Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
mijn geweldige
![]() * de meubelen van hout of met een leuke doek/stof eroverheen gedrapeerd..van die plastic witte meubeltjes zijn namelijk niet echt sfeervol * je hebt van die hele mooie glasstofjes die je als gordijnen of over de meubelen kan leggen...het mooiste is denk ik zoals als gezegd of in pastelkleurtjes of in rood ofzo * je kunt een soort van altaar maken....zeg maar een laag tafeltje en dan een soort van gordijntjes eromheen en dan op zet je op het tafeltje leuke ingelijste foto's en plaatjes en kaarsen neer. * verder issut leuk zoals al eerder gezegd om of een hemelbed of een klamboe over het bed wat je al hebt te nemen. In die klamboe kun je dan ook nepbloemen enzo spelden * je hebt bij winkels zoals die copi soms van die slingers met lampjes enzo eraan..als je die ook met roosjes of andere lieve bloempje hebt is dat ook leuk * een of meerdere muren in die pastelkleuren of rood verven * niet te felle lichten nemen..liever schemerlampjes, kaarsen enz. * af en toen een echt bos bloemen in leuke vaas neerzetten of sowieso een paar sfeervolle plantjes dit wassut wel zo'n beetje..mijn nutteloze tips ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
toch wel typisch dat tot nu toe alleen v'tjes op dit topic hebben gereageerd
![]() in de Large staat een mooie zwart-wit poster van een roos.. 't hoeft voor mij allemaal niet zo roze, zacht en pluche als 't om romantiek gaat. En veel planten, dat doet 't ook goed.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb het bedsprei.. Lekker warm en mooi.. ![]() |
![]() |
|
ja dat hangt er vanaf wat je wilt: ouderwetsig romantisch of meer bordeel-romantisch
![]() kleine roosjes doen het trouwens wel goed, die had ik altijd verspreid over mijn spiegel (ik heb zo'n houten kastje-spiegel die aan de muur hangt)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 'k zat te denken...je hebt daar ook van die klimopslingers en het Kruidvat (?) had kleine bloemetjes met lichtjes (stonden iig in het foldertje, ik heb ze nog niet kunnen vinden...). Leek me ook wel leuk, door elkaar heen en om een spiegel...? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Spiegel is heel gemakkelijk zelf te maken als je een goude rand eromheen wil.. gewoon spiegel daar met van dat schuim een mooie rand eromheen maken.. dan ff goudverf erover heen
![]() Koop vooral mooie gordijnen, van die lange gordijnen in gebrokenwit ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ja ik denk dat het idd wel leuk is om die klimop met bloemetjes er doorheen om de spiegel te doen. ik weet nie precies hoe het eruit ziet, maar misschien issut ook leuk om het apart te houden en de ene slinger bijv. rond de spiegel te doen en de andere om de deur/ramen. hangt er ook weer een beetje vanaf hoe groot de kamer is want anders wordt het ook allemaal een beetje te veel
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Dat purschuim, wordt dat niet enorm bobbelig en rommelig als je dat om zo'n spiegel heen spuit? Kan je dan niet beter een lijst maken van hout en die verven oid? |
Advertentie |
|
![]() |
|
veel van hout, desnoods wit geschildert
lichtroze bloemetjes (lichtroze rozen) grote zilveren of witte spiegel witte kerstlampjes veel sfeerverlichting, dus geen tl-blak aan je plafond ![]() klamboe veel kussens in pastelkleuren of met roosjes & ruitjes (IKEA !! ![]() schapenvacht rieten stoel(en) witte gordijnen, misschien een ander gordijn van doorschijnende stof eroverheen kroonluchter !! ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
nudisme, jou levensstijl? Sag | 110 | 30-06-2015 20:20 | |
Lifestyle |
Jouw perfect (ingerichte) huis Verwijderd | 34 | 06-04-2014 13:34 | |
ARTistiek |
Pimp my room Maylena | 13 | 24-08-2012 23:44 | |
Lifestyle |
de perfecte slaapkamer tuttebel | 3 | 13-02-2005 20:17 | |
Lifestyle |
Huisje boompje beestje, beestje boompje huis. Verwijderd | 82 | 03-06-2004 22:19 | |
Lifestyle |
interieur *mandarijn* | 39 | 16-06-2002 19:15 |