Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2002, 17:51
20marianne12
20marianne12 is offline
Hoe bang ben je voor soa's? Of om zwanger te raken? Als je niet aan de pil bent hoe bang ben je dan dat de condoom scheurt? (is dat wel eens gebeurd?)

btw ik ben zelf niet echt bang hoor voor zulke dingen, maar vind wel dat je goed op moet passen hehe...
Oud 07-11-2002, 18:02
Blabal
Blabal is offline
Ik voel er helemaal geen angt voor ???
Oud 07-11-2002, 18:03
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik had er ook geen angst voor... Totdat ik symptomen kreeg.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 18:04
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Dave schreef:
Ik voel er helemaal geen angt voor ???
Nee, ik ook niet toen ik 13 was.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 18:15
Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Ik had er ook geen angst voor... Totdat ik symptomen kreeg.
En?
Oud 07-11-2002, 18:29
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
20marianne12 schreef:
Of om zwanger te raken?
Helemaal totaal niet
Oud 07-11-2002, 19:01
Verwijderd
voor soa's ? niet.. we hebbe het alleen met elkaar gedaan dusja.

voor zwanger raken? daarom deden we het ook niet toen ik nog niet aan de pil was, want ik wil het risico niet hebben dat die condooms scheurt.. trouwens een keer was beetje misgegaan, hadde we toch gedaan, maarja, ben blij dat morning afterpil er is
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 19:29
Evito
Evito is offline
Geen angst.
Ik ben immers nog altijd trots maagd,
en ik ken geen soa's die zich verspreiden door de lucht.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 19:55
sas_andrea
sas_andrea is offline
Nou, voor soa's eigenlijk niet zo aangezien we elkaars enigen zijn. En ja, zwanger raken... Alleen wanneer ik de pil denk vergeten te hebben, maar gek genoeg vergeet ik m nooit. Maar ik vergeet dat ik m genomen heb. Dus denk ik dat ik m niet genomen heb en maak me dus dan zorgen om niets. *snugger*
Oud 07-11-2002, 22:25
KiMZz
KiMZz is offline
Niet bang voor soa's...

Met mijn eerste was t voor ons allebei de eerste keer dus daar hoefde ik me geen zorgen om te maken, en met de tweede (=nu nog steeds "aan") was t zijn eerste keer... Lijkt me niet dat je dan soa's kan krijgen toch??

Bang dat ik zwanger word ben ik ook nie echt, hoewel ik weleens vergeet de pil in te nemen 's avonds, maar dan doek t altijd de volgende ochtend... Maakt op zich ook niet uit, t gaat namelijk al een jaar zo en ben nog nooit zwanger geworden!
Oud 07-11-2002, 22:43
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik ben wel bang om zwanger te raken...ook al ben ik net aan de pil, ik denk dat t daarom is. Ik ben bang datie niet werkt ofzo, ja heel vaag dit.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 22:49
Unexplained
Unexplained is offline
Nee, want ik gebruik een goed geconfigureerde firewall bij seksueel contact.
Oud 08-11-2002, 00:02
coecie
coecie is offline
nee ik ben er niet bang voor... ik ben weleens zenuwachtig geweest (over zwangerschap dan) maar soa's zijn uit den boze, jongens waarmee ik seks heb moeten zich eerst laten scannen bij de ggd
Oud 08-11-2002, 12:09
*black rose*
*black rose* is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef:
Ik ben wel bang om zwanger te raken...ook al ben ik net aan de pil, ik denk dat t daarom is. Ik ben bang datie niet werkt ofzo, ja heel vaag dit.
dat had ik in het begin ook,ik zat helemaal in de stress toen ik ongesteld moes worde, van wat nou als er iets mis is gegaan ofzow maarja, is nu weer over gelukkig...
Oud 08-11-2002, 12:56
CryptapiX
CryptapiX is offline
op fok stond een keer een stuk over een onderzoek naar hoe vroeg / jong de jeugd tegenwoordig actief was..

hieruit bleek dat steeds meer jongens en meisjes eerder sexueel actief waren.. als rede heirvoor werd mede aangedragen dat de angst voor soas was weggepraat..

en als je zo hier op forum kijkt.. niemand is bang voor soas..

"we zijn elkaars enigste"
en
"ik gebruik de pil"
worden als redenen aangedrage..

de pil beschermt tegen zwangerschap en geen 100% tegen soas..

en elkaars enigste.. op zich wel goede reden maar dat wil niet zegge da je het niet safe moet doen.. want dan zou je als het later uit zou gaan nooit meer "niet"safe sex kunne hebben omdat je elkaars 1ste niet meer bent
Oud 08-11-2002, 13:12
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Manuzhai schreef:
En?
Sja, volgens alles heb ik het plakken.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 13:30
Evito
Evito is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Sja, volgens alles heb ik het plakken.
Pardon?

Volgens alles?
Heb je het plakken?

Ik volg je niet.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 16:06
mieltje
mieltje is offline
Citaat:
Evito schreef:
Geen angst.
Ik ben immers nog altijd trots maagd,
en ik ken geen soa's die zich verspreiden door de lucht.
precies,.. me to!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 16:56
L@CuTu$
L@CuTu$ is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Nee, want ik gebruik een goed geconfigureerde firewall bij seksueel contact.
Ik heb alleen maar contact over een perfect geconfigureerde OpenVMS machine achter een OpenBSD Firewall met redelijk extreme Firewall Rules.

als extra bescherming gebruik Blowfish + ssl encryptie met alle Blocks geencrypt in gpg via een 2048Bit's Grote sleutel die ik IRL heb gekeysigned zodat hij niet kan zijn opgevangen via sniffing.

Om wat extra verwarring te veroorzaken multiplex ik alle paketten van de OpenVMS -> BSD link 16 voudig en wissel Random van Tempo en Ritme (herinner je dat VMS een uitstekende $RANDOM kent)

Om daarbij nog wat extra safety te hebben is alle C code die benodigd is voor dit spectacle vervangen met hand geschreven + obfuscated EV68 assembly met wat grotere niet zo kritische stukken geschreven in Obfuscated Cobol.

De BSD -> I-net connectie bestaat overigens uit een HAM link naar een station met een Postduif.

Tot zover mijn maatregelen voor veilige intieme Relatie's
Oud 08-11-2002, 17:11
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
L@CuTu$ schreef:
Ik heb alleen maar contact over een perfect geconfigureerde OpenVMS machine achter een OpenBSD Firewall met redelijk extreme Firewall Rules.

als extra bescherming gebruik Blowfish + ssl encryptie met alle Blocks geencrypt in gpg via een 2048Bit's Grote sleutel die ik IRL heb gekeysigned zodat hij niet kan zijn opgevangen via sniffing.

Om wat extra verwarring te veroorzaken multiplex ik alle paketten van de OpenVMS -> BSD link 16 voudig en wissel Random van Tempo en Ritme (herinner je dat VMS een uitstekende $RANDOM kent)

Om daarbij nog wat extra safety te hebben is alle C code die benodigd is voor dit spectacle vervangen met hand geschreven + obfuscated EV68 assembly met wat grotere niet zo kritische stukken geschreven in Obfuscated Cobol.

De BSD -> I-net connectie bestaat overigens uit een HAM link naar een station met een Postduif.

Tot zover mijn maatregelen voor veilige intieme Relatie's
Nerd
Oud 08-11-2002, 17:19
L@CuTu$
L@CuTu$ is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Nerd
AND PROUD OF IT !!!!!
Oud 08-11-2002, 17:56
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Evito schreef:
Pardon?

Volgens alles?
Heb je het plakken?

Ik volg je niet.
Ik heb waarschijnlijk een soa. De dokter wist niet zeker of het een irritatie was of een soa, maar waarschijnlijk dus dat laatste. Ik heb de symptomen ook maar één keer gehad.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 19:08
spunky
spunky is offline
Ik ben niet echt bang voor zwangerschap. Weet eigenlijk niet of ik het erg zou vinden als het me zou overkomen. Maar m'n vriend zal niet zo blij zijn ...
Voor soa's ben ik soms wel een beetje bang aangezien mijn vriend al met velen het bed gedeeld heeft. Voordat ik met de pil begon hebben we het een paar keer met alleen condoom gedaan maar iedere keer issie gescheurd. Ik was toen echt ff scared.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 19:24
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:
Niet bang voor soa's...

Met mijn eerste was t voor ons allebei de eerste keer dus daar hoefde ik me geen zorgen om te maken, en met de tweede (=nu nog steeds "aan") was t zijn eerste keer... Lijkt me niet dat je dan soa's kan krijgen toch??
Dat hoop ik niet nee

Citaat:
Bang dat ik zwanger word ben ik ook nie echt, hoewel ik weleens vergeet de pil in te nemen 's avonds, maar dan doek t altijd de volgende ochtend... Maakt op zich ook niet uit, t gaat namelijk al een jaar zo en ben nog nooit zwanger geworden!
Zou het niet leuk vinden als jij zwanger zou raken...

zelf ben ik niet echt bang om een soa te krijgen ik vertrouw mijn vriendin 200% dus...

en zwanger...zal wel meevallen zolang ze der pil slikt
alhoewelik een tijdje trug las dat de pil 97% veilig was... hmm we hebben het al meer als 100X gedaan dus iig al 3x de kans gelopen op een zwangerschap...das toch best klote....
Oud 08-11-2002, 19:44
poecilotheria
poecilotheria is offline
bang voor zwangerschap ben ik pas geweest! ze was net van de pil af en het condoom is 2 keer gescheurd, nou maar voort 2 gebruiken

en op soa's is ze getest dus ik ben er niet bang voor......
Oud 08-11-2002, 20:03
spunky
spunky is offline
Citaat:
poecilotheria schreef:
bang voor zwangerschap ben ik pas geweest! ze was net van de pil af en het condoom is 2 keer gescheurd, nou maar voort 2 gebruiken

en op soa's is ze getest dus ik ben er niet bang voor......
Nooit twee condooms gebruiken!!!! Dat scheurt alleen maar sneller joh...
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 20:41
Verwijderd
Ben er niet bang voor, ik acht mezelf verantwoordelijk en doortastend genoeg om ze niet op te lopen.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 20:54
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
SOA's? - hmm... hoe meer ik erover denk hoe banger ja. En gezien ik alles overdenk zou ik op het moment best bang zijn ja. Als zij zeker maagd is dan ok, als ze al iemand heeft gehad SOA-test ofzo. En totdat paranoia weg is ook met condoom.

Zwangerschap: Ik ga niet met iemand naar bed of wat dan ook onder welke omstandigheden dan ook als diegene niet abortus zou willen doen als ze toch zwanger zou raken.
Oud 08-11-2002, 20:56
DutchTerror
DutchTerror is offline
sorry hoor maar wat is een SOA precies wille jullie het me uitleggen
Oud 08-11-2002, 21:16
spunky
spunky is offline
Citaat:
DutchTerror schreef:
sorry hoor maar wat is een SOA precies wille jullie het me uitleggen
SOA is een afkorting voor Sexueel Overdraagbare Aandoeningen oftewel de ziektes die je kan oplopen door geslachtsgemeenschap (nog makkelijker: sex). Hier bij horen o.a. aids, hepatitius B, gonoroe, cyfilis, herpes, genitale wratten en nog wel meer ziektes. Sommige zijn makkelijk te genezen met medicijnen, aan anderen zit je gewoon vast (herpes) en ééntje (aids) is zelfs ongeneesbaar.
Je merkt niet altijd dat je een SOA hebt want één van de gevolgen kan bijvoorbeeld onvruchtbaarheid zijn en dat merk je niet snel. Soms heb je helemaal geen klachten maar je kunt wel besmet zijn en het dus ook iemand anders besmetten als je sex hebt met diegene.

Ik vind het toch een beetje vreemd dat je dat niet weet. Ik leerde het op school bij biologie en wist het daarvoor al van mijn ouders.

Laatst gewijzigd op 08-11-2002 om 21:21.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 21:52
DutchTerror
DutchTerror is offline
Citaat:
spunky schreef:
SOA is een afkorting voor Sexueel Overdraagbare Aandoeningen oftewel de ziektes die je kan oplopen door geslachtsgemeenschap (nog makkelijker: sex). Hier bij horen o.a. aids, hepatitius B, gonoroe, cyfilis, herpes, genitale wratten en nog wel meer ziektes. Sommige zijn makkelijk te genezen met medicijnen, aan anderen zit je gewoon vast (herpes) en ééntje (aids) is zelfs ongeneesbaar.
Je merkt niet altijd dat je een SOA hebt want één van de gevolgen kan bijvoorbeeld onvruchtbaarheid zijn en dat merk je niet snel. Soms heb je helemaal geen klachten maar je kunt wel besmet zijn en het dus ook iemand anders besmetten als je sex hebt met diegene.

Ik vind het toch een beetje vreemd dat je dat niet weet. Ik leerde het op school bij biologie en wist het daarvoor al van mijn ouders.
kun je het ook oplopen zonder condoom ?

ja sorry me biologie leraar heeft het er nooit over gehad....
en me ouders vinden me nog te jong voor sex ouderwets...

achja ik heb het ook nog niet gedaan maarja het komt wel steeds dichterbij sinds ik ee nvriendin heb daarom wil ik graag alles weten snap je

bedankt voor je uitleg

maakt eiegnelijk best wel bang hoe kan ik SOA het beste verkomen
Oud 09-11-2002, 10:40
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
CryptapiX schreef:

en als je zo hier op forum kijkt.. niemand is bang voor soas..

Ja idd, iedereen doet er zo makkelijk over altijd lijkt het wel... en ook uit dit topic blijkt dat de meeste denken er volgens mij niet eens echt serieus ooit over na lijkt het wel. Ik vind dat je er niet echt heel erg bang voor moet zijn, maar wel serieus eens over moet nadenken en het ook heel bewust veilig doen...
Oud 09-11-2002, 11:08
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
DutchTerror schreef:
maakt eiegnelijk best wel bang hoe kan ik SOA het beste voorkomen
Het verstandigste is om altijd een condoom te gebruiken, ook al is zij misschien wel aan de pil. Overigens gebruik ik zelf in plaats van de afkorting SOA liever de term "geslachtsziekte", maar dat is meer een kwestie van voorkeur.
Oud 09-11-2002, 14:44
Roxy
Roxy is offline
bang? neej bang ben ik niet... heeft ook weinig nut om bang te zijn denk ik... je kunt beter je best doen om te voorkomen...
heb tot nu toe alleen met condoom gedaan dus heb er nog nie echt over nagedacht maar kan me best voorstellen dat ik iemand een bezoekje aan de huisarts zou laten brengen voordat we sex hebben...

Regels voor berichten