![]() |
|
op fok stond een keer een stuk over een onderzoek naar hoe vroeg / jong de jeugd tegenwoordig actief was..
hieruit bleek dat steeds meer jongens en meisjes eerder sexueel actief waren.. als rede heirvoor werd mede aangedragen dat de angst voor soas was weggepraat.. en als je zo hier op forum kijkt.. niemand is bang voor soas.. "we zijn elkaars enigste" en "ik gebruik de pil" worden als redenen aangedrage.. de pil beschermt tegen zwangerschap en geen 100% tegen soas.. en elkaars enigste.. op zich wel goede reden maar dat wil niet zegge da je het niet safe moet doen.. want dan zou je als het later uit zou gaan nooit meer "niet"safe sex kunne hebben omdat je elkaars 1ste niet meer bent
||
Citaat:
als extra bescherming gebruik Blowfish + ssl encryptie met alle Blocks geencrypt in gpg via een 2048Bit's Grote sleutel die ik IRL heb gekeysigned zodat hij niet kan zijn opgevangen via sniffing. Om wat extra verwarring te veroorzaken multiplex ik alle paketten van de OpenVMS -> BSD link 16 voudig en wissel Random van Tempo en Ritme (herinner je dat VMS een uitstekende $RANDOM kent) Om daarbij nog wat extra safety te hebben is alle C code die benodigd is voor dit spectacle vervangen met hand geschreven + obfuscated EV68 assembly met wat grotere niet zo kritische stukken geschreven in Obfuscated Cobol. De BSD -> I-net connectie bestaat overigens uit een HAM link naar een station met een Postduif. Tot zover mijn maatregelen voor veilige intieme Relatie's
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben niet echt bang voor zwangerschap. Weet eigenlijk niet of ik het erg zou vinden als het me zou overkomen. Maar m'n vriend zal niet zo blij zijn
![]() Voor soa's ben ik soms wel een beetje bang aangezien mijn vriend al met velen het bed gedeeld heeft. Voordat ik met de pil begon hebben we het een paar keer met alleen condoom gedaan maar iedere keer issie gescheurd. Ik was toen echt ff scared. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
zelf ben ik niet echt bang om een soa te krijgen ik vertrouw mijn vriendin 200% dus... en zwanger...zal wel meevallen zolang ze der pil slikt ![]() alhoewelik een tijdje trug las dat de pil 97% veilig was... hmm we hebben het al meer als 100X gedaan dus iig al 3x de kans gelopen op een zwangerschap...das toch best klote....
|
![]() |
bang voor zwangerschap ben ik pas geweest! ze was net van de pil af en het condoom is 2 keer gescheurd, nou maar voort 2 gebruiken
![]() en op soa's is ze getest dus ik ben er niet bang voor......
||
Citaat:
|
![]() |
|
SOA's? - hmm... hoe meer ik erover denk hoe banger ja. En gezien ik alles overdenk zou ik op het moment best bang zijn ja. Als zij zeker maagd is dan ok, als ze al iemand heeft gehad SOA-test ofzo. En totdat paranoia weg is ook met condoom.
Zwangerschap: Ik ga niet met iemand naar bed of wat dan ook onder welke omstandigheden dan ook als diegene niet abortus zou willen doen als ze toch zwanger zou raken.
||
Citaat:
Je merkt niet altijd dat je een SOA hebt want één van de gevolgen kan bijvoorbeeld onvruchtbaarheid zijn en dat merk je niet snel. Soms heb je helemaal geen klachten maar je kunt wel besmet zijn en het dus ook iemand anders besmetten als je sex hebt met diegene. Ik vind het toch een beetje vreemd dat je dat niet weet. Ik leerde het op school bij biologie en wist het daarvoor al van mijn ouders. Laatst gewijzigd op 08-11-2002 om 21:21. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ja sorry me biologie leraar heeft het er nooit over gehad.... en me ouders vinden me nog te jong voor sex ouderwets... achja ik heb het ook nog niet gedaan maarja het komt wel steeds dichterbij sinds ik ee nvriendin heb daarom wil ik graag alles weten snap je bedankt voor je uitleg maakt eiegnelijk best wel bang ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
bang? neej bang ben ik niet... heeft ook weinig nut om bang te zijn denk ik... je kunt beter je best doen om te voorkomen...
heb tot nu toe alleen met condoom gedaan dus heb er nog nie echt over nagedacht maar kan me best voorstellen dat ik iemand een bezoekje aan de huisarts zou laten brengen voordat we sex hebben...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Kwoots van forumers Miekje* | 34 | 19-07-2009 13:44 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #87 x-spekkie-x | 492 | 01-07-2008 09:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
welke anticonceptie middelen gebruik jij ??? mueslireep | 60 | 08-02-2007 10:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
abortus kaaseter | 265 | 29-01-2007 21:01 | |
Seksualiteit |
Willen jullie deze Seksenquete invulle? Suga~Suga | 258 | 17-10-2005 20:22 | |
Muziek |
Tekstbattle spire | 259 | 01-02-2004 11:40 |