Advertentie | |
|
![]() |
|
misschien is het een truc van hem omdat hij nog geen nieuwe ploeg heeft. Door zoiets te zeggen hoopt hij misschien dat er wat meer vertrouwen in hem komt en dus een ploeg. Nu weten ze in ieder geavl dat hij al vrij snel in het nieuwe seizoen weer wedstrijden wil rijden.
maar hij ging toch naar csc of was dat niet zeker ![]()
|
Dit las ik op de Wielersite
Ullrich is nog steeds op zoek naar een ploeg voor volgend jaar, hoewel de gesprekken met het Deense CSC van Bjarn Riis ver gevorderd zijn. Het laatste voorstel van Team Telekom aan het adres van Ullrich blijft op tafel liggen. Ullrich: "We hebben heel lang onderhandeld, maar we kunnen niet tot een akkoord komen komen."
|
Ok Ullrich gaat alleen naar CSC-Tiscali als de ploeg van Bjarne riis een 2e sponsor vindt na het opstappen van Tiscali anders gaat Ullrich hoogstwaarschijnlijk niet naar die ploeg toe.
Hij heeft ook overige aanbiedingen van o.a T.Coast en Gerolsteiner zo ver ik weet maar het contract aanbieding van die 2 ploegen is minder en de toekomst voor hem is dan minder rooskleurig mocht die naar Coast gaan omdat die ploeg ook in financiele problemen verkeerd. Ik hoop echt dat Ullrich snel een ploeg vindt en dat hij dan Lance Armstrong het vuur aan de schenen kan leggen zoals menigeen zegt alleen denk ik niet dat een ullrich in top conditie een armstrong kan verslaan, ik denk dat armstrong gewoon dit jaar voor de 5e keer de Tour gaat winnen. Want de grootste tegenstander voor Armstrong is voorlopig nog zichzelf. |
![]() |
||
Citaat:
|
|