De vader van een vriend van mij is overleden vorige week. Ik ben naar zijn begravenis geweest maar kreeg (o.a. vanwege drukte etc.) niet de kans om hem te condoleren, wat ik eigenlijk wel graag had willen doen (Ik heb hem vorige week overigens wel een kaartje gestuurd). Het probleem is dat ik hem al wel heel lang ken maar eigenlijk pas een paar maanden geleden wat closer met hem ben geworden. Toen zat ik nog bij hem op school. Nu niet meer en ik heb nu ook sinds 2/3 maanden een stuk minder contact met hem. Alleen via msn af en toe, en als ik hem tegen kom praat ik vaak even met hem. Ik wil hem heel graag steunen maar ik heb geen flauw idee of hij daar behoefte aan heeft. Ik zou hem wel willen bellen of bij hem langs gaan, om hem te laten zien dat ik het heel erg vind van zijn vader en hem wil helpen, maar ik weet niet of ik hem goed genoeg ken omdat te doen. Hij heeft me trouwens wel gezien op de begravenis, hij weet ieder geval dat ik er was. M'n moeder stelde voor dat ik hem gewoon een brief kon schrijven.
Wat moet ik doen, moet ik hem schrijven, bellen, langsgaan of gewoon maar zien, ik kom hem vast wel weer een keer tegen binnenkort.
|