Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2002, 16:51
sneez
sneez is offline
Heuj, Ik Ben Net Nieuwe hier etc. blabla

Maar paddowen jullie welliz, en zoja, wat zijn jullie ervaringen ervan.. en waar doen jullie het

ik zal maar zelf ff beginnen.. to break the ice :> ..

Als ik paddo (niet veel misschien 1 x in de 2 maanden) doe ik t sowieso buiten met zooi vriendjuhz en vriendinnetjuz..allemaal hele portie en dan gewoon flink trippene n lachen
Alleen soms gaat t wellis vet mis bij iemand ( Depressies etc. ) dan is t wel kut .. Wat ik hier mee zeggen is dat je goed op moet letten wanneer je het doet ( hoe je je voelt etc. )
Verder is paddowen helemaal Toppie

Mzzl Laters,

Sneez ( niet snees :> )
Oud 19-08-2002, 16:55
Verwijderd
er is een zoekfuntie.

Zoek op paddos
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 16:57
sneez
sneez is offline
meaning ??
Oud 19-08-2002, 17:05
Verwijderd
meaning: zoeke kreng
nee joh, ik ben niet onaardig
denk ik...
ja... kweet het zkr
ok, meaning: zoek op paddo's want:

Slotjuh
toch?

want: er zijn al tig topics hier over...
zoeke en gij zult vinde...
en steelt niet... want de overheid dult geen concurentie

slotjuh
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 17:09
sneez
sneez is offline
Ja ff hoor,
ik zie geen Paddo topics zo 1 2 3
en ik wil ook geen oude topics omhoog halen dan is t ook weer niet goed :>
Oud 19-08-2002, 17:15
vixen
vixen is offline
ok, ik heb dus 1 keer gepaddowd, met 6 mensen waarvan ik dr 2 goed kenden. 6 van die 4 mensen zijn fout gegaan, 2 van die 4 zijn out gegaan. Dat was zwaar kut, ik heb et alleen niet meegemaakt, omdat ik boven met een vriendin zat, wij wilden niet beneden zitten.
Ik voelde me echt helemaal geweldig, ik zag gezichten in de wolken, en tattoos op de grond, en ook een geweldige graffiti op de vloer. Ik heb hele verhalen geschreven in mn dagboek, die eigelijk ontzettend saai zijn, maar toen heel boeiend waren. En uhm, ja, dat was et wel. owja, jongens waren een lagere levenvorm, , was erg grappig om te denken toen.

K ga het in oktober nog eens doen.
Oud 19-08-2002, 18:58
-Pinko-
-Pinko- is offline
alweer een maandje geen paddos gedaan, word weer tijd! moet donderdag sowieso wachten in de rij voor lowlands! lijkt me een goede gelegenheid...... en ook meteen een goede start
Oud 19-08-2002, 19:01
Verwijderd
hey sneez

ik paddo zelf (nog) niet. ik vind dat ik er nog niet klaar voor ben. misschien ga ik het een paar keer doen als ik ouder ben, maar nu nog niet.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 19:19
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
snees schreef:

hey sneez

ik paddo zelf (nog) niet. ik vind dat ik er nog niet klaar voor ben. misschien ga ik het een paar keer doen als ik ouder ben, maar nu nog niet.
slimme man
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 21:28
Jantje het Zonnekind
Jantje het Zonnekind is offline
Citaat:
otherside schreef:
6 van die 4 mensen zijn fout gegaan
dat komt er van als je paddo's doet
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 22:15
Verwijderd
Citaat:
sneez schreef:
Maar paddowen jullie welliz, en zoja, wat zijn jullie ervaringen ervan.. en waar doen jullie het

Tot nu toe 2 x gedaan, met tussenperiode van denk 3 maanden. Laatste keer was een week geleden.

Waar: beide keren in de buitenlucht, 1ste keer in bos, 2e keer in de duinen (waar overigens ook bos was )

Ervaringen: een trip heeft zn leuke momenten (visuals/hallucinaties), maar ook minder leuke, dat je dan helemaal in gedachtenkronkels gewikkeld raakt en allerlei vervelende gedachten krijgt. Maar dit hangt af van je stemming en omgeving. tweede keer vond ik overigens minder leuk, omdat de trip niet sterk genoeg was...kzag geen veranderingen verder, geen hallucinaties, ik werd alleen maar gevoeliger en begon alles anders aan te voelen. Kortom, een beetje teleurstellend dus....

Ben in ieder geval niet van plan om het nog eens te doen voorlopig.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 23:08
Verwijderd
Okey ik heb het nog niet gedaan, wil het wel doen maar wat is het best voor beginners, met de minste risico"s op slechte ervaringen? En wat moet je juist niet doen en wat is goed om wel te doen ?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 23:16
-Pinko-
-Pinko- is offline
Citaat:
diamant_sensation schreef:
Okey ik heb het nog niet gedaan, wil het wel doen maar wat is het best voor beginners, met de minste risico"s op slechte ervaringen? En wat moet je juist niet doen en wat is goed om wel te doen ?
hmmm de lichste paddos zijn mexicaanse , nou ja niet lichste maar iets simplere trips! moeilijk uit te leggen, maar eerste keer gewoon een hele portie mexicaanse zou wel kunnen, durf je dat niet aan , kan je altijd voor de eerste keer een halve portie eten, dat heb ik ook gedaan en ahd gewoon een lach kick van 6 uur.......

uhm met halve portie maakte een omgeving niet echt uit, zolang het maar te vertrouwen is, en mennsen niet naar je toe kunnen lopen en zeggen damm je bent naar de kanker ga ergens anders heen. want dan is er panic in de tent..........

en na de eerste keer kan je zo steets beter gaan nemen zoals thai en uiteindelijk copelandia! maar neem geen copelandia als je niet ervaren ben, want die kan echt heeel heeel erg zijn! heb die al 4 keer genomen...... en hij is echt zwaar , thai vind ik persoonlijk het lekkerst
Oud 20-08-2002, 13:33
Locke
Locke is offline
Van alle shit die ik gedaan heb vind ik paddo's zeker een van de betere dingen
Oud 21-08-2002, 11:44
owlbeer
owlbeer is offline
vraag het eens aan de (OOG)directie.
Oud 26-08-2002, 21:26
Tox
Tox is offline
Citaat:
N00dles schreef:

maar ook minder leuke, dat je dan helemaal in gedachtenkronkels gewikkeld raakt en allerlei vervelende gedachten krijgt. Maar dit hangt af van je stemming en omgeving.
Ik heb 1 keer paddo's gegeten en had het eerste uur ook last van gedachten kronkels, maar toen ik met de twee andere die mee deden ging praten en rond wandelen was het echt vet. Ik heb het gevoel dat je jezelf daar wel in kunt sturen. so keep positive thinking.

Is voor mij waarschijnlijk ook maar eenmalig, ik blow veel en wou gewoon 1 keer in mijn leven paddo's doen en het waren de meest vreemde 5 uur in mijn leven en het was super kewl, maar het was fijn om na 5 uur back to realitie te zijn.
Oud 26-08-2002, 21:48
legatus
legatus is offline
Citaat:
maar het was fijn om na 5 uur back to realitie te zijn.
Weet je dat wel zeker?

*insert Twilight Zone-tune*
Oud 27-08-2002, 17:24
Evangelion
Evangelion is offline
Klinkt wel leuk allemaal...ik ga morgen (feestdag in mn stad, vrij, etc) paddo's eten (voor t eerst), ik weet egt niet wat ik moet verwachten, maar t lijkt me wel leuk....
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 15:44
blackfairy
blackfairy is offline
ik heb t pas geleden gedaan -1e keer-.. we waren bij een vriend thuis met een stuk of 10 mensen...thee gezet en chocola gemaakt en daarna echt uren midden in de nacht van park naar park gelopen midden door de bosjes, langs water enz. dat was supermooi..
zeker voor herhaling vatbaar...
Oud 09-09-2002, 19:08
Tox
Tox is offline
Citaat:
legatus schreef:

Weet je dat wel zeker?

*insert Twilight Zone-tune*
Spacen
Oud 18-09-2002, 13:58
mood indigow
mood indigow is offline
2 weken geleden had ik een portie mexicans genomen..

ik heb er geen reet van gemerkt.. ze kwamen van de magic mushroom uit a'dam

vet vaag... kvond het erg jammer.. volgende keer neem ik wel sterkere... en als ik er dan nog nix van merk(dat lijkt me onwaarschijnlijk) vinik ut gaar..

whateva
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 14:39
TECHNique
TECHNique is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:
meaning: zoeke kreng
nee joh, ik ben niet onaardig
denk ik...
ja... kweet het zkr
ok, meaning: zoek op paddo's want:

Slotjuh
toch?

want: er zijn al tig topics hier over...
zoeke en gij zult vinde...
en steelt niet... want de overheid dult geen concurentie

slotjuh
Damn ik irriteer me steeds vaker aan die wannebee fb's
Wat boeit jou dat nou dan, probeer je in goed blaadje te komen ofzo?
Zou anders geen reden weten
Ik hou wel van je hoor
Oud 18-09-2002, 18:46
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Citaat:
mood indigow schreef:
2 weken geleden had ik een portie mexicans genomen..

ik heb er geen reet van gemerkt.. ze kwamen van de magic mushroom uit a'dam

vet vaag... kvond het erg jammer.. volgende keer neem ik wel sterkere... en als ik er dan nog nix van merk(dat lijkt me onwaarschijnlijk) vinik ut gaar..

Ik heb het ook een keer gehad dat ik er niks van merkte, ik voelde me best wel genaaid, en sinds dien haal ik dus maar bij dezelfde shop daar is het wel altijd "goed" gegaan...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 06:49
Eightball GOD
Eightball GOD is offline
Citaat:
-Pinko- schreef:

en na de eerste keer kan je zo steets beter gaan nemen zoals thai en uiteindelijk copelandia! maar neem geen copelandia als je niet ervaren ben, want die kan echt heeel heeel erg zijn! heb die al 4 keer genomen...... en hij is echt zwaar , thai vind ik persoonlijk het lekkerst
copelandia = hawaiaanse toch?
in dat geval ben ik het niet met je eens... als je je gewoon goed voelt en er positief tegenover staat kun je best copelandia eten als je onervaren ben... ikzelf bijvoorbeeld heb pas 1x paddo's gegeten... idd hawaiaanse (als dit niet de copelandia is dan sorry, maar ik d8 et wel...)
Oud 20-09-2002, 17:11
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Citaat:
Screenager schreef:
Heeft iemand trouwens ervaring met thaise paddo's? Die heb ik vandaag gekocht maar kan er helemaal geen info over vinden. De verkoopster zei wel dat deze heel kleurig is enzo.. en een logische volgende stap na de mexicaanse.. (ze zien er wel bijna hetzelfde uit als de mexicaanse)
Je bedoelt Dwarf Cubensis? Zeg maar mexicaanse maar dan kleiner dus en iets andere kleur...

Daar heb ik denk ik mn beste trip van gehad, niet erg visueel, maar dat heb ik zoiezo niet zo veel. Wel heel lekker gevoel alsof er opeens een vuur of licht ofzo in je gaat branden. Maar ja het is natuurlijk elke keer anders...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2002, 17:56
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
Thaise zijn over het algemeen Cubensis soorten. maar goed, net als in coffeeshops kunnen smartshops de naam aan het product geven die ze zelf willen.... cubensis-soorten zijn ze maar de soorten die ze over het algemeen als mexicaanse verkopen, en in die Cubensis heb je veel variatie.

Copelandia zijn idd Hawaiiaanse
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 20:43
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Citaat:
Screenager schreef:
deze keer maar als poeder in cup a soup ofzo.. want van alleen de geur word ik al misselijk
mietje
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 19:18
liesje 19
liesje 19 is offline
ik heb het laatst gebruikt met een aantal vrienden. Er bleef er 1 nuchter. dat was goed ook, want van de 5 mensen was er 1 heel erg ziek geworden.

Ik merkte er eerst heel weinig van, maar ineens kreeg ik een enorme lachkick. Toen ben ik samen met iemand naar buiten gegaan. Het was donker en gelukkig niet zo koud. Daar begon ik ineens patronen te zien en allemaal kleuren v/d regenboog.
Toen ben samen met die jongen naar een steigertje gegaan en daar hebben we de hele tijd naar de lucht gekeken.
Ik voelde me heel gelukkig en ik vond alles heel mooi en goed. Het rare was dat ik telkens de behoefte had om iemand aan te raken en aangeraakt te worden.

Ik wil het wel nog eens een keer proberen.
Oud 25-09-2002, 20:09
Tox
Tox is offline
Ik heb het weleens gebruikt, maar na wat overwegen denk ik toch dat ik het bij die ene keer laat was wel kewl en de meest rare ervaring maar gewoon iets te veel van het goeie, denk liever een beetje aan mijn gezondheid
Oud 25-09-2002, 20:58
Tox
Tox is offline
Citaat:
Screenager schreef:
Paddo's zijn lichamelijk niet erg slecht... of bedoel je psychische gezondheid?
Ja gewoon mijn leven is al druk en goed genoeg, paddo's beviel me echt zo goed dat ik weet dat ik daar gewoon voor moet opletten. Want het is echt een kick
Oud 25-09-2002, 21:00
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
vrienden van me hebben gezegd dat ze van paddo's psychisch slechter zijn geworden. Ik heb er zelf nooit iets van gemerkt kweenie, ieder zijn eigen ding. Ik zeg niks.
Oud 25-09-2002, 21:54
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Citaat:
the Comebackkid schreef:
vrienden van me hebben gezegd dat ze van paddo's psychisch slechter zijn geworden. Ik heb er zelf nooit iets van gemerkt kweenie, ieder zijn eigen ding. Ik zeg niks.
Ja het is nogal een intense ervaring dus het kan best dat er iets in je hoofd veranderd, de een wordt er misschien sterker van, een ander kan t niet aan, en een derde wordt er prettig gestoord van...je weet nooit...
en je zegt wel wat
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 14:37
Tox
Tox is offline
Citaat:
Glass Ghost schreef:
Ja het is nogal een intense ervaring dus het kan best dat er iets in je hoofd veranderd, de een wordt er misschien sterker van, een ander kan t niet aan, en een derde wordt er prettig gestoord van...je weet nooit...
en je zegt wel wat
het is inderdaad een zeer intense ervaring, ik denk dat ik er een iets positievere levensvisie op gehad heb, maar dat komt gewoon omdat je dan gewoon dingen voor jezelf ontdekt (ik dan)
Oud 30-09-2002, 18:18
GTST Rulzz
GTST Rulzz is offline
Ik heb het al vaak gedaan, en ik vind het vaak gevaarlijk dan xtc of weed. Bij die twee dingen als je het "normaal" gebruikt heb je je zelf nog in de hand. Maten van mij sprongen in sloten en het was toen nog vrij koud. Je kan echt gekke dingen gaan doen. En doe het met goede maten anders kan het soms ook uit de hand lopen. Je gaat ze op eens niet vertrouwen of nog andere hersenspinsels. Ik wil eigenlijk alleen ff zeggen dat je er best voorzichtig mee moet doen. En gebrui het ook niet in een kroeg of disco's dat kan helemaal verkeerd uit pakken
Oud 02-10-2002, 13:41
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Door de Hawaiiaanse schimmelhoeden heb ik een gesprek gevoerd met het plafond , heb ik zowaar gefilosofeerd over het onstaan van de naam 'BOOM' (doet heel Hans Teeuwen aan... ik was eerder) en heb ik mijzelf herhaaldelijk teruggespoeld.
goed..
Oud 02-10-2002, 16:24
PiNoW
PiNoW is offline
Citaat:
schorremorrie schreef:
Het rare was dat ik telkens de behoefte had om iemand aan te raken en aangeraakt te worden.

dat had ik ook, omdat iedereen zow liev was hihi
Oud 02-10-2002, 16:25
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
das na bijna iedere drug wel
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 20:22
MasterPITO
MasterPITO is offline
Van dezomer dacht een vriend van mij bij zo'n meertje dat ie kon schaatsen, terwijl er dus gewoon alleen water was...Is ie bijna verdonken. Dus kan knap gevaarlijk zijn
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 17:05
gizmo
gizmo is offline
never done it.. maar mijn vriend wel, op lowlands. Ik wilde het eerst ook doen.. maar had er toen absoluut ff geen behoefte aan.
Wil het nog zeker wel eens proberen.
WAt wel wazig was dat mijn vriend begon over elkaar zien door een zooi mensen heen.. hehe
Oud 06-10-2002, 22:27
Coccinellidae
Coccinellidae is offline
1 x geprobeerd samen met m'n vriend..
nou gebeurde dus totaal niks. Zal wel slechte troep zijn geweest, vond wel jammer en geld voor niks uitgegeven, want zo goedkoop zijn ze ook weer niet .. Dus kan niet echt over meepraten
Oud 02-11-2002, 11:12
Günther
Günther is offline
vanmiddag lekker padoen
Oud 02-11-2002, 17:54
Blenderhead
Blenderhead is offline
misschien leuk ideetje voor volgende week als ik klaar ben met tentamens!
Oud 02-11-2002, 18:43
]{ing
]{ing is offline
misschien weer een keer als ik een langer weekend heb
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 22:22
Kip187
Kip187 is offline
paddow
point
wat jij?
Oud 03-11-2002, 13:51
De(OOG)Directie
De(OOG)Directie is offline
Tuupjes, paddo's is het beste wat me ooit overkomen is. Jah er verandert wat in je kop maar dit is bij mij niet nadelig geweest.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 20:43
diavolina
diavolina is offline
tjah... paddo's.... MARTIN! (ik vind je overal hahahaha) paddo's zijn ok... maar niet leuk genoeg.
Oud 12-11-2002, 16:18
Artemis
Artemis is offline
Citaat:
Jan-Diederik schreef:
Door de Hawaiiaanse schimmelhoeden heb ik een gesprek gevoerd met het plafond , heb ik zowaar gefilosofeerd over het onstaan van de naam 'BOOM' (doet heel Hans Teeuwen aan... ik was eerder) en heb ik mijzelf herhaaldelijk teruggespoeld.
goed..
das zeer typisch
een vriend van mij had dat ook.. dattie zichzelf terugspoelde

lijkt me wel vet..
binnekort weer paddos..
keertje met mn vriend in bed trippen ofso lijkt me wel geil
Reageren

Regels voor berichten