Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Lieve elKa
Ik herken mezelf heel erg in wat jij zegt.... Ik erger me aan heel veel dingen die ik doe en zeg, andere mensen weten altijd het juiste te zeggen, en weten precies wat ze moeten doen bij elke situatie..., ik kan dat niet, misschien dat ik het moet leren, en dat zal ook wel gebeuren, maar eerst moet mijn onzekerheid weggaan, dan pas kan ik mezelf zijn... Ik weet geen oplossing voor je....., ![]() maar het is belangrijk gewoon jezelf proberen te zijn....(nouw wat zge ik nou, ik weet hoe moeilijk dat is ![]() sterkte ermee |
![]() |
|
ikzelf heb er geen ervaring mee, maar ik kan me voorstellen dat sommigen het heel moeilijk vinden om zich een houding te geven in bepaalde situaties.
ik denk dat als ik zoiets zou hebben dat ik er eerlijk voor uit zou komen. bijvoorbeeld als iemand mij een heel lief kadootje geeft en ik weet niet wat ik moet zeggen, dan zou ik ook eerlijk toegeven van: jeej, ik weet niet wat ik moet zeggen ofzo. dan laat je toch min of meer merken dat je er wel blij mee bent, maar je bent gewoon verbaasd en er een beetje stil van. en als iemand nou bij je komt met een probleem en je valt een beetje dicht, kun je iig zeggen dat je het heel rot voor hem/haar vindt oid en dat je zou willen dat je haar ergens mee kon helpen ofzo. wat ik probeer te zeggen is: laat in ieder geval zien dat je probeert te laten zien dat je ergens blij mee bent, of dat je probeert om iemand te helpen, dan weten de mensen om je heen tenminste dat je best wel voor ze klaar wil staan etc. hoop dat dit een beetje te volgen is ![]() Grtz & more, K.G. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe pak je het weer op.. (wellicht herkent iemand situatie) ludachris | 4 | 03-10-2009 11:22 | |
Liefde & Relatie |
Liefde tussen broer en zus. x-spekkie-x | 24 | 05-01-2009 22:02 | |
Liefde & Relatie |
hoe zou jij reageren? Verwijderd | 17 | 11-11-2004 15:08 | |
Liefde & Relatie |
Hoe moet je hierop reageren? onzekerdoosje:p | 59 | 29-10-2004 14:29 | |
Drugs & Alcohol |
praten met je ouders... "Beltaine" | 12 | 30-01-2003 17:01 | |
Liefde & Relatie |
Hoe moet je reageren op zoiets? marlies | 16 | 10-12-2002 16:15 |