![]() |
|
![]() |
Poll: Wie is de beste spits op dit moment?[*]van Nistelrooij[*]Kluivert[*]Henry[*]Owen[*]Raúl[*]Ronaldo[*]Makaay[*]Totti[*]del Piero[*]Vieri[*]Larsson[*]Ibrahimovic[*]Elber[*]Crespo[*]Trezeguet[*]Kezman[*]Sjevtsjenko[*]Hasselbaink[*]Inzaghi[*]van Hooijdonk
Ook een poll maken? Klik hier |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ibrahimovic is 20 en nu al 6 doelpunten in de Cl,Buffel is goed ja maar sonck ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
je zal wel zien dat sonck een goeie wordt. Natuurlijk heeft Nederland goede spitsen , alleen al daarom is het ronduit zwak dat met zulke spitsen het WK niet werd bereikt. En kijk Buffel vind je goed omdat ie in Nederland EN bij Feyenoord voetbalt ....
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
word sonck gevolgd door ac milaan of as roma??? nee door betis sevilla en schalke 04...
||
Citaat:
en Koller mis ik ook, Bergkamp... *stemt op Allessandro*
||
Citaat:
snelheid is ook niet alles ![]() Ik denk dat Zlatan een grote toekomst heeft dan Sonck en Mpenza vooral omdat Zlatan een stuk jonger is en Mpenza vaak blessures heeft. Ik vind het wel belachelijk dat Zlatan en Van Hooijdonk en Kezman hier bij staan en dat ze ook nog veel stemmen krijgen ![]() Omdat ze nooit in grote competities hebben gespeeld(Duitsland, Engeland, Spanje, beetje Duitsland) Oke van Hooijdonk bij Nottingham forrest ![]() ![]() Ik stem Henry ![]()
Laatst gewijzigd op 07-02-2003 om 15:47. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 90' Racing Genk [5 - 4] Mouscron 8' [0 - 1] Vidovic 10' [1 - 1] Sonck 19' [2 - 1] Thijs (pen.) 43' [2 - 2] Gregoire 55' [3 - 2] Sonck 63' [3 - 3] Martic 66' [3 - 4] Mpenza 72' [4 - 4] Sonck 79' [5 - 4] Sonck |
![]() |
|
![]() |
Hupla Sonck 4x gescoord !zo'n 5 kansen gekregen, 4 goals gescoord !
Trouwens bij betis speelt bvb Denilson ook hoor, isdat geen wereldvoetballer dan? En Schalke is ook europese suptop. Spelers uit de Nederlandse competitie worden gewoon sneller gevolgd omdat de nederlanders van vroeger de naam hebben goede spelers te zijn, en zeker de spitsen. Als ik bvb een Chivu zie ben ik overtuigd dat Simons zeker niet moet onderdoen. Georges Leekens zei onlangs: heeft Simons de grote bek van een Nederlander zat hij nu al bij Real madrid ![]() Sef Vergoossen, nota bene een nederlander, zegt ook dat Sonck absolute top is.
|
Ik zie nogal rare dingen in dit topic
![]() Ene Simons niet onderdoen voor Chivu ![]() Heb Leekens altijd al een rare gast gevonden ![]() Wisselspeler van Belgie wereldtop ![]() Volg de belgische competitie niet echt maar dat moet ik zo te zien zeker gaan doen ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
En als je de belgisch comp niet volgt, of je kent de spelers niet hoef je geen oordeel te vellen, want Simons is echt een klasbak en dat zeker als libero. Pakt zelden of nooit kaarten, altijd rustig,goed uitvoetballend,....
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Vergoosse, is een schitterende coach en eigenlijk wordt hij hier ook aanzien als Belg. ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Achja wat een gezever. Ik weet wel indien Koller enkele jaren geleden bij 1 vd grote 3 in Nederland speelde dat ze hem niet voor minder dan 25miljoen € verkocht zouden hebben. Hij speelde 'slechts' in België en men kreeg er nog niet de helft voor. Achja is altijd al zo geweest en ga me daar echt nimmer over zitten opwinden ofzo. Langs de andere kant: dan weet ik weer waarom ik zo blij ben dat Nederland bv het wk niet haalde,... Al die arrogante Hollanders lekker op hun bek. Dat ze die Ibrahimovic, blablabla er allemaam maar bij zetten en bv Sonck niet. Big deal Kvind trouwens Vieri / Del Piero wel top
||
Citaat:
we moeten nog maar zien of belgié het ek haalt. Ibrahimovic is gewoon beter als sonck.
|
![]() |
niet achter kijken mobie je kent ze toch, Nederland is gewoon super hé ! En dat ze het wk niet halen was een accident de parcours, want ze worden toch gewoon europees kampioen, en Ibrahimovic is een wereldspits, terwijl Sonck amper aan de bak zou komen bij AZ
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Geef toe, dat Nederland het wk niet haalde was toch een incident En ik durf hier te voorspellen dat Belgie het ek in Portugal niet haalt, daarbij is Zlatan een Zweed. ![]()
||
Citaat:
![]() je bent een goede spits als je ook ergens anders kan scoren in de cl bv van Zlatan dus en in de uefa cup Pierre dus.
||
Citaat:
Het doet me goed dat ik jou het hoor opnemen voor Zlatan... Ga zo door!! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Trouwens het is belachelijk dat er in een poll waar de beste spits vd wereld wordt verkozen een Ibrahimovic of Van Hooijdonck staat, dat is puur chauvinisme ! En dat ze dan nog veel stemmen halen ook ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
als je voor Ibrahimovic stemt als beste spits vd wereld kan je er toch niet veel van weten.
En zaagmans, Ajax is ook in grotere vorm dan Genk en heeft een completere ploeg, dus kun je dat toch totaal niet vergelijken die goals id CL?? Radszinski scoorde voor Anderlecht 2 jaar geleden ook zo'n 4x id CL ik kies hem als beste spits ! ![]()
||
Citaat:
![]() maarja het staat nu 1-1
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Speciale school? DBZ | 154 | 27-06-2009 21:29 | |
Psychologie |
[discussie] zelfmoord Orpheo | 167 | 16-02-2007 00:08 | |