De laatste tijd groeit er in m'n navel steeds een pluizig bolletje stof... Ik was(douche) me gewoon elke dag enzo, en als ik t weghaal is t er een paar uur later weer...
iemand enig idee?
Tis niet vervelend ofzo maar wil t toch ff weten
W1ZZ schreef: De laatste tijd groeit er in m'n navel steeds een pluizig bolletje stof... Ik was(douche) me gewoon elke dag enzo, en als ik t weghaal is t er een paar uur later weer...
iemand enig idee?
Tis niet vervelend ofzo maar wil t toch ff weten
ik ook last van (al is et niet na een paar uur al, zal wel et type kleding zijn
of et ligt aan CB :-P
ik heb maar 1 grijze trui en daar zit bijna altijd een overhemd of t-shirt onder, dus dat kan t onmogelijk zijn... bovendien ziet t er echt uit als een hoopje stof
Ik denk ook inderdaad dat 't afkomstig is van de kleding die je draagt. Bv, van een(wit) t-shirt ofzo wat je op dat moment aanhebt? Een vriend van me had daar laatst nl. ook last van, en het bleek het bovengenoemde te zijn
Dat heb ik ook altijd. Dat komt volgens mij gewoon doordat er gedurende de dag vezels en plukjes stof van de rand van je boxer of je T-shirt afslijten en die komen daar dan terecht...dat is het enige wat ik kan bedenken