Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2002, 21:27
*little_princess*
*little_princess* is offline
Ik heb een probleem en hoop dat jullie daarom je reacties hierover willen laten horen.

Ong. 2,5 week geleden heb ik het uitgemaakt met mijn vriend na een hele lange relatie... Ik dacht toen dat ik de goede keuze maakte, want ik dacht dat ik niet meer verliefd op hem was... Ik heb hem daar toen erg veel pijn mee gedaan, en hij heeft de hoop op een gegeven moment opgegeven en is verder gegaan met zijn leven... Een paar dagen later hoorde ik dat er 2 meisjes achter hem aanzaten en dat hij een van de twee erg leuk vond... In het begin dacht ik alleen wat leuk voor hem... Maar naarmate de tijd verder ging begon ik hem steeds meer te missen, en begon in te zien dat ik de verkeerde keuze had gemaakt... Hij is toen een keer met dat meisje uitgeweest en kwam smoorverliefd terug... Dat was erg moielijk voor me... En ik vond dat ik hem moest vertellen dat ik de verkeerde keus had gemaakt, en nog steeds ontzettend veel van hem hield en hem heel erg graag terug wou... Hij vertelde me dat hij nog steeds heel veel van me hield, en dat hij erg graag terug zou komen maar dat zij er nu tussen zit...

De laatste tijd moet hij nu steeds huilen, we zeggen elkaar dat we elkaar zo veel missen en dat we allebei die mooie tijd zo miste... Hij wil dus erg graag terug komen maar iets houd hem tegen...

Nu wil ik graag weten wat jullie hiervan vinden... Wat denken jullie dat we moeten doen?

Heel erg bedankt alvast...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2002, 21:35
jij
jij is offline
terug bij elkaar gaan!!!!!!
als hij zoveel van je houdt, dan mag die "nieuwe" daar toch niks tussen komen doen, zij is niks in vergelijking met wat jullie hadden...dus..dit is wat ik denk!!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 21:38
*little_princess*
heel erg bedankt voor je reactie, hoop dat hij dat ook gaat in zien, zonde als we dit zouden opgeven...
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 22:25
Verwijderd
And the saga continues..
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 23:45
*little_princess*
Citaat:
******** schreef:
And the saga continues..
??? uitleg graag!!!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 23:59
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
*little_princess* schreef:
??? uitleg graag!!!
Meet ********. Meester in vaagheid.....
Oud 12-11-2002, 07:57
Verwijderd
Citaat:
??? uitleg graag!!!
"Ong. 2,5 week geleden heb ik het uitgemaakt met mijn vriend na een hele lange relatie"

"Ik heb hem daar toen erg veel pijn mee gedaan"

"Hij is toen een keer met dat meisje uitgeweest en kwam smoorverliefd terug"

"Hij vertelde me dat hij nog steeds heel veel van me hield, en dat hij erg graag terug zou komen maar dat zij er nu tussen zit"

Ben ik de enige die dit ook maar enigzins opmerkelijk vindt? Ik zou dat laatste ook zeggen als ik hem was, om de confrontatie te mijden. Niet omdat ik zo 'erg graag' terug zou willen komen, want dan zou ik niet na enkele weken 'smoorverliefd' op een ander meisje zijn.

Volgens mij moet je hem laten gaan. Nu blijf je je op hem concentreren, terwijl hij gewoon verder met zijn leven gaat en dat is vragen om teleurstelling (en waarschijnlijk in de toekomst aanleiding tot meer topics over wat voor een leugenachtige kloothommel het wel niet is, alleen maar omdat hij niet direct durft te zijn).

Maar goed, dat is mijn visie. Doe ermee wat je wil.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 08:08
Wasteland
Wasteland is offline
Citaat:
Ik heb een probleem en hoop dat jullie daarom je reacties hierover willen laten horen.

Ong. 2,5 week geleden heb ik het uitgemaakt met mijn vriend na een hele lange relatie... Ik dacht toen dat ik de goede keuze maakte, want ik dacht dat ik niet meer verliefd op hem was... Ik heb hem daar toen erg veel pijn mee gedaan, en hij heeft de hoop op een gegeven moment opgegeven en is verder gegaan met zijn leven... Een paar dagen later hoorde ik dat er 2 meisjes achter hem aanzaten en dat hij een van de twee erg leuk vond... In het begin dacht ik alleen wat leuk voor hem... Maar naarmate de tijd verder ging begon ik hem steeds meer te missen, en begon in te zien dat ik de verkeerde keuze had gemaakt... Hij is toen een keer met dat meisje uitgeweest en kwam smoorverliefd terug... Dat was erg moielijk voor me... En ik vond dat ik hem moest vertellen dat ik de verkeerde keus had gemaakt, en nog steeds ontzettend veel van hem hield en hem heel erg graag terug wou... Hij vertelde me dat hij nog steeds heel veel van me hield, en dat hij erg graag terug zou komen maar dat zij er nu tussen zit...

De laatste tijd moet hij nu steeds huilen, we zeggen elkaar dat we elkaar zo veel missen en dat we allebei die mooie tijd zo miste... Hij wil dus erg graag terug komen maar iets houd hem tegen...

Nu wil ik graag weten wat jullie hiervan vinden... Wat denken jullie dat we moeten doen?

Heel erg bedankt alvast...
Als het uit zou gaan tussen mij en mijn vriendin dan zou het verwacht ik als volgt gaan: ik zal het er een tijd moeilijk mee hebben maar toch zou ik me erover heen kunnen zetten. Eenmaal alles verwerkt te hebben komt er plotseling een nieuwe "relatie". Mochten de gevoelens voor mijn ex dan nog oprecht zijn dan zou ik niks in de weg leggen om terug te gaan!! De nieuwe relatie zou onmiddelijk moeten wijken.
Oud 12-11-2002, 10:10
italianboy
italianboy is offline
Ik denk dat je het even tijd moet geven om echt te bepalen of het goed is dat jullie uit elkaar zijn.

Ik kan uit ervaring spreken dat zoiets wat jullie hebben een jaar lang kan blijven spelen..

Je maakt het niet voor niks uit
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 10:34
*little_princess*
Citaat:
italianboy schreef:
Ik denk dat je het even tijd moet geven om echt te bepalen of het goed is dat jullie uit elkaar zijn.

Ik kan uit ervaring spreken dat zoiets wat jullie hebben een jaar lang kan blijven spelen..

Je maakt het niet voor niks uit
Ik heb de verkeerde beslissing gemaakt door het uit te maken, dat is het nou juist... Maarja, in ieder geval bedankt voor de reacties... Maar toch we hebben echt een LANGE relatie gehad, zou dat het niet winnen van die verliefdheid als we allebei nog om elkaar geven...?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 13:32
drachir
drachir is offline
Is dit het nieuwste scenario voor een dramaserie ala as the world turns
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 16:09
Piccola
Piccola is offline
Zo en dat allemaal binnen 2,5 week...

Als jullie 2 zo'n lange relatie hebben gehad vind ik het nogal vreemd dat hij na 2,5 week al meteen smoorverliefd is op een ander. Dan is ie wel erg snel over je heen gekomen...

Ik zou hem laten gaan!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten