Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2002, 15:20
Main
Main is offline
leuke show vind ik, maar soms iets te grof. Ook vind ik het minder als ie zogenaamd weer gaat praten met pim fortuyn uit de hemel....Wat vinden jullie ervan ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2002, 15:37
Vork
Vork is offline
kvind et echt 3x niks, leuk dat ze bekende mensen zo 'ondervragen', maar ik raak enorm gefrustreerd op de manier waarop ze denken dat ze zo ontzettend lollig zijn, maar et dus absoluut niet zijn
Oud 01-11-2002, 16:02
qghp
qghp is offline
ik mag die jensen niet , hij verdient zijn geld door andere mensen compleet af te kraken en voor schut te zetten , die man heeft totaal geen respect
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 16:39
Verwijderd
Ik heb gisteren een stukje gezien, toen als een idioot weggezapt, echt niet leuk... Jensen doet alsof hij heel grappig is, is hij gewoon niet, telkens het irritante lach-bandje, hmm.. ik vind het echt waardeloos...
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 17:02
TAFKAB
TAFKAB is offline
Lachen!
Ik moet er erg om lachen, ik vind dit een van mijn soorten humor
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 17:20
Verwijderd
niet leuk..
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 18:10
Anne
Anne is offline
Hij vindt zichzelf echt te grappig, ik kijk er nooit naar, maar gisteren met Winnie de Jong heb ik toch stiekem gekeken en heel hard gelachen...
Oud 02-11-2002, 08:22
xx
xx is offline
ik vind dat echt een kutprogram

xx
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 10:36
GTST Rulzz
GTST Rulzz is offline
Jensen is 100% mijn humor
Oud 02-11-2002, 17:26
Lakini's Juice
Lakini's Juice is offline
Jensen is lache man, en dan die Jan Papparazzi, wat een malloten. Beste vinnik nog als Robert met Pim Fortuyn gaat praten. Ik lig elke week weer dubbel om ze. En ja het gaat af en toe wel heel ver, marja....
Oud 02-11-2002, 18:31
Daangerous
Daangerous is offline
Sorry, maar het is allemaal zo doorazichtig, die teksten staan zo hard naast/boven de camera geprint dat het gewoon sowiezo al niet meer grappig is, Jan Paparazzi moet dood, Jensen moet iets aan zijn ogen doen als hij denkt grappig te zijn, want damn die gast heeft grote ogen, en de gasten die er komen moeten eens serieus gaan nadenken over hun status in onze maatschappij, wat ook geld voor het publiek trouwens...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 19:05
Ilsch
Ilsch is offline
ik kan er soms wel om lachen.. maar andere keren denk ik van.. tsjah.. goh.. hmmm
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 20:32
Rioto
Ik moest echt lachen toen met marco borsato...rond leiding door z,n huis ..jump die ene vent ineens uit z,n dubbelbad hhaha
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 13:52
Gothic
Gothic is offline
Hij is geweldig , soms ietswat flauw, maar ja boeiend
Oud 04-11-2002, 07:57
wilco984
wilco984 is offline
Jensen gaat soms iets te ver in zijn grappen, maar toch mag ik em wel... zijn programma valt nog wel mee vergeleken bij wat ie op de radio doet... TELEFOONTERREUR, zijn te beluisteren op www.onzin.com Jensen op tv rulezz, en okay... hij is mediageil.. NOU EN!!!
Oud 04-11-2002, 10:05
LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
jensen is kut, ik kijk liever Wintertijd.. komt op het zelfde neer, maar t is serieuzer, en t praten wordt afgewisseld met muziek
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 11:48
Verwijderd
hij nodigt mensen uit, niet om er mee te praten, maar om zijn 'grappen' te vertellen, een talkshow waarin hij de gast bijna nooit aan het woord laat
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 17:31
Uice
Uice is offline
Robert Jensen denkt iedereen af te kunnen zeiken aber hij kan het niet. Net als Eminem en Chazia Mourani.
Haha wat leuk vibrator van Kelly maar wanneer ga je d'r echt voor lul zetten?
Oud 04-11-2002, 18:21
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Flauwe, voorgekookte humor.
Oud 08-11-2002, 14:40
Verwijderd
Jensen is de grootste zelfingenomen eikel die ik ken, die grappen zijn echt té erg en té ingestudeerd en dat zogenaamde confronterende is ook een grote grap want hij zit echt te slijmen bij die gasten, ik kan m echt niet uitstaan
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 17:41
Doelloos
Doelloos is offline
Ik vind het zoiezo maar crap
Oud 08-11-2002, 19:09
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Daangerous schreef:
Sorry, maar het is allemaal zo doorazichtig, die teksten staan zo hard naast/boven de camera geprint dat het gewoon sowiezo al niet meer grappig is, Jan Paparazzi moet dood, Jensen moet iets aan zijn ogen doen als hij denkt grappig te zijn, want damn die gast heeft grote ogen, en de gasten die er komen moeten eens serieus gaan nadenken over hun status in onze maatschappij, wat ook geld voor het publiek trouwens...
JENSEN mag dan wel al zn grapjes oplezen, maar het is wel grappig, ik ben er geweest en hij gaf een complete comedyshow weg aan het publiek zonder voorgeschreven shit. Je ken zeggen wat je wilt, maar met mijn status in de maatschappij zit het perfect en toch was het zeer leuk daar. Net als bij Kevin Masters, alleen doet hij het uit zn hoofd. Autocue heeft daar alleen steekwoorden, en hij heeft zn kaartjes.

Ik was bij de aflevering met Moskovich en Gaus.
Oud 08-11-2002, 19:35
Verwijderd
Op de radio vond ik hem ten tijde van de gesprekjes met Viola Holt echt hilarisch.. op tv valt het toch wel wat tegen soms.. mwjah.. kweenie echt :/
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten