Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hey mensen, wel beetje ontopic blijven he? Maar reacties zijn cool. Enne, over PHATNET... Het is elke dag op net 5 van 11 tot 13 uur en op SBS om 11 uur tot half 12 geloof ik. Het wordt gepresenteerd door 2 volupteuze meiden, Monique en Marije en is een absolute aanwinst voor de tv-programmering. Kijk eens op www.phatnet.nl.... Maar Evito? Gabi in 1992 Miss Nederland? In welke categorie? Volgens mij zou ze nog niet eens in top 10 eindigen bij categorie 'Beste Deurmat'. Maar goed... Enne Rollo, als je zapt mis je toch de soaps die je hebt gemist omdat je 's avonds ook nog een sociaal leven hebt en je je 's ochtends toch maar in je bed ligt, zoals ik nu. Om kwart voor 2. Maar ga er zo uit, moet werken... Succes he? En Kill Gabi! De kogels komen van links
![]() |
![]() |
|
Ik wil meezeiken!
Ik erger me echt dood aan dat programma en dan vooral aan die Gaby. Elke keer als ik dat hoofd zie staat er een ongeloofelijke grijns op alsof ze het leukste werk ter wereld doet. "Ooooooh mensen, wat ik nou toch weer mag weggeven, u gelooft het niet!" Het irritante gewauwel dat niemand kijkt ("iedereen zit nu op t werk of is boodschappen aan het doen mensen! Dit is u unieke kans!" ...En in de zomer: "íedereen zit op het strand mensen! Dit is u unieke kans!") en dat de prijs zo waanzinnig hoog is. "Ohoh, u boft zo erg dat u kijkt want nu kunt u eens in het zonnetje staan! Jaja, en omdat de opgave zo moeilijk is (vreselijk echt) helpen we u een handje! Vraag C is het iig niet!" Het meest irriteer ik me nog aan het feit dat ze altijd (zogenaamd) naar de jury kijken. "Ik ga de prijs verhogen. Wat mag dat niet jury?? Ik doe het toch! Neee, ik ga er niet mee accoord, ik verhoog de prijs! Jury, het is mijn programma, ik doe waar ik zin in heb. Jaaa de prijs is verhoogd! Kommop mensen, bel!" Whaaah. *ik zap* ![]()
|
![]() |
ge-wel-dig!!!ik had het niet beter kunnen formuleren
![]() ik erger mij altijd groen en geel(ja dat kan) aan dat kind!! Mijn god nog nooit zoiets ergs gezien, zoiets kan je toch niet serieus nemen? Ze doet echt alsof je achtelijk bent terwijl ze dat zelf gewoon is ![]() ![]() anway>> *doet mee aan boycot actie* |
![]() |
|
Kom op jongens en meiden effe een vraagje tussendoor om de gemoederen wat te temperen.
Ik heb de jury nog gevraagd om een makkelijke vraag maar ik kreeg deze moeilijke vraag doorgespeeld waarmee we maar liefst spelen voor 1.000 Euro in de jackpot. U hoort het goed. De helft van Nederland ligt nu te slapen en als u het antwoord weet en belt naar 0909-00WINNAARWORDEN dan maakt u kans op de prijs van.... he jury, wat... mooi, de prijs is verhoogd hoor ik net. De vraag die aan deze prijs vastzit is als volgt: OP WELKE ZENDER WORDT LIJN 4 UITGEZONDEN, is dat A - KWAKKELNET, is dat B - SBS 6 of is dat C - RTL 4, moeilijke vraag dus als u het weet raad ik u aan om de telefoon te pakken en onmiddelijk te bellen naar 0909 - 00WINNAARWORDEN en kans te maken op een verhoogde jackpot van maar liefst 1250 EURO, grijp uw kans u zit echt in een 4 sterren, wat zeg je jury, 6 sterren... 6 sterren situatie dames en heren... BLABLABLABLA Heb er eeb scheithekel aan, dat onzinnige gezwam.....
|
Verwijderd
|
Ja damus en herun. Welkom op deze vroege ochtend bij lijn 4. We hebben natuurlijk weer een geweldige prijsvraag voor u en we geven een geweldig bedrag weg. Wel 2222 euro! dat is ZEVEN (?) duizen gulden damus en herun! Nou, en een bijzonder moeilijke vraag. U bent echt gek als u nu niet belt. Iedereen is op kantoor, de rest zit buiten want het is echt lekker weer. Echt waar, ik zweer het u, kijk maar naar de kijkcijfers he, en we mogen het echt weggeven! we gaan het echt doen! En er komt maar niemand aan de telefoon. Wat is dit nou? Dit is toch te gek voor worden. 2222 euro! hallo, hallo, is daar iemand? nee, nog steeds niemand aan de lijn. wacht ff, de jury zegt iets. ja... ja.. nee dat zuden we neit doen.. nee, we gaan geen hints geven... pas op hoor, anders krijgen we ruzien, en als we ruzie krijgen, dan gaan we de prijs verhogen. Ja hoor, damus en herun, 3333 €!! Dat is TIENDUIZEN gulden! Dit doen we normaal nooit! wat een superbedrag. Dit is een nieuw huis, een nieuwe auto, een voetbalclub! Maar kom op mensen, bel me nou, laat me niet met dit bedrag zitten. Kom op, jullie kunnen het. Nog 1 keer de vraag: Wat is de echte naam van Vanessa. is dat a, Hans Breukhoven, b, Conny Breukhoven, of C, Adolf Hitler. Ja mensen, hij is erg moeilijk vandaag, maar we gaan geen hints geven. wacht eens, jury, het was toch 3333 euro? ja>? gaan we dat echt doen. tjonge jongen, wow zeg, helemaal te gek. 5000 euro! Dat is VEERTIEN duizengulden. als u nu niet belt bent u echt gek. ...................................................................... ...................................................................... ................Ja, we hebben iemand aan de lijn. Ja, hallo Dennis, wat is het goede antwoord. Ja dat is helemaal goed! Gefeliciteerd. Nou goed, het enige wat jij hoeft te doen is de 3 logo''s eruit te pakken en dan win je 5000 EURO! Nou goed, welke worden het? ( de kans is 1 op 520 tot 1 op 1000 afhankelijk van het belspel) Ja enne, had je gedacht dat je erin zou komen? nee he? maar speel gewoon nog een keer mee, want er is echt niemand verder. ja, das jammer, geen logo, maar toch mooi 50 euro. Ja, een logo! goed zo. ja, en 75€. Nou das toch mooi 225 euro he? das een mooi bedrag hoor, wat je door zo even bij elkaar verdient. Weet je al wat je ermee gaat doen? Nou blijf je nog ff aan de lijn hangen, ja dag... en je weet het he damus en heren, u kunt dit ook gewoon winnen dus bel 0906-0923 en win het volgende bedrag! 3000 euro, dat is HONDERDduizen gulden. Zo'n hoog bedrag hebben we nog nooit weggegeven.......
Need I say more? P.S. ja, idd, ik word er zwaar depressief van |
![]() |
||
Citaat:
ik keek ook zeer gebiologeerd naar haar zeer elitaire domheid! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik ben net met een brief bezig voor RTL4 over het liegen. Ik ga zeggen dat iemand ze ooit nog eens gaat aanklagen, en dat Gaby niet te verhapstukken is. Zal ik het ondertekenen met anti-gaby actiecomité? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, is zeker een verot gedoe... die lui zijn daar zo achterlijk he... niet grappig meer...
Maar wat ik altijd deed/doe... ik druk óf op de mute knop (doe ik sowieso tijdens reclame, en dit is niet anders) en soms doe ik daar gewoon nog teletekst overheen, hoef je die snertkoppen niet te zien dansen... En tja, na ongeveer 8 minuten zet je teletekst weer uit, even wachten tot het af is gelopen en dan het geluid weer aan... Of je zapt natuurlijk even... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
OMG, van mij mag dat mens i.d.d. de kogel krijgen! Mijn god....!
![]() ![]() ![]() ![]() *kots*
|
Wat k dom vind is nie degene die het presenteert want die hoeft alleen te praten alsof wij debiel zijn, en daar krijgt ze dan ook nog geld voor, maar degene die k dom vin zijn de mensen sie belluh! Want das allemaal geld verspilling. Er is een keer iemand geweest die had ook gewonnen en toen ze vroegen wat ze ermee gingen doen zei ie de telefoon rekening betalen. Die had zo vaak aan gebeld dat het heel erg duur was geworden. Dan ben je pas dom!!!
|
![]() |
|
|