Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2002, 21:41
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Haai!
Okee, dit zal wel raar klinken hoor.. en als 'buitenstaanders' snappen jullie het misschien niet, maar ik zit met ene probleempje:

Ik had een half jaar geleden echt het aaaallerleukste liefste (enz..) vriendje en toen is het uit gegaan (ik maakte het uit omdat ik hem niet helemaal vertrouwde. achteraf blijkt dat dat nergens voor nodig was). Nu hebben we wee rgezoend en ik ben weer bij hem langs geweest enzo.. maar nu blijkt dat hij een vriendin heeft! Ik hou ontzettend veel van hem, hij ook van mij, maar hij wil het geloof ik niet uitmaken met haar.. wat moet ik doen?? Ik heb al gezegd dat ik of alles of nets wil, maar hij zei 'dat wordt lastig' grr!! snif.
ik hoop dat iemand tips heeft. Ik moet hem dumpen maar dat is moeilijk want ik heb nog nooit zoveel om iemand gegeven als om hem en ik dnek niet dat ik zonder hem kan!!
~XxX~
Oud 07-11-2002, 21:50
Pletterprater
Pletterprater is offline
Ook al denk je van niet, heb je wellicht toch gelijk gehad hem niet te vertrouwen, als hij vreemd gaat met jou als hij al een vriendin had, zou het dan ook kunnen dat jij die vriendin geweest was en hij dan vreemd ging? Uiteraard weet ik niet waarom je dacht dat hij niet te vertrouwen was, maar gelijk had je toen blijkbaar toch wel. Hij schijnt niet te vertrouwen te zijn, zelfs als hij het nu uitmaakt met dat ene meidje, wie zegt dat hij niet met iemand anders vreemd gaat als jij zijn vriendin bent geworden? Dit wil je niet, heb je zelf aangegeven. Wees eerlijk, hij is een zak, je bent nu wellicht nog blind van liefde, maar dit moet je leren inzien, maak het uit. En... probeer misschien contact op te nemen met het andere meisje, zij verdient het ook te weten dat ze met een zak heeft
Oud 08-11-2002, 10:25
Stoetel
Stoetel is offline
Mjah, ik ben het dus voor een groot stuk eens met Pletterprater, want het feit dat hij jou zoent en al een vriendin heeft, maakt van hem niet bepaald een persoon die je zomaar blindelings kan vertrouwen. Nu kan het nog zijn dat hij voor jullie allebei iets voelt, maar dan vind ik dat hij snel een keuze moet maken in plaats van jullie allebei gewoon aan het lijntje te houden, want zoals ik het hier lees is dat net wat hij doet. En da's zowel ten opzichte van jou als tov zijn huidige vriendin helemaal niet eerlijk.
Btw, je hebt het al een keer uitgemaakt omdat je hem niet kon vertrouwen (weet niet wat daar de oorzaak van was, maar kom): als je dat gevoel toen al had, ben je er dan zeker van dat dat niet zal terugkomen als hij het nu zou uitmaken met zn vriendin en terug iets met jou zou beginnen? Want het kan goed zijn dat het feit dat hij met jullie beiden iets tegelijk had je weer kan doen twijfelen...

Veel succes ermee nog iig!
Oud 08-11-2002, 11:01
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
ciao,
hardstikke bedankt voor jullie mening! Ik geef jullie allebei inderdaad gelijk. Ik heb er ook al over nagedacht om dat andere meisje te vertellen wat hij doet, maar ik ken haar niet. Maar het is eigenlijk wel een zak ja! Maar zo is hij nou eenmaal, hij komt van een andere cultuur waar hij meerdere meisjes mag hebben..
de reden dat ik hem de eerste keer niet vertrouwde was die cultuur dus.
Nou bedankt !!
kusje van Mij
Oud 08-11-2002, 12:59
CryptapiX
CryptapiX is offline
sorry hoor maar dat ie van andere cultuur komt waar ie meer meisjes mag hebbe is in mijn ogen VETTE bullshit..

hhij is in NEDERLAND dus mag ie maar 1 vrouw/meisje hebben

als ik naar zijn land ga, en ik neem wiet mee omdat ik dat in nederland mag en ik ga varkensvlees eten dan word i kdaar zooo hard de gevangenis ingestampt..

fijn he die intergratie!!

als ik jouw was zou ik afhaken.. vanwege het simpele feit dat het nergens voor nodig is om meerdere meisjes te hebben
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 17:29
Orion16
Orion16 is offline
Laat je nooit verleiden door een player, hoe lekker hij ook is en hoe lief-ie zich ook voordoet. Uiteindelijk is het alleen maar pijnlijk voor je en kan de player jou aan z'n lijstje toevoegen.. (Vind-ie cool, kan-ie aan zijn vrienden laten zien wat voor 'chick' hij nu weer heeft gehad)
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 17:32
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
CryptapiX schreef:
sorry hoor maar dat ie van andere cultuur komt waar ie meer meisjes mag hebbe is in mijn ogen VETTE bullshit..

hhij is in NEDERLAND dus mag ie maar 1 vrouw/meisje hebben

als ik naar zijn land ga, en ik neem wiet mee omdat ik dat in nederland mag en ik ga varkensvlees eten dan word i kdaar zooo hard de gevangenis ingestampt..

fijn he die intergratie!!

als ik jouw was zou ik afhaken.. vanwege het simpele feit dat het nergens voor nodig is om meerdere meisjes te hebben
Ze heeft al gezegd dat ze afhaakt omdat ze in ziet, dat hij niet deugd, dus die opmerking sloeg nergens op. Verder staat nergens in het Nederlands wetboek volgens mij, dat je niet vreemd mag gaan dan wel 2 vrouwen erop mag nahouden... men doet het hier alleen niet omdat wij geleerd hebben dat dit niet terecht is jegens de partner. Liefde deel je, maar alleen met elkaar, niet met anderen.
Oud 09-11-2002, 16:34
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
Pletterprater schreef:
Ze heeft al gezegd dat ze afhaakt omdat ze in ziet, dat hij niet deugd, dus die opmerking sloeg nergens op. Verder staat nergens in het Nederlands wetboek volgens mij, dat je niet vreemd mag gaan dan wel 2 vrouwen erop mag nahouden... men doet het hier alleen niet omdat wij geleerd hebben dat dit niet terecht is jegens de partner. Liefde deel je, maar alleen met elkaar, niet met anderen.
jah psies, tnx voor de ondersteuning.. voor hem is het wél normaal ja dat hij meer meisjes mag hebben. Ik had hem een half jaar geleden ook goed duidelijk gemaakt dat hij dat niet moest flikken bij mij (deed ie dus ook niet) en nu het een tijd uit is geweest issie een beetje ontspoord..
Reageren

Regels voor berichten