Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
ze weet toch niet of 't niet mag, dan kan ze ook zeggen, oh ik dacht dat jullie er niet zo'n punt van maakte |
![]() |
|
dank jullie wel voor jullie reacties. Ik ga denk eerst wachten tot mijn vried tegen zijn oudertje gezegd heeft dat ie bij mij blijf slapen en als zij daar dan geen bezwaar tegen hebben dan ga ik het bij mijn ouders aankaarten als er een geschikt moment voor is, anders laat ik het denk ik hangen...
maar aan de andere kant.. Nou ja ik zie wel..
||
![]() |
Citaat:
nouja, in ieder geval succes ermee, ik hoop voor jou dat het mag en dat je er geen gedonder mee krijgt nogmaals, succes ermee |
![]() |
|
Ik zou me persoonlijk er niet lekker bij voelen als je het je ouders niet vertelt. Misschien komen ze onverwachts terug ofzo (dat zal wel niet, maar stel), dan zit je toch mooi met de gebakken peren. Misschien kun je dat slapen met je vriendje wel eerder voorstellen. Dat je een keer bij elkaar blijft slapen als je ouders nog thuis zijn. Dan zullen ze er misschien ook geen bezwaar tegen hebben als jullie bij elkaar blijven slapen als je ouders een weekendje weg zijn...
Succes!!
|
Je bent toch al 18...dus uw ouders zouden toch al een beetje vertrouwen in jou mogen hebben... en je mag eigenlijk zeker zijn..ze weten dat wel dat hij gaat blijven slapen
![]() Ouders zijn nie dom..ze zijn ook nog jong geweest ![]() Ik denk dat ze liever niet hebben dat je het hen vertelt. Want anders gaan ze met zorgen een weekendje weg.. Laat ze gewoon in de waan..
||
Citaat:
en voor mij geld ook. Succes!! ![]() PS hou ons op de hoogte van hoe het gegaan is ![]()
|
![]() |
Jezus, je bent 18, je ouders moeten dat toch gewoon accepteren? Je bent volwassen, for god's sake, en je hebt je vriend al een half jaar. Als je nu 15 was en je komt na een paar weken met een of andere criminele sloeber thuis (wat ik deed), dan snap ik best dat je ouders er een probleem van maken. Gewoon doen dus.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben het hier volledig mee eens, je bent 18, kom op! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zou het ze gewoon vragen/vertellen, als je het ''stiekem'' doet, houd je er alleen maar een rottig gevoel aan over lijkt mij.. (zou ik hebben althans)
Ik denk dat ze het iig wel op prijs zullen stellen dat je het ze van te voren vraagt, en als het eenmaal een keer mag doen ze in het vervolg ook niet zo moeilijk meer denk ik.. Maar als je het stiekem doet schaad je toch een beetje hun vertrouwen en mag je daarna misschien niet zo snel weer een keer bij elkaar blijven slapen, zo zou dat bij mij gaan hoor.. ![]()
|
Ik zou het van te voor zeker laten weten aan ze.. dmv vragen zeggen... anders voel jeje er denk ik niet helemaal happy bij...
ik zou mezelf er niet ech happy vij voelen Je gaat al een half jaar.. dus ehmzz dan mag het denk ik toch wel? Want tja.. ze hebben het ech wel lieer dat ze het weten dan dat je dingen voor hun verzwijgt.. stel dat het uitkomt... dan ben je wel mooi de "zak"
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Plas nog in m'n bed Marijn-S | 83 | 26-07-2016 16:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Liefde & Relatie |
E-cursus Vrouwen versieren jjohan | 3 | 09-01-2010 19:52 | |
Verhalen & Gedichten |