Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik weet niet de precieze symptomen , maar ik heb er echt al heel veel over gelezen , laten we maar hopen dat het tussen mijn oren zit ![]() Thanks voor je reactie. |
![]() |
|
Sorry, ik heb echt geen idee hoe je dit kunt oplossen ... ja, in ieder geval met je vriend er over praten, want dan weet hij tenminste hoe je je voelt en waarom je je zo gedraagd en kan hij hopelijk makkelijker en meer begrip opbrengen voor als je hem de volgende keer de honderdste x opbelt
![]() En natuurlijk als je jezelf ergens mee bezighoudt, wort je ook afgeleid enzo, of heb je niet de tijd ... maar dat is eigenlijk niet oplossen van het probleem, maar eerder van de symptomen.
|
Neem het volgende vooral niet te zwaar, ik ben namelijk geen psycholoog of psychiater.
Ik denk dat er meer aan de hand is dan alleen de kwestie met je vriendje. Neem daarom een professioneel iemand in vertrouwen als je het idee hebt dat je jezelf gek maakt. Blijf er in ieder geval niet mee zitten! Sterkte ermee
|
|