
OMG, van mij mag dat mens i.d.d. de kogel krijgen! Mijn god....! Ja nee nou, lieve mensen, dit is toch echt wel 6! neeneenee, 7 of wacht: 8! jaar geleden dat zij nog in GTST zat hoor! Dit weet gegarandeerd NIEMAND meer!
*kots*
Oud 28-09-2002, 13:10
plonkie
plonkie is offline
Wat k dom vind is nie degene die het presenteert want die hoeft alleen te praten alsof wij debiel zijn, en daar krijgt ze dan ook nog geld voor, maar degene die k dom vin zijn de mensen sie belluh! Want das allemaal geld verspilling. Er is een keer iemand geweest die had ook gewonnen en toen ze vroegen wat ze ermee gingen doen zei ie de telefoon rekening betalen. Die had zo vaak aan gebeld dat het heel erg duur was geworden. Dan ben je pas dom!!!
Reageren

Regels voor berichten