Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2004, 16:35
alanis
alanis is offline
Hallo mensen, ik heb jullie advies nodig!
Gister was ik eigenlijk niet van plan om te gaan stappen, maar uiteindelijk had mijn huisgenoot me toch zo ver gekregen om te gaan. Ik was nergens op uit ofzo, maar toen kwam ik toch een hele leuke vent tegen. Echt een lekker ding en hij bleek ook interesse in mij te hebben. We konden heel leuk praten, en tja, van het een kwam het ander, kort gezegd, we gingen zoenen, en daarna is hij met mij mee naar huis gegaan. We hebben echt een geweldige nacht gehad, hij was heel erg lief en het was allemaal heel teder enzo. Vanochtend is hij weer gegaan, terwijl hij eigenlijk niet wou, maar we hebben elkaars telefoonnummer en we gaan denk ik nog wel eens afspreken. We hadden wel allebei zoiets van: we willen nog geen relatie, maar buiten dat hebben we het heel leuk samen.
Nou is het zo dat ik al de hele dag aan hem denk, wat op zich niet zo raar is, maar dat ik hem eigenlijk heel snel weer wil zien, ook al hadden we hier toch goede afspraken over gemaakt. Mijn vraag aan jullie: denken jullie dat dit een gevoel van verliefdheid is en moet ik hem laten weten dat ik hem snel weer wil zien? Of het maar gewoon een one-night stand laten blijven?
Oud 05-03-2004, 16:41
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
tjah dat moet je toch met hem bespreken als jullie in de eerste instantie allebei zoiets hadden van t was leuk maar nog geen zin in een relatie dan moet je niet versteld staan als hij nu tegen je zegt sorry meid maar meer wil ik echt niet.. dat kun je hem dan in ekl geval niet kwalijk nemen je wist t vantevoren.. maar wie weet denkt hij er wel t zelfde over.. probeer t eens te peilen bij hem..
Oud 05-03-2004, 16:46
Verwijderd
Ik zou 't nog een paar daagjes afwachten eigenlijk... het zou goed kunnen dat dit gewoon nog de effecten zijn van alle hormonen die vrijgekome zijn; volgens sex sense (op discovery channel) komen tijdens de sex bij vrouwen hormonen vrij die een gevoel geven van geluk en verlangen, en tijdens/na een orgasme hormonen die een gevoel geven van veiligheid. Die drie dingen gecombineerd met het feit dat je goed met 'm op kan schieten, kan best op verliefdheid lijken, lijkt me

En als je het over een paar dagen nog steeds zo voelt, dan kun je eens met hem gaan praten er over, wie weet heeft hij hetzelfde
Oud 05-03-2004, 16:46
Marcade
Marcade is offline
Ik zou 'm wel laten weten dat je 't geweldig vond en dat je 't graag nog een keer over zou willen doen.

Of je verliefd bent of niet, zou ik even mee wachten totdat je hem wat vaker hebt gezien (ook buiten bed )
Oud 05-03-2004, 19:49
Verwijderd
Je kan het iig proberen.
Oud 05-03-2004, 20:40
Verwijderd
Misschien kan hij wel geweldig neuken maar blijkt hij in het dagelijks leven een gigantische lul te zijn. Ik zou even een afkoelperiode in acht nemen.
Oud 05-03-2004, 20:42
Faery
Faery is offline
Of neuk net zolang tot je hem wel kent. Met beide zit het wel snor .
Oud 05-03-2004, 21:23
Martijngr
Martijngr is offline
Citaat:
Faery schreef op 05-03-2004 @ 21:42:
Of neuk net zolang tot je hem wel kent. Met beide zit het wel snor .
hahaha
Oud 06-03-2004, 10:25
ilse
ilse is offline
k zou ook nog ff wachten kijken of je je over een paar dagen nog zo voelt!
Oud 06-03-2004, 18:34
droomkoningin
droomkoningin is offline
Ik zou ook een paar dagen afwachten..

en anders, een heel subtiel smsje:

'Vond jij het ook voor herhaling vatbaar?'
Oud 06-03-2004, 20:39
funkypunk
funkypunk is offline
Citaat:
alanis schreef op 05-03-2004 @ 17:35:
Hallo mensen, ik heb jullie advies nodig!
Gister was ik eigenlijk niet van plan om te gaan stappen, maar uiteindelijk had mijn huisgenoot me toch zo ver gekregen om te gaan. Ik was nergens op uit ofzo, maar toen kwam ik toch een hele leuke vent tegen. Echt een lekker ding en hij bleek ook interesse in mij te hebben. We konden heel leuk praten, en tja, van het een kwam het ander, kort gezegd, we gingen zoenen, en daarna is hij met mij mee naar huis gegaan. We hebben echt een geweldige nacht gehad, hij was heel erg lief en het was allemaal heel teder enzo. Vanochtend is hij weer gegaan, terwijl hij eigenlijk niet wou, maar we hebben elkaars telefoonnummer en we gaan denk ik nog wel eens afspreken. We hadden wel allebei zoiets van: we willen nog geen relatie, maar buiten dat hebben we het heel leuk samen.
Nou is het zo dat ik al de hele dag aan hem denk, wat op zich niet zo raar is, maar dat ik hem eigenlijk heel snel weer wil zien, ook al hadden we hier toch goede afspraken over gemaakt. Mijn vraag aan jullie: denken jullie dat dit een gevoel van verliefdheid is en moet ik hem laten weten dat ik hem snel weer wil zien? Of het maar gewoon een one-night stand laten blijven?
wqaaaaahhhhh, ik heb dus precies hetzelfde gehad (ongeveer dan) van donderdag op vrijdag.....
ik weet echt niet wat ik moet doen, hij is lief, knap, gewoon een leuke jongen, maar ik weet he niet! en ondertussen heb ik wel een soort kriebels en waaah ik word geloof ik gek
Oud 06-03-2004, 21:56
Verwijderd
Ik ken een stel dat dat ook had. Tijdens het uitgaan elkaar onmoet, en toen een one-night-stand.

Toen bleek dat ze elkaar toch wel erg leuk vonden. Zo hadden ze nog eens wat afgespoken, maar toen hebben ze wel de afspraak gemaakt om te wachten met seks tot ze echt wisten of ze elkaar wel leuk (genoeg) vonden.

Nu is het een gelukkig stel. Het kan dus goed gaan, maar loop niet te hard van stapel.
Oud 07-03-2004, 00:49
alanis
alanis is offline
Yeah! Hij stuurde een keilief smsje:
Jezus Inge, je blijft maar in mijn hoofd zitten, kom je er nog uit?
x, B.

En toen heb ik hem gebeld en het blijkt dus dat hij ook al de hele tijd aan mij denkt en nu zie ik hem woensdag! *is heel erg blij en smoorverliefd...*

Komt hoop ik goed toch?
Oud 07-03-2004, 02:51
Verwijderd
Dat zegt op zich niet zoveel. Het enige dat je daar met zekerheid uit kunt afleiden is dat hij van die nacht net zo ondersteboven is als jij. Maar je maakt mij niet wijs dat je verliefd kunt worden op iemand die je tot nog toe alleen tussen de lakens hebt gezien.
Oud 07-03-2004, 07:16
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-03-2004 @ 03:51:
Maar je maakt mij niet wijs dat je verliefd kunt worden op iemand die je tot nog toe alleen tussen de lakens hebt gezien.
Alles kan ..

.. een koffie kan .. een thee kan .. een water kan .. kan derel .. kan delaar .. dussssssssssssss ..

hee het is vroeg en het is zondag
Oud 07-03-2004, 10:13
alanis
alanis is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-03-2004 @ 03:51:
Dat zegt op zich niet zoveel. Het enige dat je daar met zekerheid uit kunt afleiden is dat hij van die nacht net zo ondersteboven is als jij. Maar je maakt mij niet wijs dat je verliefd kunt worden op iemand die je tot nog toe alleen tussen de lakens hebt gezien.
Tja, blijkbaar kan het toch. En we hebben niet alleen gesexd hoor, we hebben ook nog gepraat.
Misschien is er zoiets als liefde op het eerste gezicht....
Oud 07-03-2004, 11:11
Verwijderd
laat weten hoe t ging
Oud 07-03-2004, 11:13
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
ik zou iig niet afwachten, ik zou meteen dezelfde dag nog bellen...

je leeft maar 1x, dan ga je niet lopen wachten zeg jezus!
Oud 20-07-2005, 12:08
Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Het is apart maar ik ken dit dus...
Heb er nu zelf ook wel redelijk last van maar ik denk dat zij helemaal niets in mij zit maar de sex van maandag was gewoon goddelijk...
Echt mozes kriebel de tandjes....

Maar ik zie haar wel zitten (op een paar kleine puntjes na maar daar kan aan gewerkt worden) maar volgens mij is zij niet iemand die met mij een relatie zou willen...
Weet wel dat ze zeer tevreden was maar goed das nu niet belangrijk ik weet niet maar hoop dat er iets lukt....
Oud 20-07-2005, 12:13
juno
juno is offline
Jemig muts, ga ervoor! Natuurlijk kun je jezelf dwingen om dat gevoel weer uit te zetten, en als dat gelukt is kun je tegen jezelf zeggen: zie je wel, het was niks.

Maar dit was het cruciale eerste stadium. Het is dan aan jou om er iets mee te doen, en dat kan zich dan ontwikkelen tot meer. Of niet natuurlijk, maar dan heb je het in ieder geval geprobeerd.

Wat heb je te verliezen?
Oud 20-07-2005, 12:18
Verwijderd
Adgertic Z4, tis misschien handig om voortaan een nieuw topic te openen, als het laatste topic over hetzelfde onderwerp meer dan een jaar oud is..

Nu gaan mensen nl weer op de oorspronkelijke post reageren, terwijl diegene hier misschien nooit meer komt.. da's niet echt nuttig.

Korte mededelingen kun je ook hier kwijt:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1213488
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten