Advertentie | |
|
![]() |
|
ik lig meestal te piekeren over mijn verleden en over de toekomst, en waar mijn klasgenoot nu is :-S dus veel slapen doe ik niet maar ik heb een middeltje daar op gevonden!! flink en veel huilen ;-) of pillen
|
Makkelijk ... hoe ik bang ben voor de spiegel en hoe ik het liefst zou willen verdwijnen, ophouden met bestaan, omdat ik me voor ik ging slapen weer gewogen heb en het weegschaal weer een cijfer heeft laten zien waar om ik me zo heel erg schaam, hoe ik mezelf niet kan uitstaan en van mezelf walg ... O ja, en ook nog een slechte geweten omdat ik zo veel weer heb uitgesteld, maar das' nix waar ik niet over heen zou komen.
|
Ik lig wakker van dat totale doffe en dode gevoel van binnen.
Dat idee van ik haal adem. Ik heb hartslag. En daar heb je ook alles mee gezegd. Verder gaat alles op de automatische piloot....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
k heb veel fantasie dus als ik bv een serie of film heb gezien dan verzin ik bv een ander plot of een andere einde en ik kijk elke dag wel tv dus moet je nagaan dat ik wel vaak wakker lig dan!
ook denk ik aan wat ik zou doen als IK de hoofd persoon zou zijn geweest enzo. tsjah ieder zn ding he et zelfde effect heb ik met boeken.
|
![]() |
|
Hangt redelijk van mijn stemming af . . . de laatste tijd ben ik gewoon zo moe dat ik direct in slaap val.
Maar als ik een "wakkere" periode heb lig ik over van alles en nog wat te piekeren . . . van de meest onbenullige dingen, tot wat ik werkelijk wil etc.
|
Ik heb gisternacht uren wakker gelegen met de vraag of het nou wel zo verstandig was om tegen haar te zeggen dat ik verliefd op haar ben. Ben er nu nog steeds niet uit....
Verder lig ik vaak wakker omdat ik een stom liedje in mijn hoofd heb (smoorverliefd, geen honger en geen slaap, nergens heb ik zin in en als ze me wat vragen heb ik het niet gehoord) of als ik een probleem heb. En dan uiteindelijk van vermoeidheid in slaap vallen...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 | |
Verhalen & Gedichten |