Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2002, 21:47
Verwijderd
En dan bedoel ik niet van wie je bent en hoe je je gedraagt, maar echt dieper. Moet een partner echt weten wat er in je omgaat? Of denk je dat dit niet per se noodzakelijk is?

Uw ervaring + visie is gewenst!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2002, 21:59
Da King
Da King is offline
ik heb nou meer dan 3 jaar verkering, en we kennen elkaar toch wel wat je noemt "dieper", maar er zijn altijd nog veel momenten waarin je echt niet van mekaar weet hoe die gaat reageren. Ik kan me ook niet voorstellen dat je iemand "door-en-door" kent, en als dat dan is, dan lijkt het me ook oersaai....
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 01:19
Piccola
Piccola is offline
2 Exen van me kennen me eigenlijk totaal niet. En 1 ex (vriend?! is nog een beetje vaag allemaal) die kent me wel heel goed. Dat gaat veel dieper dan bij die andere 2.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 08:41
Manuzhai
Manuzhai is offline
Njah... Ik denk dat een vriendinnetje mij wel goed zou moeten kennen... Als ze niet begrijpt waarom ik zo raar ben wil ze vast niet bij me blijven.
Oud 16-11-2002, 09:22
Verwijderd
M'n vriend kent me erg goed, van anderen betwijfel ik of ze me wel echt kenden.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 10:24
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Sommigen kenden me door en door, Sommigen vergaten mn naam.. Tja.. :/
Ik ben nu wel veel moeilijker in de omgang dan een jaar geleden, toen vertrouwde ik mensen veel sneller.. En vertelde ik sneller dingen..
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 11:33
Verwijderd
hij was 1 van mijn beste vrienden toen we wat kregen, dus hij kende me heel goed, en wist waar ie aan begon
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 13:10
Verwijderd
Hmz.. mn eerste 2 exen hadden denk ik geen idee, mn eerste ex omdat ie me gewoonweg niet begreep, dat ie niet kon bevatten dat ik dat soort gevoelens kon hebben.. mn 2e ex omdat hij zn handen vol had aan zichzelf.

Mn derde ex had denk ik een redelijk idee wat er in mij omging, maar eigenlijk ook niet echt.

Ik denk ook niet dat het nodig is, als iemand er maar voor je is, en je probeert te begrijpen is dat voldoende. Je zal andermans gevoelens en gedachten nooit volledig kunnen bevatten en doorgronden, daar zou je het jezelf ook veel te moeilijk mee maken denk ik.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 13:24
Roos
Roos is offline
Ja die kenden me allemaal wel goed.
Tenminste, ik deed me nooit anders voor dan ik was ofzo, en ik kon altijd wel goed over dingen praten die me dwarszaten, of over dingen die bijna niemand wist.
Oud 16-11-2002, 13:40
Talon
Talon is offline
niemand kent me goed..
Oud 16-11-2002, 13:46
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
jah zo goed ken ik mijn vriend wel.. hij mij trouwens ook, we weten precies van elkaar wat we denken als we elkaar aankijken.. heel raar maar t is wel zo benk eiglijk wel blij om, zoiets heb ik verder nog nooit met iemand gehad
Oud 16-11-2002, 14:14
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ehm, de meesten kenden mij eigenlijk helemaal niet zo goed, maar daar heb ik ook niet echt lang iets mee gehad ofzo.
Maar 1 van mijn exen kent mij wel heel goed en we zijn ook nog steeds heel goede vrienden. Ik denk wel dat het belangrijk is dat je elkaar goed kent en dat je weet wat er in de ander omgaat, maar daar gaat natuurlijk wel tijd overheen. Het is niet zo dat je na drie maanden al kan zeggen: we kennen elkaar door en door ofzo. En et ligt denk ik ook aan de omstandigheden..
Oud 16-11-2002, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef:
niemand kent me goed..
Makkelijk te zeggen als je geen partners hebt gehad

sorry
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 14:26
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
mijn huidige vriendin kent mij bestwel goed
ik haar opzich al voor een deel, iets waar ik trots op ben aangezien zij zeker niet snel zichzelf echt laat zien aan anderen.
Oud 16-11-2002, 19:57
Optima
Optima is offline
eentje wist niet veel van me

mijn huidige vriend kan aanvoelen wat er met me is, maar ik ben nog geen open boek voor hem ( laat ik het anders zeggen: ik kan hem zeer vaak verassen )
Oud 16-11-2002, 20:12
Gothic
Gothic is offline
Uhm, mijn 'beste' vriend kende mij op het moment dat ik met hem bevriend was perfect. Geheel wederzijds was dat. Partners hebben mij nooit gekend. Ik besta uit lagen en muren en meestal komt met niet verder dan laag 1 oid. Van vrienden zijn er nu 2 meisjes die mijn denk ik die mij redelijk goed kennen. Verder is er 1 jongen die mij redelijk goed kent, alleen hebben we niet echt diep contact meer helaas. Mijn vriend begint me te leren kennen, steeds beter...
Oud 16-11-2002, 20:43
dark spirit
dark spirit is offline
Mijn vorige vriendjes kenden mij niet zo goed, hoewel ik met de laatste toch 3 jaar verkering heb gehad. Dat zegt dus ook niet alles. Volgens mij dacht hij wel dat hij mij kende, maar dat was dus niet zo. Mijn huidige vriend (nu 1,5 jaar) kent mij wel goed. Ik vind dat ook heel fijn, dan kan ik tenminste altijd vertellen hoe ik me voel (en gelukkig snapt hij dat ook). Het hoeft natuurlijk niet perse, maar ik zelf vind het wel erg fijn!
Oud 17-11-2002, 13:45
Sellfish
Sellfish is offline
Citaat:
Talon schreef:
niemand kent me goed..
Mee eens, zelfs (gewone) vrienden en mensen die ik al 10 jaar ken kennen me nog niet zoals ik ben. En ik ben blij dat ik het zo kan houden... heb helemaal geen behoefte aan mensen die me begrijpen. Zeker niet een vriendin
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 14:24
moenbase
moenbase is offline
Ach, 'k overtreed momenteel al die regels die door mij ooit eens gemaakt/verzonnen zijn. Dat houdt nu dus in dat 'zij' mij totaal niet kent...ok we hebben dan ook wel geen liefdesrelatie...meer een 'diepe vriendschappelijke' *ahum* Of misschien gewoon meer liefde weggevend dan dat we een vriendschap hebben... Lekker ingewikkeld...mja, wat wil je als je iemand nog geen 5 uurtjes kent en meteen de lakens + bed met diegene deelt
Oud 17-11-2002, 14:33
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
mja, wat wil je als je iemand nog geen 5 uurtjes kent en meteen de lakens + bed met diegene deelt
You dirty dog
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 14:59
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
******** schreef:
You dirty dog
Echt erg eigenlijk...mja, das nie alles Mja, dat zal ik maar niet vertellen hehe.
Oud 17-11-2002, 15:10
DEChengst
DEChengst is offline
Heel slecht. Ze kent me namelijk nog niet
Oud 17-11-2002, 19:08
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Hij kent me beter dan ik mezelf en gaat dan aan mij uitleggen hoe ik me voel en hij heeft nog gelijk ook...
Dit is wel moeilijk soms, maar t heeft ook een positieve werking op mij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten