Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ken een stel dat dat ook had. Tijdens het uitgaan elkaar onmoet, en toen een one-night-stand.
Toen bleek dat ze elkaar toch wel erg leuk vonden. Zo hadden ze nog eens wat afgespoken, maar toen hebben ze wel de afspraak gemaakt om te wachten met seks tot ze echt wisten of ze elkaar wel leuk (genoeg) vonden. Nu is het een gelukkig stel. Het kan dus goed gaan, maar loop niet te hard van stapel. |
![]() |
|
![]() |
Yeah! Hij stuurde een keilief smsje:
Jezus Inge, je blijft maar in mijn hoofd zitten, kom je er nog uit? x, B. En toen heb ik hem gebeld en het blijkt dus dat hij ook al de hele tijd aan mij denkt en nu zie ik hem woensdag! *is heel erg blij en smoorverliefd...* Komt hoop ik goed toch?
||
Citaat:
.. een koffie kan .. een thee kan .. een water kan .. kan derel .. kan delaar .. dussssssssssssss .. hee het is vroeg en het is zondag |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Misschien is er zoiets als liefde op het eerste gezicht....
|
Het is apart maar ik ken dit dus...
Heb er nu zelf ook wel redelijk last van maar ik denk dat zij helemaal niets in mij zit maar de sex van maandag was gewoon goddelijk... Echt mozes kriebel de tandjes.... Maar ik zie haar wel zitten (op een paar kleine puntjes na maar daar kan aan gewerkt worden) maar volgens mij is zij niet iemand die met mij een relatie zou willen... Weet wel dat ze zeer tevreden was ![]()
|
Jemig muts, ga ervoor! Natuurlijk kun je jezelf dwingen om dat gevoel weer uit te zetten, en als dat gelukt is kun je tegen jezelf zeggen: zie je wel, het was niks.
Maar dit was het cruciale eerste stadium. Het is dan aan jou om er iets mee te doen, en dat kan zich dan ontwikkelen tot meer. Of niet natuurlijk, maar dan heb je het in ieder geval geprobeerd. Wat heb je te verliezen? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Adgertic Z4, tis misschien handig om voortaan een nieuw topic te openen, als het laatste topic over hetzelfde onderwerp meer dan een jaar oud is..
![]() Nu gaan mensen nl weer op de oorspronkelijke post reageren, terwijl diegene hier misschien nooit meer komt.. da's niet echt nuttig. Korte mededelingen kun je ook hier kwijt: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1213488 |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls #14 Verwijderd | 500 | 22-11-2006 18:56 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #23 Spelleider | 500 | 13-10-2006 12:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Seksualiteit |
Ik krijg 'm er niet in.. Activator | 32 | 06-10-2003 18:35 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
ARTistiek |
(verhaal) Zij zoenen Woodstock | 7 | 05-04-2002 15:26 |