Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2002, 18:05
Boogie
Boogie is offline
Paul Haarhuis en Jacco Eltingh hebben de intentie komend seizoen weer te gaan dubbelen in het ATP-circuit.

De twee speelde eerder dit jaar samen op hun eigen toernooi. "Jacco vond het weer leuk de spanning van een wedstrijd te voelen en hij wil wel weer een paar toernooitjes op het hoogste niveau spelen. Ik sta er wel open voor", aldus de 36-jarige Haarhuis.

Eltingh vormde met Haarhuis een zeer succesvol koppel, voordat hij in 1998 op 28-jarige leeftijd stopte. Het duo won alle Grand Slam-toernooien en twee keer het wereldkampioenschap. De twee hebben nog geen afspraken gemaakt over welke toernooien ze gaan spelen.

bron: NOS Teletekst

Leuk dat ze weer terug komen (waarschijnlijk)? Denk je dat ze nog op hoog niveau kunnen gaan presteren? Of zijn ze nu te oud?
Oud 20-11-2002, 18:15
WolterB
WolterB is offline
haarhuis heeft dit jaar bewezen dat hij nog niet te oud is, hij kan nog op goed niveau presteren en als eltingh weer goed en serieus gaat trainen dan dnek ik dat ze wel weer een goede rol kunnen gaan spelen in de dubbeltournooien
Oud 20-11-2002, 19:59
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Die twee zijn zo goed op elkaar ingespeeld, ze tillen elkaar naar het niveau toe

Nee, ik denk wel dat ze het aankunnen. Of ze weer wat gaan winnen betwijfel ik maar leuk zal het wel zijn.
Oud 20-11-2002, 20:47
PV
PV is offline
ik hoorde 't ja.. beetje vaag, eerst stoppen en dan toch weer gaan spelen. maar ik denk wel dat ze het aankunnen.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 22:00
Mitros
Mitros is offline
Ik denk niet dat het wat wordt, ze zijn te oud
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 07:59
Tofke_H
Tofke_H is offline
Als ze er echt voor willen gaan, dan zouden ze het nog wel kunnen. Ze hebben ervaring. Fysiek is een ander punt, daat zouden ze sowieso gezien hun leeftijd al probleempjes hebben, en zeker nu ze al een tijdje weg zijn bij het "top-niveau". Maw ik denk niet dat ze op het hoogste niveau nog iets kunnen halen.
Oud 21-11-2002, 15:43
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Mjah, in de krant (of was het nou bij Wintertijd?) had Eltingh het erover, dat het ging om twee of drie toernooien, waarvan minstens een in Nederland. Hij is niet gestopt, omdat hij het fysiek nog zo goed aankon... (Knieën waren het toch? )
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 17:21
Verwijderd
dat vind ik nou echt tof sportnieuws!!

ik hoop t voor eltingh dat het goed gaat..maar ik ga ze zeker volgen op de toernooien !!

*baalde toen eltingh stopte*

Laatst gewijzigd op 21-11-2002 om 17:24.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten