Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
zo ja, dan kun je die kabeltjes echt bij iedere computerboer/elektronikazaak/warenhuis krijgen, maar houdt er wel rekening mee dat je tv out (gele bus) alleen voor beeld is, en sommige tv's het niet doen als je er alleen beeld op aansluit. via scartaansluiting werkt wel altijd geloof ik, maar als je op je tv zo'n geel, rood, wit aansluiting hebt zitten moet je ook de line out van je geluidskaart ff verbinden met die witte en rode poort op je tv. afhankelijk hiervan moet je ook het juiste kabeltje aanschaffen.
|
maak je gewoon zelf..
2 van die stekkertjes halen in een elektroshop ff stukje draad ertussen, solderen die hap klaar is kees voor afstanden boven de 20 meter heb ik gemerkt dat beter coax gebruikt kan worden..
|
Waarschijnlijk mag ik geen nieuw topic openen dus post ik het hier maar...
Mijn TV heeft geen S-video, maar we hadden wel een kabeltje meegeleverd gekregen wanneer we onze comp kochten + gf2mx400...dat kabeltje was van s-video naar een gewoon video in signaal (?) composite geloof ik, kan dat (?) met een stekkertje...waarschijnlijk om in de video in te steken van je tv...die we ook niet hebben overigens, enkel op een tv die ik niet mag bezigen ![]() Kan je de tvout op antenne krijgen? waarschijnlijk niet, (is breedband) dus ben ik gedwongen om scart te gebruiken! maar hoe begin ik daar aan, welke kabel moet ik dan kopen/maken?
Laatst gewijzigd op 02-11-2002 om 19:07. |
![]() |
|
![]() |
![]() Je moet een kabel kopen die compatible is met je videokaart en je tv. Je moet gewoon even kijken welke van de 2 je videokaart heeft; composite of s-video. En je moet kijken naar je tv; SCART, s-video, of composite. Aan de hand van deze gegevens moet je kabeltje kopen. (s-video heeft wel een iets betere kwaliteit) Let wel, als je tv alleen SCART heeft, heb je kans dat je alleen zwart/wit beeld krijgt (vooral goedkopere en/of oudere tv's). In dat geval heb je een probleem, tenzij niet al te oude VCR hebt met SCART, deze ondersteunt vaak wel kleurensignaal. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
pc aansluiten tv All Out Of Love | 5 | 09-06-2012 16:15 | |
Software & Hardware |
[LAPTOP] Lap op TV aansluiting probleem Idiotique | 5 | 15-05-2006 08:42 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] TV Kaart Aanschaffen BestGamer | 26 | 27-07-2005 18:57 | |