Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
WTF lul je nou man. Ik vraag alleen hoe zo iets moet in PHP, via css lukt het. En dan vervolgens niet op de plaats van de echo, waarna ik vervolgens ga vragen HOE DAT TE DOEN VIA NOG EEN ECHO. Mijn vraag is dus in php, lees eerst is goed. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
met PHP kan je helemaal geen fonts aangeven, aangezien de output in de browser moet komen, moet het wel formatted worden met html of css. PHP gaat puur om de data, en niet op de manier waarom het gepresenteerd wordt.
Dus ipv odysseus meteen aan te vallen, had je ook even kunnen nagaan of hij toch wel gelijk had. Aangezien jij 5 min later hebt gepost kun je dit nooit (grondig genoeg) hebben gedaan. denk eerst ff na voordat je post |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
En gelieve niet zo tegen mij uit te vallen volgende keer svp. [EDIT] Nog even terugkomend op je voorbeeld in je eerste post. Er staat NERGENS CSS in dat stukje code, terwijl je toch beweert dat je het heb gedaan mbv. CSS ![]() [/EDIT]
Laatst gewijzigd op 12-11-2002 om 22:14. |
![]() |
||
Citaat:
Je snapt het nog niet eh? Ik vraag hoe moet ik mijn tekst vorm geven in PHP, niet in html. Dan hoor ik dat het gewoon wel via html kan (ja dus) alleen dan via zon ECHO (ahh nu word het interessant). En ik heb niet de hele bron gesleurd en pleurd omdat het alleen puur hierom ging, de rest is niet belangrijk. |
![]() |
||
ZUCHT^100
jij snapt het niet, zul je bedoelen met php kan je nou eenmaal geen tekst opmaken, en daar zal je mee moeten (leren) leven misschien moet ik voor alle duidelijkheid mezelf weer even quoten: Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Jij snapt het ook niet. IK WIL GEWOON WETEN HOE IK MIJN TEKST VORM MOET GEVEN IN MIJN PHP CODE. omg. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je geeft je tekst vorm in HTML. Dus dan parse je een extra HTML-tag om je tekst op te maken. Dringt dit dan wel tot je botte hersens door?
||
Citaat:
Jesus je hebt echt last van hersenschimmen eh?!? 1. ik weet hoe het in html moet, raar eh? 2. ik weet nie hoe ik in php tekst moet vormgeven, daarom stel ik mijn vraag. Dan krijg ik een antwoord, nml pleur gewoon html code in php (echo blablablabla). KLAAAAAAAAAAAAAAR! En dan beginnen jullie allemaal bullshit (want dat is het) over dat ik eerst maar is html moet gaan leren?!? Ik ben een PHP noob, geen html noob. Het is zo raar dat ik dit niet wist?!?!? Moeilijk eh? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[php] Url verkeerd flamez | 3 | 08-11-2004 21:39 | |
Software & Hardware |
[php/mysql/css] Forum in wicca style :S micra | 21 | 18-08-2003 14:10 | |
Software & Hardware |
[php/mysql/javascript] Automatisch sluiten en vernieuwe micra | 18 | 16-08-2003 18:05 | |
Software & Hardware |
(PHP)gastenboek spsup | 11 | 04-05-2003 18:02 | |
Software & Hardware |
[php] gegevens komen niet in tabel Slaughterer | 9 | 29-08-2002 12:58 | |
Software & Hardware |
htacces probleem pietje63 | 3 | 25-01-2002 23:19 |