Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2002, 20:20
Tofke_H
Tofke_H is offline
De Duitse wielrenner Jan Ullrich, die nog tot 23 maart 2003 geschorst is voor het gebruik van amfetamines, wil eind maart al terug in competitie komen, dat zegt hij in een interview dat zondag werd gepubliceerd. Ullrich denkt daarbij aan de Catalaanse Week.
"Tot Milaan-Sanremo ben ik geschorst. Als alles normaal verloopt hervat ik eind maart in de Catalaanse Week", aldus de 28-jarige renner in de Duitse zondagskrant Welt am Sonntag.
De enige Duitse Tour de France-winnaar (1997) heeft nog altijd geen nieuwe ploeg voor volgend jaar, nadat hij opstapte bij Telekom. Een terugkeer naar het Duitse team acht hij evenwel onwaarschijnlijk.

Hoe kan een renner zonder ploeg nu zijn nieuwe start al plannen? Volgens mij heeft ie al vergevorderde contacten, of al getekend voor een club.
Oud 17-11-2002, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef:
Hoe kan een renner zonder ploeg nu zijn nieuwe start al plannen? Volgens mij heeft ie al vergevorderde contacten, of al getekend voor een club.
Van te voren beginnen met planen is gee slecht idee om terug te keren Wat wil je anders, dat hij een maand ofzo vooor de Tour ff beslist, hmmm ik kom terug

Voor de rest zie ik hem niet zo meer op zijn oude niveau terug komen, ik vond hem in zijn laaste tour zwak maar dat zal ook wel vooral komen dankzij Armstongs zijn sterkte.. Hij vaagde iedereen gewoon weg.

Maar laten we voor Ulrich hopen dat hij nu wel wer gewoon zijn koppie helder houdt en echt gaat fietsen!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 23:25
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Driekwart van de ploegen die hem kunnen betalen zullen hem willen hebben; geen enkele twijfel, welke geruchten of negatieve publiciteit er over hem is.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 08:52
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
misschien is het een truc van hem omdat hij nog geen nieuwe ploeg heeft. Door zoiets te zeggen hoopt hij misschien dat er wat meer vertrouwen in hem komt en dus een ploeg. Nu weten ze in ieder geavl dat hij al vrij snel in het nieuwe seizoen weer wedstrijden wil rijden.
maar hij ging toch naar csc of was dat niet zeker
Oud 18-11-2002, 18:43
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
jah, ik dacht dat ie naar csc-tiscali ging?
Oud 19-11-2002, 10:42
Boogie
Boogie is offline
Dit las ik op de Wielersite

Ullrich is nog steeds op zoek naar een ploeg voor volgend jaar, hoewel de gesprekken met het Deense CSC van Bjarn Riis ver gevorderd zijn. Het laatste voorstel van Team Telekom aan het adres van Ullrich blijft op tafel liggen.

Ullrich: "We hebben heel lang onderhandeld, maar we kunnen niet tot een akkoord komen komen."
Oud 21-11-2002, 22:58
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef:
jah, ik dacht dat ie naar csc-tiscali ging?
Idd, met Riss... Lijkt me sowieso goed voor Ullrich.
Oud 21-11-2002, 23:31
Verwijderd
Ullrich en Riss
Mjah dat past wel bij elkaar, ze kennen elkaar wel goed van hun telekom tijd. Ik denk dat het een mooie combinatie is Ze weten beide wat ze aan elkaar hebben.

Maar ik hoop vooral dat Ullrich zijn hoofd nu echt gewoon helder houdt
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 10:02
B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Ok Ullrich gaat alleen naar CSC-Tiscali als de ploeg van Bjarne riis een 2e sponsor vindt na het opstappen van Tiscali anders gaat Ullrich hoogstwaarschijnlijk niet naar die ploeg toe.

Hij heeft ook overige aanbiedingen van o.a T.Coast en Gerolsteiner zo ver ik weet maar het contract aanbieding van die 2 ploegen is minder en de toekomst voor hem is dan minder rooskleurig mocht die naar Coast gaan omdat die ploeg ook in financiele problemen verkeerd.

Ik hoop echt dat Ullrich snel een ploeg vindt en dat hij dan Lance Armstrong het vuur aan de schenen kan leggen zoals menigeen zegt alleen denk ik niet dat een ullrich in top conditie een armstrong kan verslaan, ik denk dat armstrong gewoon dit jaar voor de 5e keer de Tour gaat winnen.
Want de grootste tegenstander voor Armstrong is voorlopig nog zichzelf.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 11:32
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
B@RTOLI schreef:
Hij heeft ook overige aanbiedingen van o.a T.Coast en Gerolsteiner zo ver ik weet maar het contract aanbieding van die 2 ploegen is minder en de toekomst voor hem is dan minder rooskleurig mocht die naar Coast gaan omdat die ploeg ook in financiele problemen verkeerd.
Ik las in de 'wielermail' dat ook Saeco interesse zou hebben.
Oud 23-11-2002, 12:24
B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Ja Saeco had ook Interesse in Ullrich.
Heb ik ook gelezen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten