Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2002, 16:01
stay asleep
stay asleep is offline
14 November 2002, Melkweg: Sparta/Strung Out/ The Start.
Wie gaat er allemaal en voor welke band(s) ga je???
Ik ga. Ik kom voor strung out. sparta en the start ken ik eigenlijk nie, alleen gehoord dat ze niet zo geweldig zijn.
het is trouwens in de oude zaal en het begint om half 9.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-11-2002, 16:02
Escapism
Escapism is offline
sparta ius vet
Oud 05-11-2002, 16:05
Verwijderd
Sparta is gaaf.

IK vind dat ik voor die datum kaartjes voor de VGS heb gewonnen bij KinKFM , zoniet, is de kans aanwezig dat ik dus hierheen ga.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 16:05
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
ja, ik zou graag Sparta en Hundred Reasons willen zien( voor 2de en 3de keer). De rest vind ik wat minder.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 17:15
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
ik heb al kaartjes ik ga voor strung out, maar sparta is ook wel koel
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 17:18
Verwijderd
kga naar voodoo glow skulls dan
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 17:20
Verwijderd
Spartaaaaaaaaaa
naja, ik kan dus niet.
maar heb ze al gezien dus..
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 17:20
a new noise
a new noise is offline
sparta roeleert mja...geld..tijd ..etc
Oud 05-11-2002, 17:32
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
stay asleep schreef:
Ik kom voor strung out. sparta en the start ken ik eigenlijk nie, alleen gehoord dat ze niet zo geweldig zijn.
In Sparta zitten trouwens leden van de band At the drive-in als die band je wat zegt. Sparta is wat melodieuzer en gecontroleerder als at the drive-in.

Ik zou zeggen mis Sparta dus zeker niet.

Wie heeft jou trouwens wijsgemaakt dat Sparta niet zoveel is.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 18:11
konflict
konflict is offline
gebrek aan geld+afstand+op een donderdag=ik ga niet, als ik wel was gegaan was dat voor sparta
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 18:51
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Ik ga! Ga eigenlijk vooral voor Strung Out, maar wil sparta ook zeker neit missen, en die 2 andere bands willik ook gewoon zien
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 23:43
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
stay asleep schreef:
14 November 2002, Melkweg: Sparta/Strung Out/ The Start.
Wie gaat er allemaal en voor welke band(s) ga je???
Ik ga. Ik kom voor strung out. sparta en the start ken ik eigenlijk nie, alleen gehoord dat ze niet zo geweldig zijn.
het is trouwens in de oude zaal en het begint om half 9.
The start is een bandje van zangeres Aimee . Die heeft ooit een cd gemaakt met haar eerdere band Human waste project: e-lux.

Een van de eerste nu metalplaten met vrouwelijke zang, toen Kittie, Defenestration of Sugarcoma nog in de luiers lagen. Het was een redelijke plaat, 'lieve' zang ondersteunt door een laag deftones achtige gitaarpartijen en dat 12 songs lang.

Ze zong ook ooit mee op een nummer van Korn ' this town', staat wel op diverse bootlegs, en ze zong mee op Coal Chambers ' Chamber Music' (my mercy).

The start borduurt echter voort op de wave van de jaren 80, gecombineerd met wat modernere invloedne, 'shakedown' verscheen vorig jaar en was een aangenaam wegluisterend plaatje, maar niet boven de middelmaat uitstijgend. Zeker moeite waard lijkt me om uit te checken.
Oud 06-11-2002, 07:11
stay asleep
stay asleep is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef:
In Sparta zitten trouwens leden van de band At the drive-in als die band je wat zegt. Sparta is wat melodieuzer en gecontroleerder als at the drive-in.

Ik zou zeggen mis Sparta dus zeker niet.

Wie heeft jou trouwens wijsgemaakt dat Sparta niet zoveel is.
een vriend van me. We hebben allebei zo'n beetje dezelfde smaak. Ik heb wat van Sparta gedownload en ik von het inderdaad nie zo geweldig...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 08:47
a new noise
a new noise is offline
maak je niet druk, we begonnen allemaal met NOFX
Oud 06-11-2002, 18:56
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
a new noise schreef:
maak je niet druk, we begonnen allemaal met NOFX
jeee
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 19:36
mood indigow
mood indigow is offline
hier is al een topic over.......

ik ga wha strung out!! hundred reasons is oowk wel vet..
mjha en sparta kan er mee door
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 21:18
Roxy
Roxy is offline
jaah ik ga ook, heb nog geen kaartje maar kga dr maar vanuit dat dat geen probleem is... kga trouwens gewoon voor strung out... valt me wel op dat de meeste voor strung gaan is opzich wel fijn dat ze voorprog zijn want alst half 9 begint en 4 bands... dan zouden wij maar een klein stukje kunnen zien....
Oud 08-11-2002, 15:31
Strato
Strato is offline
Ik ben jaloers op iedereen die kan gaan. Sparta rockte zow hard op Pukkelpop en Strung Out lijkt mij ook wel de moeite om een keer te checken, maar eigenlijk toch vooral Sparta.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 20:07
Stevill
Stevill is offline
Sparta ja ik was wel van plan om te gaan.
Oud 11-11-2002, 22:02
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Wiew! Nog 3 nachtjes slapen!

En dan heel hard springen op Strung Out
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 18:26
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Nog 25uurtjes!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 22:05
mood indigow
mood indigow is offline
oeh oeh oeh!!
morgen komen ze!!!

*jeuj*
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 13:53
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Roxy schreef:
jaah ik ga ook, heb nog geen kaartje maar kga dr maar vanuit dat dat geen probleem is... kga trouwens gewoon voor strung out... valt me wel op dat de meeste voor strung gaan is opzich wel fijn dat ze voorprog zijn want alst half 9 begint en 4 bands... dan zouden wij maar een klein stukje kunnen zien....
kga toch nie geen tijd... heb zometeen tentameninzage en voorlichting
Oud 14-11-2002, 13:56
]{ing
]{ing is offline
sparta is wel leuk.. ik ga niet.. vriendinnetje van me wel *jaloers*
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 00:20
mood indigow
mood indigow is offline
lalala het was vet leuk
strung out was goeddddd

wat vonden jullie ervan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2002, 01:04
Verwijderd
Citaat:
mood indigow schreef:
lalala het was vet leuk
strung out was goeddddd

wat vonden jullie ervan?
Dankzij de [vulhiereenscheldwoordin] NS heb ik de laatste 2 nummers van sparta kunnen meepikken. Damn. Wat geweldig. *kwijl* Echt zo. super.

Heb maar stukje strung out gezien, kon me absoluut niet boeien. Geluid was slecht, bandleden waren stonden als een stelletje wannabe the hives op het podium en de muziek kon me ook niet boeien. Gigantisch veel gereisd voor 2 nummer sparta dus. maar het was het waard.

Offtopic: 9% tariefs verhoging van de ns is best logisch, je zit tegenwoordig ook veel langer in een trein

*ik ga geld innen van de ns*
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 01:24
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Damn!

Als er iets slecht was dan was het wel sparta, eigenlijk nog nooit zo'n gruwelijk onboeiende en saaie band gezien. Strung Out daar in tegen was wel heeeeeel erg vet

Alleen waren veel mensjes niet echt blij als ik weer een volgas naar de pit toe rende

Maar in iedergeval het was leuk

Alleen hebbikker volgens mij wel een gekneusde hand aan overgehouden Mn duim wil niet meer en mn klauw doet pijn

Maar dat hebbiker wel voor over.

Conclusie: The start is kool want er zingt een meisje in, Sparta is een gruwelijk onboeiende kutband en Strung Out is heel wijs
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 01:28
Verwijderd
Hmm, ik geloof dat wij enigzins een andere smaak hebben dude
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 01:30
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Glow schreef:
Geluid was slecht, bandleden waren stonden als een stelletje wannabe the hives op het podium
Damn, jij bent dom. De eerste cd van the Hives kwam in 1995 uit, de eerste cd van Strung Out in 1994.

Damn! Jij bent echt gruwleijk dom!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 01:31
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Glow schreef:
Hmm, ik geloof dat wij enigzins een andere smaak hebben dude
Nogal duidelijk

Maar check mn post boven deze.

Je bent dom als je zegt dat strung out wannabe the hives zijn. Strungout bestaat langer
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 01:31
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Maar ik ga slapen.

Slaap lekker mensjes.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 01:38
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef:
Nogal duidelijk

Maar check mn post boven deze.

Je bent dom als je zegt dat strung out wannabe the hives zijn. Strungout bestaat langer
Ik had het absoluut niet over de muziek hoor . En ik loop te zeiken , dat klopt
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 01:45
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Glow schreef:
Ik had het absoluut niet over de muziek hoor . En ik loop te zeiken , dat klopt
het is al zo laat mensen
ga toch muziek luisteren
Oud 15-11-2002, 04:45
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Op Pukkelpop vond ik Sparta ook super. Dus het zal dit keer in de oude zaal niet zo heel veel verschillen.
Misschien is Sparta te ingewikkeld voor een simpele Strung Out fan.

Welke merchandise was er trouwens van Sparta? Kan iemand dat me vertellen.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 06:39
Verwijderd
Citaat:
Glow schreef:
Offtopic: 9% tariefs verhoging van de ns is best logisch, je zit tegenwoordig ook veel langer in een trein
Offtopic:
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 07:23
stay asleep
stay asleep is offline
the start en sparta waren gaar von ik...
het afbouwen en opzetten duurde ook allemaal erg lang (kan ik me ook wel voorstellen als je zo'n drumstel als die van strung out daar moet neerzetten muhaha)
maar uiteindelijk was strung out zeker vet, von het alleen minder dat ze niet bark at the moon en gearbox speelde, erg zonde...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 07:28
stay asleep
stay asleep is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef:
Op Pukkelpop vond ik Sparta ook super. Dus het zal dit keer in de oude zaal niet zo heel veel verschillen.

sparta te ingewikkeld voor een SIMPELE strung out fan??? leg me dat eens uit, waarom een SIMPELE strung out fan??? Alsof sparta zo ontzettend moeilijk in elkaar zit.
en over de merchandise... nie echt op gelet, kheb wel wat t-shirts zien hangen maar ik was meer in voor de dingen van strung out.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 09:30
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Sparta is echt gruwelijk simpel vinnik juist. Nouwelijks afwisseling, een ontiegelijk slechte 2e zang, niks van de texten te verstaan, en ik vond ze gruwelijk rommelig spelen.

Strung Out daar in tegen vonnik dus wel veeeel beter, ookal hadden ze beter kunnen sound checken
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 11:53
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef:

vink ook een beetje een kortzichtige opmerking... zo van oeh ik ben emo, jullie luisteren maar simpele punk... dus ik sta lekker boven jullie.. beetjuh fout..
Oud 15-11-2002, 14:11
Verwijderd
Angela heeft wel een punt hier

Mjah, smaken verschillen mensen, ik ben soms ff beetje ongenuanceerd, strung outi s gewoon mijn band niet .

Willem:

Die heb ik gekocht, in een apart grijs achtig kleurtje dan..

[whaha , transparant gif, ziei k nu pas .. mjah, je snapt de bdoeling ]
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 15:36
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Nou ik heb het idee dat veel mensen emo afzeiken omdat ze te lui zijn het te leren kennen. Die opmerking van Pruttelpot over Sparta was zeker wel juist?

En Sparta simpel vind ik ook beetje raar. Zelfde als de mensen die zeggen dat Tool simpel is.

Maar smaken verschillen. Ik bedoelde niet dat ik meer ben dan een punker(houdt trouwens van veeeeeeeeeeeeeel meer smaken dan alleen emo) maar veel mensen die punk luisteren zoals nofx,lagwagon houden het daar ook bij in die stijl.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 15:42
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
Roxy schreef:
vink ook een beetje een kortzichtige opmerking... zo van oeh ik ben emo, jullie luisteren maar simpele punk... dus ik sta lekker boven jullie.. beetjuh fout..
Jij hebt trouwens al vaak een negatief woord over emo/indie bands zonder dat je de band geluisterd hebt. Zie Sparta.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 16:24
stay asleep
stay asleep is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef:
Nou ik heb het idee dat veel mensen emo afzeiken omdat ze te lui zijn het te leren kennen. Die opmerking van Pruttelpot over Sparta was zeker wel juist?

En Sparta simpel vind ik ook beetje raar. Zelfde als de mensen die zeggen dat Tool simpel is.

Maar smaken verschillen. Ik bedoelde niet dat ik meer ben dan een punker(houdt trouwens van veeeeeeeeeeeeeel meer smaken dan alleen emo) maar veel mensen die punk luisteren zoals nofx,lagwagon houden het daar ook bij in die stijl.
Ik vind niet dat je kan zeggen dat NOFX en Lagwagon dezelfde stijl hebben, het is allebei punk en allebei het zelfde soort punk, maar de bands die deze soort punk spelen hebben wel allemaal hun eigen stijl. En wat jij zegt dat mensen die lagwagon/NOFX stijl punk luisteren niks anders luisteren is ook onzin, ik zelf vind sommige metal ook wel vet en voordat ik mijn mening uitspreek over een bepaalde band, luister ik er wel wat van. Als jij mensen kent die het wel bij dezelfde stijl houden, wil het nog niet zeggen dat bijna iedereen dat ook doet...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 16:35
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef:
Jij hebt trouwens al vaak een negatief woord over emo/indie bands zonder dat je de band geluisterd hebt. Zie Sparta.
Nouja, iemand kan sparta gewoon niets vinden, dat is een kwestie van smaak. maar als je zegt ;' voor de simpele strung out fan' generaliseer je , en niet alleen strung out, want die zijn nog vrij technisch, maar ook een groot gedeelte van het punkpubliek die deze band wel cool vinden, maar beslist niet alleen naar simepele (punk)muziek luistere, maar ook andere bands mooi vinden.
Oud 15-11-2002, 16:38
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef:
true maar dat is omdat ik weet dat ik het meerendeel van de emo bands nie leuk vind.. en bij sparta kwam het omdat dr van uit ging dat het at the drive achtig was en dat vond ik ook buttband.. en dat klopte toch uiteindelijk...

pruttelpot gaf ook alleen zijn mening door te zeggen dat het optreden kut was...

en dat alle nofx/lagwagon mensen nie verder zouden kijken lijkt me erg gegeneraliseerd en een groot vooroordeel.. ik kan natuurlijk alleen over mezelf praten maar ik luister nofx/lagwagon(eigenlijk die bands nooit maar die stijl dan)/skapunk/ska/industrial/electro/metal/grunge nog steeds/rock dingetjes..
Oud 15-11-2002, 17:02
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef:
Die opmerking van Pruttelpot over Sparta was zeker wel juist?
Ik zeg dat ik het een gruwelijke kut band vind. Ik zeg neit dat iedereen die sparta leuk vind simpel is.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 17:37
Verwijderd
kennis van me vond Sparta juist héél goed spelen en Strung Out erg slecht..(hij houdt van beide)

Dus ja, meningen zijn verdeeld..
Het komt ook denk ik doordat er verschillende muziekstylen bij elkaar in 1 show zaten, dan is er altijd wel een band of 2 die niet echt goed overkomt, doordat er meer mensen voor 1 band komen bijv.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 17:52
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
danique2 schreef:
kennis van me vond Sparta juist héél goed spelen en Strung Out erg slecht..(hij houdt van beide)

Dus ja, meningen zijn verdeeld..
Het komt ook denk ik doordat er verschillende muziekstylen bij elkaar in 1 show zaten, dan is er altijd wel een band of 2 die niet echt goed overkomt, doordat er meer mensen voor 1 band komen bijv.
bij een concert vind je altijd bands beter en bands minder koewl.. en als het verschillende stijlen zijn dan maakt dat het verschil bij veel mensen extremer jah.. maar eigenlijk vind ik het ook leuker omdat het afwisselender is..
Oud 15-11-2002, 18:03
a new noise
a new noise is offline
willem laat die zeikerige skatepunks toch gewoon
wij weten toch beter
Oud 15-11-2002, 18:05
mood indigow
mood indigow is offline
Citaat:
stay asleep schreef:

maar uiteindelijk was strung out zeker vet, von het alleen minder dat ze niet bark at the moon en gearbox speelde, erg zonde...
idd! ik hoopte ook dat ze die gingen spelen.. ze speelden veel van het nieuwe album(opzich best logisch )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten