Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
bekijk dit eens dan op 800x600 ![]() http://www.tupacrulezz.web1000.com/800x600 |
![]() |
||
Citaat:
Optimaliseren. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
een design maak ik compleet in adobe photoshop daar maak ik dan slices van in image ready en dan editen. dus de complete design is eerst 1 heel plaatje die kan ik dus niet op 800*600 doen welke maat moet ik daar nemen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jah wel bij ioc in ede hun zeiden 800 bij 420 nu heb ik daar een heel design op gemaakt check ik hem net op 800*600 is die helemaal verneukt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en dunne randjes eraf hale voor die randjes rondom je msie
||
Citaat:
Omdat je dan vanaf minimaal 800600 de site goed kan zien. Het is dan alleen een kwestie van het goed te implementeren. Bijv. doe je het in layers? Frames? Tabellen? Hoe groot moeten mn plaatjes zijn? Tekst (op 600600 zien ze er anders uit dan op 12801024). Allemaal dingen waar je rekening mee moet houden. Het ligt er maar helemaal aan wat je wilt.. |
![]() |
||
Citaat:
met een plaatje of een linkje ..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
kijk ik maak die complete layout dan naar image ready dan slices maken dan opslaan (hij maakt zelf een html) die aanpassen,. plaatjes als achtergrond instellen van de cellen etc. en dan de site verder invullen of is dot verkeerd? |
![]() |
||
Citaat:
Als jij iets ontwerpt op 800600 en je kan em vervolgens niet goed weergeven op dezelfde resolutie doe je wat fout! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
juist daarom is mijn vraag hoegroot moet ik die pic maken om het goed weer te laten geven op 800600 |
![]() |
||
Citaat:
Als het dan te groot is, kan het het relatief scalen. Ik ben nu toevallig met dit bezig voor een kledinglijn in Amerika. ![]() Nog niet af, ben nog bezig met de home pagina. Verder raad ik je aan iedere pagina van te voren op papier te hebben. En als je in flash werkt eventueel te storyboarden, bewegingen op papier hebben. Stimuleert je workflow! |
![]() |
||
Citaat:
pointguard_27@hotmail.com Ik heb je denk ik geblocked, wat is jouw mail? |
![]() |
|
![]() |
dat d8 ik ook maar ik zie je niet staan
![]() zie je mij online dan? tupacrulezz@hotmail.com why ya blocked me? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik gebruik altijd zo weinig tekst als mogelijk, een plaatje zegt 1000 worden ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
niet... de ene heeft de vorige volgende ect knoppen groot de andere klein de andere heeft koppelingen erbij staa etc. beeld opervlakte is elke x anders,.. vraag me niet hoe het kan maar door de hulp van tafbak is het me wel gelukt hij kan het denk ik beter uitleggen |
![]() |
||
Citaat:
Gaan we vloeken? ![]() |
![]() |
|
Haha, weet je hoe ik dat gedaan heb?
Met een liniaal meten hoeveel cm de taakbalk / browserbalk is en dan omzetten naar pixels en vervolgens afhalen van de lengte ![]() Ja, tis een beetje kut. Soms heb je een design perfect voor de afmetingen van bijvoorbeeld 1024x768. Maar op onze computer met een heel wijd (17" of groter) scherm is het nog een klein beetje verneukt. Je kan niet met alles rekening houden. Als het maar goed te bekijken is in 800x600 en 1024x768, dat zijn de meest gebruikte resoluties.
||
![]() |
Citaat:
in vervolg het is 420 bij 800 ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|