![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ikzelf vind het zeker wel opwindend maar ik krijg er geen orgasme van. Ik concentreer me te erg, en kan me niet laten gaan. Maar t is wel een leuk standje. ![]() Wie ligt er bij jullie onder/boven? ![]()
|
Zeker leuk, maar ik kan me na een tijdje wel helemaal niet meer concentreren, dus dan komt het er gewoon op neer dat hij me alleen beft omdat ik teveel aan het genieten ben *lalala* heb ik weer handig gezien
![]() Oja en ik vind het alleen maar leuk bij 69 als ik onder lig. Dunnowhy... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
is even wennen, maar dan is het best leuk om te doen. Alleen is de concentratie nooit optimaal. Voor herhaling vatbaar, maar geen favoriet bij mij.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nog nooit gedaan, maar lijkt me idd niet zo heel veel aan. Omdat je je idd niet goed kan concentreren op je genot, tot het "te laat" is zeg maar ![]() maar dat is wat ik denk ![]() |
![]() |
|
Nou in mijn experimentele fase heb ik het eens gedaan, het was best beroerd. Ten eerste omdat ik boven lag, dat klopt dua al niet he. En ten tweede zat ik met mijn mond wel goed maar mijn neus zat echt precies boven haar poepert. En dat stonk. BAD
![]() Dit ging dus best klote, maar ik wou het toen beslist proberen, het leek me echt geweldig, en ik zou het nu nog steeds wel een keertje willen doen maar dan goed. Dus als er vrijwilligers zijn. ![]()
|
Ik voelde me er een beetje ongemakkelijk bij
![]() En ik vond het ook moeilijk om op twee dingen gelijk te concentreren...op hem en op mezelf.. Niet echt een succes vond ik, maar wel leuk om een keer te proberen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
slechtste/meest achterlijke standje Optima | 81 | 10-05-2005 21:12 | |
Seksualiteit |
69 x-spekkie-x | 4 | 18-11-2003 11:51 | |
Seksualiteit |
Standje 69 ikke57 | 45 | 11-08-2003 14:09 | |
Seksualiteit |
Lekkerste/geilste standje? Verwijderd | 99 | 01-04-2003 15:18 | |
Seksualiteit |
standjes bij twee meisjes? spitmymindout | 23 | 10-02-2003 23:39 | |
Seksualiteit |
Penislengte, te vroeg klaarkomen, one night stands Vejito | 1 | 30-10-2002 18:05 |