Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2002, 14:32
Deliveran委
Deliveran委 is offline
ik weeg nu 84 kilo en ik ben bijna 16 en ben 1.70 lang..veel te zwaar dus

ik wil minstens 60 kilo wegen..

ik ben al 4 keer bij een dietiste geweest...maar et lukt gewoon niet..

iemand hier ervaring mee en waarbij het wel gelukt is?
Oud 01-02-2002, 14:51
Balance
Balance is offline
Citaat:
*~*SuSHiJoW*~* schreef:
ik ben al 4 keer bij een dietiste geweest...maar et lukt gewoon niet..
hiermee geef je aan dat je eigenlijk denk dat het toch wel weer neit lukt... tja, als je zonder discipline er dan aan begint gaat het ook niet lukken
bedenk je: wat wil je nou? afvallen of eten? je zult toch echt discipline moeten opbrengen hoor, er heeft ook niemand gezegd dat het makkelijk is!

zorg er iig voor dat anderen het weten. Zo kan er thuis rekening worden gehouden met snoep/chips, dat dat gewoon niet zo veel aanwezig is, zodat je ook niet zo snel kan toegeven aan een eetbui.
verder kunnen ze op de goeie manier eten voorbereiden en vooral jou steunen! in je eentje is het veel moeilijker als met anderen!

ga inderdaad ook op sport. het beste is dat ook te doen met een vriendin ofzo... je belt namelijk minder snel af als je weet dat een ander dan in z'n eentje moet, dan als je in je eentje een sport beoefend!
en dus ook daar: discipline!!!
bedenk dat dat het belangrijkste is, zonder dat kan je niet afvallen, dus begin niet met 'het gaat me toch niet lukken een vijfde keer', maar neem je voor het anders te doen, dit keer kan je het WEL, want dit keer ga je het goed doen!!!!!
veel succes!
Oud 01-02-2002, 18:11
crazy_ ella
crazy_ ella is offline
lukt gewoon niet???
denk dat je toch weinig discipline hebt
meid,je moet nu echt serieus goed gaan eten omdat je het er anders nooit meer af krijgt...
ga naar de dietiste(heb je al gedaan) en ga op dieet en houd eens vol!!(makkelijk gezegt)
laat de tussendoortjes eens staan en neem 3 normale maaltijden per dag.
je maag is nu best wel groot dus je zult natuurlijk liever meer eten dan 3x per dag maar doe het niet,probeer het
en ik zou als ik jou was ook meer gaan sporten en dus minder eten.

het is dan je ver weg woond maar anders konden we samen sporten,rennen ofzow.(haat dat maar misschien is het samen gezellie)
btw je kunt misschien wel met sander elk weekend een stuk wandelen of hardlopen.
maar dit ken niet zoals het nu gaat,dus ga hulp vragen...
ga je eetgewoontes aanpassen,dat is echt nodig,weet dat je minder zwaar was toen ik je leerde kennen.
suus,zet door,ik zal je nooit laten vallen omdat je te dik bent maar doe het voor jezelf,het gaat niet goed...
en probeer eerst maar 80 te worden.
jij moet wel 60 kilo worden
ik niet,de meeesten zeggen dat het voor mijn lengte te dun is...
heel veel suc6 en ik wil je helpen waar het kan
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 13:24
just.a.girl
just.a.girl is offline
met een dietiste heb je denk k de meeste kans op af te vallen,suc6
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 16:45
kizzy
kizzy is offline
ik zou als ik jou was een lager streefgewicht nemen ten eerst.. want als jij al een wat dikkere bouw hebt van jezelf enzow lukt het je (lijkt mij) toch niet..... met 84 kg hoef je helemaal niet echt DIK te zijn.. klinkt stom maar ik heb ook zoveel gewogen, ik kreeg weleens opmerkingen (ben er 1m80 bij) maar nu ben ik wel afgevallen maar dat is niet veel wel is me figuur veranderd.. als ik jou was zou ik gewoon gezonder/minder eten, meer bewegen en niet steeds op de weegschaal letten..

mij lukte het tenminste neit toen ik me steeds ging wegen, ik ben al 4 maand niet op de weegschaal geweest, en niet zo op me eten gelet.. ik eet geen tussendoortjes meer en vrij gezond.. en ben nu ongeveer 2 kleding-maten kwijt (8 kg dus ongeveer)

't is moeilijk meis, ik weet wat je voelt probeer ut nog een keer bij de dieetiste...
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 11:20
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
*~*SuSHiJoW*~* schreef:
ik weeg nu 84 kilo en ik ben bijna 16 en ben 1.70 lang..veel te zwaar dus

ik wil minstens 60 kilo wegen..

60 kilo is een fijn gewicht voor jou lengte. ik woog 75 toen ik zo lang was en dat was ook net te veel, ik ben gewoon minderr gaan eten. gelukkig kwam ik net in een fase da'k geen goesting meer had in snoep enzo. ik ben in een half jaar geleidelijk tot 65 geraakt(maar toen was ik alweer groter) en er is ni veel bijgekomen sinds.

maar ik denk dat het wel makkelijker gaat als je nog groeit. :/

Regels voor berichten