![]() |
|
lukt gewoon niet???
denk dat je toch weinig discipline hebt ![]() meid,je moet nu echt serieus goed gaan eten omdat je het er anders nooit meer af krijgt... ga naar de dietiste(heb je al gedaan) en ga op dieet en houd eens vol!!(makkelijk gezegt) laat de tussendoortjes eens staan en neem 3 normale maaltijden per dag. je maag is nu best wel groot dus je zult natuurlijk liever meer eten dan 3x per dag maar doe het niet,probeer het ![]() en ik zou als ik jou was ook meer gaan sporten en dus minder eten. het is dan je ver weg woond maar anders konden we samen sporten,rennen ofzow.(haat dat maar misschien is het samen gezellie) btw je kunt misschien wel met sander elk weekend een stuk wandelen of hardlopen. maar dit ken niet zoals het nu gaat,dus ga hulp vragen... ga je eetgewoontes aanpassen,dat is echt nodig,weet dat je minder zwaar was toen ik je leerde kennen. suus,zet door,ik zal je nooit laten vallen omdat je te dik bent maar doe het voor jezelf,het gaat niet goed... en probeer eerst maar 80 te worden. jij moet wel 60 kilo worden ![]() ik niet,de meeesten zeggen dat het voor mijn lengte te dun is... heel veel suc6 en ik wil je helpen waar het kan ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik zou als ik jou was een lager streefgewicht nemen ten eerst.. want als jij al een wat dikkere bouw hebt van jezelf enzow lukt het je (lijkt mij) toch niet..... met 84 kg hoef je helemaal niet echt DIK te zijn.. klinkt stom maar ik heb ook zoveel gewogen, ik kreeg weleens opmerkingen (ben er 1m80 bij) maar nu ben ik wel afgevallen maar dat is niet veel
![]() mij lukte het tenminste neit toen ik me steeds ging wegen, ik ben al 4 maand niet op de weegschaal geweest, en niet zo op me eten gelet.. ik eet geen tussendoortjes meer en vrij gezond.. en ben nu ongeveer 2 kleding-maten kwijt (8 kg dus ongeveer) 't is moeilijk meis, ik weet wat je voelt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar ik denk dat het wel makkelijker gaat als je nog groeit. :/
|
|