Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2002, 23:44
not an addict
not an addict is offline
VOOR

NA

heb jij te maken met dit soort zogenaamde "thuglife gangsta's" in je directe omgeving? en wat vind je van hun verschijning

ik zie ze geregeld langs zie lopen op school met hun bandana om hunprrem gebonden terwijl ze westside tekens aan t maken zijn (en don't forget de nelly pleister) roepend hoe stoer het is een gangster te zijn, maar come on, waar praat je over dan... als k me niet vergis zijn rappers als 2pac enzo juist begonnen met rappen om uit die so called ghetto te komen

het is iets waar ik absoluut niets van begrijp, waarom respect proberen af te dwingen op deze manier?

misschien dat iemand me t uit kan leggen
Oud 05-12-2002, 07:21
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline

We kenden 'em al
Oud 05-12-2002, 07:33
a new noise
a new noise is offline
wat een rip-off van MIJN topic
Oud 05-12-2002, 08:16
Pla
Pla is offline
Jaa er lopen hier op school wel 2 van die: "Yoo what's the shit bro" kids..
Maar ze zijn niet zo erg als hier beschreven wordt
Oud 05-12-2002, 09:06
SpiT
SpiT is offline
Mja, dr loopt wel 1 zo'n gastje rond. Die 'n btje patserig loopt. En toen ze Eminem in de kantine draaiden ging 'ie nog patseriger lopen en 'n btje mee doen. Maar verder heb ik echt geen last van 'm .
Oud 05-12-2002, 09:13
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
not an addict schreef:
VOOR

NA

Arjan Ederveen!
Oud 05-12-2002, 10:14
mood indigow
mood indigow is offline
op onze school stikt het van die "yo fawaka alles sangie wong nigga's"
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 10:38
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef:
Arjan Ederveen!

wanneer wordt ie uitgezet?

hier heb je dat wel een beetje
maar ik vind het niet irritant
soms als het heel erg is is het juist wel grappig

Laatst gewijzigd op 05-12-2002 om 16:42.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 11:32
Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik zag er laats eentje lopen en die had zich verkleed als Nelly. Hij had elfs een pleister op zijn hoofd

Kijk, dat vind ik nou triest. Als je toevallig dat soort kleding mooi vind en d'r mee loopt. Ok, like I care. Maar om je precies zo aan te kleden als een bekende rapper (neger) vind ik triest.

En ach, eminem is toch ook doorgebroken als rapper. Accepteer het gewoon als je in een gezeligge buurt woont. Wees daar gewoon blij mee denk ik altijd.
Ik kom zelf uit een behoorlijke aso buurt maar als kind wilde ik altijd graag in een buurt met een buurthuis en een mooi park en een speeltuin wonen.
Oud 05-12-2002, 11:36
nps
nps is offline
Ik vind ze , zwaar grappig om naar te kijken.

Wij hadden iemand bij mijn vakantiewerk, die gewoon serieus 1 broekspijp op had gerold, een hoofd (of piraten, of boeren)doek én dan ook nog is een petje. Vonden we erg leuk.

Neh die mensen moeten het zelf weten, ik vind de stijl niks.

En namens cHa0s: Woord omhoog, neger!
Oud 05-12-2002, 13:43
qghp
qghp is offline
Citaat:
mood indigow schreef:
op onze school stikt het van die "yo fawaka alles sangie wong nigga's"
hahah k kan dit dus gewoon echt niet ontcijferen

maar er lopen wel veel van dat soort gasten bij ons op school jah
dr is er zelfs 1 die is bekeerd en moslim geworden
alleen hij eet nog wel saucijzenbroodjes want dat is geen vlees maar worst ........ dat zegt alweer genoeg over zn iq denk ik

Offtopic: deze hadden we al eens gehad
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 14:46
Verwijderd
vaage lui
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 14:52
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Citaat:
terror koe schreef:
mijn broer en z'n vriend...

Tupac leeft nog, in the hood, dat soort dingen.
Een andere vriend had een feest en toen had hij 1000 kilo wiet! En dat hebben ze allemaal opgerookt, met 200 man op zijn flatje. Het erge is dat die gozer 32 is (TWEE-EN-DER-TIG!!)

Maar goed, verder wil ik het er niet over hebben. Dat is niet goed voor m'n gemoedstoestand.
Je weet toch wel dat 1000 kilo ong. 4 vrachtwagens zijn he

10 kilo zou al veel te veel zijn
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 14:55
qghp
qghp is offline
1ooo kilo? das wel erg veel he
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 15:04
coecie
coecie is offline
ik kan me d'r niet al te erg aan storen
Oud 05-12-2002, 15:54
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
ik kijk dr een beetje doorheen, heb er geen problemen mee, het is maar een lifestyle

alles wat je niet koel vind gewoon negeren

ik vraag me trouwens af waar de post van leratluciano blijft

'kutalto's hou toch op'
Oud 05-12-2002, 16:06
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
Cube schreef:
Je weet toch wel dat 1000 kilo ong. 4 vrachtwagens zijn he

10 kilo zou al veel te veel zijn
5 kilo per persoon... oh my god, !
Oud 05-12-2002, 16:13
Roos
Roos is offline
Oud 05-12-2002, 16:31
qghp
qghp is offline
Citaat:
Roos schreef:
tot zover..

ik zou toch zweren dat het een vliegtuig was!
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 17:09
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
Je hebt van die gastjes ja die geld van hun mama krijgen om de nieuwste karl kani collectie te kopen om zich heel stoer te voelen en zich thug noemen en volgens mij het liefste tussen dope thugs zouden willen wonen terwijl ze niet eens hoeven weten hoe het leven daar is want het is echt geen pretje, kan begrijpen dat mensen die hun ass eruit hebben gewerkt met muziek er trots op zijn en ook aan hun mensen willen laten zien dat het wel degelijk kan ook al wil de regering de allochtone bevolking zoveel mogelijk daar houden(kijk maar naar de franse steden).

Maar goed die gastjes zal je altijd blijven houden en ik kan er wel om lachen alleen vraag ik me af wat ze ermee willen bereiken want ze zijn niet gevaarlijk met hun poker face.

Rat
Oud 05-12-2002, 17:27
mood indigow
mood indigow is offline
Citaat:
mat-ice schreef:
hahah k kan dit dus gewoon echt niet ontcijferen

nee ik ook nog steeds niet...

ik weet alleen dat ze dat soort dingen altijd zeggen
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 19:09
CraigDavid
CraigDavid is offline
er zijn nu smurfen op me school die nog nat achter hun oren zijn en kani dragen. en het zijn niet eens 'gangstas' maar meer kakkers. hoe noem je een kakker die een kani outfit draagt? gangker?
Oud 05-12-2002, 19:20
DarkRaven
DarkRaven is offline
Ach...ik erger me er niet aan. Zie zoveel mensen in mijn omgeving die zich zo kleden. Of ze het doen omdat ze erbij willen horen of omdat ze het mooi vinden boeit me niet Ik vind de meeste "hiphopkleding" trouwens wel mooi
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 22:12
Firefly
Firefly is offline
Zwarte piet is weer helemaal hip op het moment, naar het schijnt
Oud 05-12-2002, 22:25
Verwijderd
Mja, ik lach er alleen maar om eigenlijk...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-12-2002, 03:59
MazeMouse
MazeMouse is offline

Kom op, mensen.

Ik vind zulke personen echt zielig. Want dan gaat het altijd over dat 'respect' maar zodra je er niet net zo zielig bij loopt als hun dan ben je niet goed genoeg voor ze......
Oud 06-12-2002, 04:05
Pan Am
Pan Am is offline
Ik ben zelf half donker. Nou, ik lach me suf om die hele belachelijke neger-cultuur, of hoe je het ook mag noemen. Die verdient echt een grote rolleyes
Vandaag ook nog; loop ik in de stad tijdens het stappen, komt er een neger van 2 bij 2 op me af: Hey brotha lksjdfl sdlk epju swedf pouerf (wat ie zei; ik had werkelijk waar geen idee ) en begon ie ineens over broeders te ouwenelen. Dus ik rol met mijn ogen en loop verder. Schreeuwt ie me nog achterna: fake nigga! *proest* dat is toch gewoon te zielig?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 05:55
Black Sugar
Black Sugar is offline
1000 Kilo Wiet? Hahahahahaha.

Kijk zoiets geloof ik niet, ik ken wel van die mensen die over dat soort dingen opscheppen maar 5 kilo per persoon is echt veeeeel

Was het geen 1000 gram? Lijkt me iets redelijker. en uhm, dat stinkt zo, dachten de buren niet dat hij een plantage had?
Of hebben ze dr een maand of langer over gedaan?

(Hoe kom je trouwens aan 1000 kilo wiet?)

Owja, dat mensen die kleding dragen is toch geen probleem?

Het gaat om het idee waarmee somiggen het dragen dat is stom, maar nu scheren we ze wel heel erg over een kam.
Zo denken hun over alto's en kakkers waarschijnlijk en dat willen we toch ook niet.

Laatst gewijzigd op 06-12-2002 om 05:58.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 10:08
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
hahha, lollige plaatjus!
maar het is wel sielug als zoiets gebeurd!
je gaat toch gin onschuldig jochie dreigen om pokemon kaarten!
POKEMON...........hoe sielug kun je zijn?!
Oud 07-12-2002, 10:48
Verwijderd
Sja, op zich is het logisch dat er dit soort gastjes zijn. Ze zijn niet meer of minder 'wannabe' dan jochies van 15 die zweren dat ze altijd gothic of elfje zullen blijven. Elke jongere is op zoek naar een identiteit, de ene vindt het in de rapmuziek, de andere in de alternatieve scene. Het is eigenlijk puur toeval waar je in terechtkomt, achtergrond en opvoeding speelt wel een béétje mee, maar niet bijzonder veel.

Daarom vind ik het ook altijd zo zielig dat mensen zo lopen te hakken op wannabe's of op dit soort gastjes, want het is hartstikke verklaarbaar. Er lopen hier soms persoontjes van veertien rond die doen alsof ze met spikes en een hanekam geboren zijn en daarom zo 'true' zijn dat ze recht van spreken hebben.

Tis gewoon een fase, ik kan het goed begrijpen gezien het feit dat die knul pas 15 is. Gewoon één grote identiteitscrisis. Wat ik persoonlijker nog veel zieliger vind dan deze jongen, zijn mensen van 25 die nog steeds gothic zijn. Bij mij op de uni zit ook zo'n troel, loopt er altijd bij als een heks, en dat is dan derdejaars recht! En dan maar klagen dat ze nooit een stageplaats krijgt aangeboden...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 12:24
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
haha
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 17:56
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Mjah, dr lopen heel veel wannabe-negers bij ons op school en in de stad enzow. Ik vind het altijd wel grappig om te zien. Van die ventjes die in de brugklas zitten en dan ongeveer 1.40 zijn en dan 3 kledingmaten (of meer) te groot kopen
Sommige hiphoppers kan ik wel goed mee opschieten.. bijv een aantal breakdancers van mn school, die zijn gewoon heel aardig
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 17:59
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
nare man schreef:

Tis gewoon een fase, ik kan het goed begrijpen gezien het feit dat die knul pas 15 is. Gewoon één grote identiteitscrisis. Wat ik persoonlijker nog veel zieliger vind dan deze jongen, zijn mensen van 25 die nog steeds gothic zijn. Bij mij op de uni zit ook zo'n troel, loopt er altijd bij als een heks, en dat is dan derdejaars recht! En dan maar klagen dat ze nooit een stageplaats krijgt aangeboden...
Dit vind ik dus weer nergens op slaan, he..
als iemand zich gothic wil kleden dan kan ie geen rechten studeren want als je volwassen en intelligent bent dan wil je geen gothic kleding dragen of begrijp ik je nu helemaal verkeerd?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 18:06
Faery
Faery is offline
Citaat:
J-tjuh schreef:
hahha, lollige plaatjus!
maar het is wel sielug als zoiets gebeurd!
je gaat toch gin onschuldig jochie dreigen om pokemon kaarten!
POKEMON...........hoe sielug kun je zijn?!
Uh. Hebben ze jouw als baby zijnde wel eens laten vallen? Op je hoofd? Heel hard?
Oud 07-12-2002, 18:09
nps
nps is offline
Citaat:
wallflower schreef:
als iemand zich gothic wil kleden dan kan ie geen rechten studeren want als je volwassen en intelligent bent dan wil je geen gothic kleding dragen of begrijp ik je nu helemaal verkeerd?
Ja. Als je je kleed als lijk, neemt een zakelijk/commercieel bedrijf je niet serieus.
Oud 07-12-2002, 18:11
Vice
Vice is offline
In elke lifestyle vindt je zulke figuren.
Niks bijzonders aan.
Oud 07-12-2002, 18:20
Quiana
Quiana is offline
Omg.. :\
Oud 07-12-2002, 18:45
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef:
Ja. Als je je kleed als lijk, neemt een zakelijk/commercieel bedrijf je niet serieus.
Niet elke goth is zo extreem.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 18:47
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Maar je moet idd wel weten je te kleden voor gelegenheden, als je bijv. een baan hebt waarbij je veel met mensen te maken krijgt die dat misschien niet op prijs zullen stellen dan zul je je daaraan aan moeten passen..
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 19:18
not an addict
not an addict is offline
ach kleding is niet zo boeiend, bedoel... doe wat je niet laten kan, maar de Yo Brada, fawaka, alles chill man? kom we gaan Lusu naar je osso om n jonkoe te smoken blabla language is ent zo triest als de zogenaamde "kom laten we zoveel mogelijk t abn verneuken en zoveel mogelijk combinaties met caps maken" alto-taal
Oud 07-12-2002, 19:55
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Ik vind het wel grappig, leuk om naar te kijken. Maar ik vind het leuk om naar alle soorten mensen te kijken. Wat maakt het uit, je bent wie je bent, zwart, wit, ghotic, gabber, kakker, noem maar op...

Kuzzje IK
Oud 07-12-2002, 20:51
nps
nps is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Maar je moet idd wel weten je te kleden voor gelegenheden, als je bijv. een baan hebt waarbij je veel met mensen te maken krijgt die dat misschien niet op prijs zullen stellen dan zul je je daaraan aan moeten passen..
dat zeg ik
Oud 08-12-2002, 01:27
Verwijderd
Citaat:
wallflower schreef:
Nou, je zit in de goede richting. Natuurlijk kan iemand met gothic-kleding wel rechten studeren, alleen zo iemand zal ook moeten accepteren dat op bepaalde momenten die kleding gewoon totaal niet gepast is. In zulke situaties moeten de spikes en de schmink gewoon af en komt er een keurig (mantel)pak voor in de plaats. Dat lijkt me wel het minste wat je mag verwachten.

Toegegeven, het is aanpassen aan de meerderheid. Dat sommige mensen daar tegen zijn, kan ik begrijpen. Maar als zelfs zóiets, in het kader van je studie, al teveel gevraagd is, hoor je IMO niet op de uni thuis.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 21:13
Verwijderd
Citaat:
terror koe schreef:
1000 kilo wiet!
Wooaahh....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten