Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2002, 18:27
Angeleyes16
Angeleyes16 is offline
Hey mensen , ik heb een Vraag !!
ik zie mijn vriend best weinig ik denk per week wel 5 dagen niet
maar ik hou super veel van hem , maar soms ook niet dan denk ik
van zal ik het uitmaken?
en later denk ik nee ik doe het niet want dan heb ik weer vlinders in mijn buik !! maar wat moeti k nou doen ik ben helemaal hopeloos
Oud 08-11-2002, 18:38
Verwijderd
ik denk ff op een rijtje zetten wat je nou wil, als je echt van elkaar houdt dan houdt je die 5 dagen wel vol hoor, veel bellen,emailen,msnén en smsen.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 18:47
Violet15
Violet15 is offline
Als je echt van elkaar hou moet je er gewoon voor gaan, 5 dagen is niets, er zijn wel mensen die elkaar weken niet zien. Het klinkt misschien hard maar het is wel zo
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 19:37
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
Violet15 schreef:
Als je echt van elkaar hou moet je er gewoon voor gaan, 5 dagen is niets, er zijn wel mensen die elkaar weken niet zien. Het klinkt misschien hard maar het is wel zo
M'n vriendin woont 2000 km bij me vandaan en ik kan r dus maar 1x per maand zien (mede door die $&#$*# ticketprijzen). Door de weeks bel ik haar veel (gister nog bijna 3 uur) en mailen/sms-en we

Het is niet leuk, maar als je elkaar dan ziet is het ook weer heel speciaal
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Herrie schreef:
M'n vriendin woont 2000 km bij me vandaan en ik kan r dus maar 1x per maand zien (mede door die $&#$*# ticketprijzen). Door de weeks bel ik haar veel (gister nog bijna 3 uur) en mailen/sms-en we
Kun je dat geld van het bellen dan niet beter opsparen voor extra tickets?

Idd, 5 dagen per week elkaar niet zien is idd niet echt veel. Bedenk idd goed wat je wilt/voelt. Dat je niet altijd vlinders voelt hoeft niet te betekenen dat je niet meer verliefd bent oid, verliefd zijn blijft niet eeuwig, op een gegeven moment wordt verliefd zijn houden van met zo nu en dan opeens weer wat verliefdheid.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 23:23
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
lil weedy girl schreef:
Hey mensen , ik heb een Vraag !!
ik zie mijn vriend best weinig ik denk per week wel 5 dagen niet
maar ik hou super veel van hem , maar soms ook niet dan denk ik
van zal ik het uitmaken?
en later denk ik nee ik doe het niet want dan heb ik weer vlinders in mijn buik !! maar wat moeti k nou doen ik ben helemaal hopeloos
5 dagen is niets nee. Sommige mensen hebben hun vriend/vriendin aan de andere kant van het land wonen, zelf ook gehad, en ik kan je zeggen dat 't niet ideaal is. Soms zie je je hem/haar dan ook maar 1 in de twee maanden ofzo..
In ieder geval ik zou het om die 5 dagen dat je elkaar niet ziet, niet uitmaken als je veel van elkaar houdt!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 10:14
Tox
Tox is offline
Waarom wil iedereen elkaar zo vaak zien, je bent 15. Geniet van je leven. 2 dagen in de week is toch mooi, er bestaan ook nog dingen als sociaal leven en vrienden (en school en werk).

Ik snap niet dat je je dan al zo erg op elkaar gaat richten en elkaar dan elke dag (bij wijze van spreken) wilt zien.
Reageren

Regels voor berichten