Advertentie | |
|
![]() |
|
uhm veel ramen en wat posters, kvind het persoonlijk nogal lelijk en saai. Overal ongveer dezelfde talfels en stoelen die niet verstelbaar zijn. En in sommige lokalen nog wat kasten.
||
Citaat:
(we wisselen van lokalen) maar ook 1ste jaars en die kunnen niet echt zo super rustig in en klas opletten op die groeperings manier ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
euhm.... soort bioscoopzaal waar 1000 man erin kan
![]() maargoed meestal is het gewoon standaard... alle klaslokalen lijken opelkaar
||
Citaat:
![]() Ik had ook in mijn hoofd om de bankenschikking te wijzigen, en dacht daarom aan de groepering. Maar ik twijfel.. ![]() Tis niet de leerkracht alleen hoor, tis gewoon de klas en de gewoonte ervan. Want het is eigenlijk zo wel in elke les ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Maar idd grotere ramen zou wel fijn zijn...
||
Citaat:
Ik zit in een sociale richting op school (psychologie, pedagogiek, hulpverlening,...) Misschien enkele leuke ideeën om de muurbekleding in dat thema te kunnen houden? Er zijn natuurlijk wel enkele posters van hulporganisaties, maar wat nog meer? ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ik had misschien ook gedacht aan iets informatief betreffende studiekeuzes en dergelijke..
|
1. Hoe ziet jouw klaslokaal eruit? (of meerdere lokalen?)
2. Wat is je mening hierover? 3. Wat zou je willen veranderen (realistisch) en hou zou je dit willen doen... 1. Elk lokaal is anders, maar over het algemeen zijn ze zeer saai. Ze zijn ruim, wit en kaal. Alle leraren hebben alles netjes op stapeltjes of achter een deur in de kast. 2. Ik vind dit saai. We hebben een leraar en die heeft het hele jaar door een kerstboom in zijn lokaal. Dat lokaal is ook veel gezelliger, het heeft een televisie MET kabel. (in de andere lokalen is dat niet, alleen in de economie- en maatschappijleerlokalen) 3. Ik zou het niet gek vinden om wat meer kleur in de school te brengen, alles is wit met grijs en dat gaat op den duur heel erg vervelen. Een leuke poster maakt het al een stuk beter.
|
1. Hoe ziet jouw klaslokaal eruit? (of meerdere lokalen?)
uuhm, sommige zijn best mooi eigenlijk, maar sommige ook spuug lelijk, wit en leeg en VOORAL HEEL ERG KOUD. 2. Wat is je mening hierover? Uhm, ja het is een school. En ik vind het wel leuk als het lokaal er enigzins een beetje behoorlijk uitziet. --> iets met posters ofzo of weet ik veel (wat overigens bij mij op school wel zo is) 3. Wat zou je willen veranderen (realistisch) en hou zou je dit willen doen... [/B] Aan de lokalen verder niks, maaaaaaaaar de verwarming mag het wel doen ![]() ![]()
|
![]() |
[QUOTE]murwari schreef:
[B]1. Hoe ziet jouw klaslokaal eruit? (of meerdere lokalen?) De lokalen waarin ik zelf lesheb zijn college zalen, dus net als bij Lyx een soort bioscoopzaal. Het lokaal waarin ik zelf lesgeef ziet er als volgt uit: het is een vierkant lokaal; iedereen zit in groepjes; hangen een paar posters, één van Southpark, één van U2, één van didi en dexter en de allerbelangrijkste (deze is dan ook het grootst): een megaformaat poster van PSV ![]() 2. Wat is je mening hierover? De collegezalen zijn erg duf. Het lokaal waarin ik zelf lesgeef vind ik wel leuk. 3. Wat zou je willen veranderen (realistisch) en hou zou je dit willen doen... Niets |
![]() |
|
[QUOTE]murwari schreef:
[B]1. Hoe ziet jouw klaslokaal eruit? (of meerdere lokalen?) 2. Wat is je mening hierover? 3. Wat zou je willen veranderen (realistisch) en hou zou je dit willen doen... 1. BORING allemaal hetzelfde, tis steenkoud, af en toe een dooie plant en bij handvaardigheid flikkeren er schilderijen naar beneden. 2. Ik moet nodig een valhelm+mega dikke jas kopen 3. ehm....schoner, warmer en schilderijen die blijven hangen
|
Verwijderd
|
Meestal zien de lokalen er saai uit. Alleen het natuurkundelokaal en het Klassieke Talen lokaal zijn niet saai. Het meubulair is normaal (lees: niet in hoogte verstelbaar, van hout en metaal). Ik zou er graag meer ramen in willen hebben, en wat meer posters e.d. aan de muren.
[edit] Aquaria zouden ook leuk zijn ![]() ![]() |
![]() |
|
Uhm, verschilt per lokaal. er staat in wat nodig is en elke leraar heefd z'n eigen lokal dus die maakt er wat leuks van. Hangen vooral veel tekeningen en posters. Maarja das ook niet echt gek op zo'n school als ik op zit. Ach het verschilt enorm maar ziet er allemaal wel aardig uit.
||
Citaat:
![]() (wiskunde -> Esher posters ![]()
|
al onze klaslokalen zien er hetzelfde uit. witte muren, tegelvloer en een bord vooraan in de klas. en dat is het. wat ik wil veranderen? geen witte muren, een andere vloer (want deze is zo kil en koud), en zelf iets van posters of versieringen in de klas aanbrengen! en goede banken, niet zo van die lelijke versleten oude bankjes die volhangen met kaugom.
||
Citaat:
de andere hangen vol met posters. 't praatlokaaltje is rustig, wit met wat posters, een prikbord met mededelingen, een keukentje. 2. Btje wild, maar wel leuk ![]() 3. Iets rustiger, minder posters, minder felle kleuren. Met een potje verf ofzo ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik misbruik het forum even als persoonlijke Klaagmuur Verwijderd | 8 | 21-06-2012 17:20 | |
Psychologie |
Angst Grayrai | 4 | 13-12-2011 19:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 |