Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Een van de eerste nu metalplaten met vrouwelijke zang, toen Kittie, Defenestration of Sugarcoma nog in de luiers lagen. Het was een redelijke plaat, 'lieve' zang ondersteunt door een laag deftones achtige gitaarpartijen en dat 12 songs lang. Ze zong ook ooit mee op een nummer van Korn ' this town', staat wel op diverse bootlegs, en ze zong mee op Coal Chambers ' Chamber Music' (my mercy). The start borduurt echter voort op de wave van de jaren 80, gecombineerd met wat modernere invloedne, 'shakedown' verscheen vorig jaar en was een aangenaam wegluisterend plaatje, maar niet boven de middelmaat uitstijgend. Zeker moeite waard lijkt me om uit te checken.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
jaah ik ga ook, heb nog geen kaartje maar kga dr maar vanuit dat dat geen probleem is... kga trouwens gewoon voor strung out... valt me wel op dat de meeste voor strung gaan
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb maar stukje strung out gezien, kon me absoluut niet boeien. Geluid was slecht, bandleden waren stonden als een stelletje wannabe the hives op het podium en de muziek kon me ook niet boeien. Gigantisch veel gereisd voor 2 nummer sparta dus. maar het was het waard. Offtopic: 9% tariefs verhoging van de ns is best logisch, je zit tegenwoordig ook veel langer in een trein *ik ga geld innen van de ns* |
![]() |
|
Damn!
Als er iets slecht was dan was het wel sparta, eigenlijk nog nooit zo'n gruwelijk onboeiende en saaie band gezien. Strung Out daar in tegen was wel heeeeeel erg vet ![]() Alleen waren veel mensjes niet echt blij als ik weer een volgas naar de pit toe rende ![]() Maar in iedergeval het was leuk ![]() Alleen hebbikker volgens mij wel een gekneusde hand aan overgehouden ![]() ![]() ![]() Conclusie: The start is kool want er zingt een meisje in, Sparta is een gruwelijk onboeiende kutband en Strung Out is heel wijs ![]() |
![]() |
|
![]() |
the start en sparta waren gaar von ik...
het afbouwen en opzetten duurde ook allemaal erg lang (kan ik me ook wel voorstellen als je zo'n drumstel als die van strung out daar moet neerzetten muhaha) maar uiteindelijk was strung out zeker vet, von het alleen minder dat ze niet bark at the moon en gearbox speelde, erg zonde... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
sparta te ingewikkeld voor een SIMPELE strung out fan??? leg me dat eens uit, waarom een SIMPELE strung out fan??? Alsof sparta zo ontzettend moeilijk in elkaar zit. en over de merchandise... nie echt op gelet, kheb wel wat t-shirts zien hangen maar ik was meer in voor de dingen van strung out. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Angela heeft wel een punt hier
![]() Mjah, smaken verschillen mensen, ik ben soms ff beetje ongenuanceerd, strung outi s gewoon mijn band niet . Willem: ![]() Die heb ik gekocht, in een apart grijs achtig kleurtje dan.. [whaha , transparant gif, ziei k nu pas .. mjah, je snapt de bdoeling ] |
![]() |
|
Nou ik heb het idee dat veel mensen emo afzeiken omdat ze te lui zijn het te leren kennen. Die opmerking van Pruttelpot over Sparta was zeker wel juist?
En Sparta simpel vind ik ook beetje raar. Zelfde als de mensen die zeggen dat Tool simpel is. Maar smaken verschillen. Ik bedoelde niet dat ik meer ben dan een punker(houdt trouwens van veeeeeeeeeeeeeel meer smaken dan alleen emo) maar veel mensen die punk luisteren zoals nofx,lagwagon houden het daar ook bij in die stijl. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
pruttelpot gaf ook alleen zijn mening door te zeggen dat het optreden kut was... en dat alle nofx/lagwagon mensen nie verder zouden kijken lijkt me erg gegeneraliseerd en een groot vooroordeel.. ik kan natuurlijk alleen over mezelf praten maar ik luister nofx/lagwagon(eigenlijk die bands nooit maar die stijl dan)/skapunk/ska/industrial/electro/metal/grunge nog steeds/rock dingetjes..
|
Verwijderd
|
kennis van me vond Sparta juist héél goed spelen en Strung Out erg slecht..(hij houdt van beide)
Dus ja, meningen zijn verdeeld.. Het komt ook denk ik doordat er verschillende muziekstylen bij elkaar in 1 show zaten, dan is er altijd wel een band of 2 die niet echt goed overkomt, doordat er meer mensen voor 1 band komen bijv. |
![]() |
||
Citaat:
|
|