Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2002, 13:46
sy'rai
sy'rai is offline
ik heb een neef en die is verschrikkelijk verliefd op me, hij wordt ook altijd jaloers als ik met andere gozers of ook maar nefen praat.

ik vind het een ontzettende kwal en haat hem nu echt heel erg,.elke keerals ik daar kom dan maakt ie van die soort seksitsiche opmerkingen of hij probeert me aan te raken.

ik ga dan ehct helemaal flippen, want hij moet ehct van me afblijven. het is wle lastig want niemand gaat me geloven want het is mn neef tenslotte en dat kan niet toch.......

hij is ook bets wel popi en is verschrikkelijk grappig altijd. Dus heeft bijna overal voorbeeld bij.
Oud 14-11-2002, 13:47
luckyleo
luckyleo is offline
sorry, maar wat is de vraag?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 14:01
sy'rai
sy'rai is offline
geen, maar ik wil gewoon weten wat julli er van vinden en wat ik het beste kan doen tegen hem, wnat hij is ehct suppervervelend!

help meeee
Oud 14-11-2002, 14:37
Verwijderd
dan er dr dus toch n vraag..maarre.. zeg het gewoon duidelijk tegen hem..en probeer anders toch met iemand te praten erover.. desnoods een leraar op school owso..

sterkte xxx suusjuhhhhh
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 14:46
PardonMe
PardonMe is offline
Tja ik zou hem gewoon duidelijk maken dat je niks met hem wilt en dat hij geen kans bij je maakt en dat hij het maar bij een ander moet proberen..
Kun je het niet tegen iemand anders vertellen, je ouders misschien, of zijn ouders.. tis tenslotte familie van je... Misschien dat zij er eens met hem over kunnen praten als het niet helpt als jij het zelf vraagt..

En hij moet inderdaad van je afblijven ja.. als hem dat niet duidelijk is, tja mijn handen zouden per ongeluk een keer uitschieten denk ik, ik zou m gewoon heel duidelijk maken dat hij niet aan mij moet komen, en als hij niet horen wil, dan maar voelen...
Oud 15-11-2002, 08:41
sy'rai
sy'rai is offline
zijn zusje is ook mn beste vriendin en ik heb het haar verteld alleen ze geloofde niet dat haar broer zo was!

mn ouders dan ook nie.

ik heb hem al meer dan eens gezegd dat ie moet stoppeb, maar dat doet hij niet. Hij weet gewoon niet waar zn grenzen liggen!

ik heb hem ook al duizenden keren een klap gegeven, maar dan wordt het alleen maar erger, want dan raak IK hem aan en dat vind ie ook goed, hij is ook veel sterker dan mij. tis echt een eikel en ik wordt op den duur ook best wel bang van hem.

als ik er wat van zeg wordt ie alleen nog maar erger.

nog iemand tips

ps et heeft niets met school te maken!
Oud 18-11-2002, 17:25
Magic_Sam
Magic_Sam is offline
Je kan proberen hem een beetje uit te dagen waar je nicht/ouders/enz. bij zijn. Zodat ze kunnen zien hoe hij wel is. Andere oplossing kan zijn een leuk vriendje zoeken die wel opkomt voor je.
Meer weet ik ff niet, succes.

p.s. jongens\mannen kunnen wel 10x zo sterk zijn dan jij, maar een knietje in de ballen kan niemand tegen.
Oud 18-11-2002, 19:18
sy'rai
sy'rai is offline
Citaat:
Magic_Sam schreef:
Je kan proberen hem een beetje uit te dagen waar je nicht/ouders/enz. bij zijn. Zodat ze kunnen zien hoe hij wel is. Andere oplossing kan zijn een leuk vriendje zoeken die wel opkomt voor je.
Meer weet ik ff niet, succes.

p.s. jongens\mannen kunnen wel 10x zo sterk zijn dan jij, maar een knietje in de ballen kan niemand tegen.
tnx en ja dat heb ik geprobeert van dat knietje! wel meerdere keren zelfs, dan is tie even down en dan gaat ie gewoon weer verder waar die mee bezig was!

En hij is juist de gene die mij voorschut zet met het bij bijzijn van mn ouders met zn opmerkingen enzo. Maar hun denken dat ij het sarcastisch op spottend bedoelt terwijl hij er serieus meent.

ugh et is echt een vervelend vies mannetje hoor!
Oud 18-11-2002, 19:24
Angeles
Angeles is offline
Wat erg dat je ouders je niet geloven! Dat je nichtje je niet gelooft kan ik me ergens nog wel voorstellen, niet dat jouw verhaal zo ongeloofwaardig is, maar het is natuurlijk wel haar broer en dan is het moeilijk om het je voor te stellen (en voor jou is dat wel heel naar, maar ik denk dat het niet makkelijk is als je zoiets over je broer hoort). Misschien gelooft ze het ook wel, maar ontkent ze het omdat het voor haar zo verwarrend is.

Maar op je ouders hoor je altijd terug te kunnen vallen. Kun je niet nog een keer heel ernstig met ze praten en ze duidelijk maken dat je het echt meent?

Als dat ook niet helpt dan zit er niks anders op dan die neef zo veel mogelijk uit de weg te gaan en te negeren. Loop weg als hij naar je toe komt, negeer hem, ontwijk hem en als hij toch doorgaat, bek hem dan gerust af en zeg dat hij eens moet opdonderen, je wil niks van hem, klaar. Probeer zo bot mogelijk tegen hem te zijn en blijf zeggen dat je niks met hem wil (voeg er desnoods aan toe dat je zo alleen maar een hekel aan hem krijgt).

Ik hoop dat je eruit komt, want het lijkt me een hele nare situatie. Ik hoop eerlijk gezegd dat er toch nog met je ouders te praten valt.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 19:32
sy'rai
sy'rai is offline
Citaat:
Angeles schreef:
Wat erg dat je ouders je niet geloven! Dat je nichtje je niet gelooft kan ik me ergens nog wel voorstellen, niet dat jouw verhaal zo ongeloofwaardig is, maar het is natuurlijk wel haar broer en dan is het moeilijk om het je voor te stellen (en voor jou is dat wel heel naar, maar ik denk dat het niet makkelijk is als je zoiets over je broer hoort). Misschien gelooft ze het ook wel, maar ontkent ze het omdat het voor haar zo verwarrend is.

Maar op je ouders hoor je altijd terug te kunnen vallen. Kun je niet nog een keer heel ernstig met ze praten en ze duidelijk maken dat je het echt meent?

Als dat ook niet helpt dan zit er niks anders op dan die neef zo veel mogelijk uit de weg te gaan en te negeren. Loop weg als hij naar je toe komt, negeer hem, ontwijk hem en als hij toch doorgaat, bek hem dan gerust af en zeg dat hij eens moet opdonderen, je wil niks van hem, klaar. Probeer zo bot mogelijk tegen hem te zijn en blijf zeggen dat je niks met hem wil (voeg er desnoods aan toe dat je zo alleen maar een hekel aan hem krijgt).

Ik hoop dat je eruit komt, want het lijkt me een hele nare situatie. Ik hoop eerlijk gezegd dat er toch nog met je ouders te praten valt.
dank je!
je weet echt nietwat het voor mij betekend om een keertje tegen iemand te praten die me wel gelooft!

en ik heb et al duizenden keren tegen mn ouders gezegd en ze beginnen te denken, dat ik et er nu zelf naar maak!

nou jah, daar wordt je ook niet bepaald vrolijk van snap je!
en ik heb alles geprobeert, ik heb hem geslagen ( ja zelfs in zn ballen jah!)getrapt.ik heb hem verotgescholden, aan mn oom verteld en hem erop af gestuurd, maar dan doet ie weer zo schijnheilig. Mn ook gelooft me trouwens ook niet echt. Ik heb een jonge oom van 24 dus daar kan ik wel mee praten snap je, maar toch.....

Mn nichtje doet haar best voor me, maar zoals je al zij, de situatie is echt hopeloos!
Oud 18-11-2002, 20:19
Angeles
Angeles is offline
Wat een nare situatie is het dan, zeg. Kun je bij helemaal niemand anders terecht? Bijvoorbeeld bij iemand van school of een ander familielid met wie je wel zou kunnen praten of een ander vertrouwenspersoon? Desnoods je huisarts? Die jongen maakt je het leven zuur en er moet echt een einde aan komen. Als je het zelf niet aan kunt, probeer dan alsjeblieft iemand te zoeken die je wel kan steunen. Die oom van vierentwintig, kan die niet met je ouders praten, of je helpen?

Zorg in elk geval dat je nooit alleen met hem bent als jullie bij hem zijn. En bedenk dat het in elk geval NIET jouw schuld is. HIJ moet jou met rust laten. HIJ is fout.

Veel sterkte!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 13:23
sy'rai
sy'rai is offline
dank je, maar moenteel sta ik er alleen voor en ik kan er niks aan doen.

en ik weet ook wel dat mijn schuld niet is, maar jah ik probeer hem gewoon altijd te ontwijken maar das moeiljk hoor.

Mn oom kan er niks tegen doen, die gelooft et niet echt.
Oud 19-11-2002, 15:38
Angeles
Angeles is offline
Ja, logisch... nou, ik hoop dat je snel een vertrouwenspersoon vindt om erover te praten. Desnoods een onafhankelijk persoon van buiten jullie familie.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 11:31
sy'rai
sy'rai is offline
Citaat:
Angeles schreef:
Ja, logisch... nou, ik hoop dat je snel een vertrouwenspersoon vindt om erover te praten. Desnoods een onafhankelijk persoon van buiten jullie familie.
ik hoop het ook , maar ik ga hem zoalng gewoon uit de weg hoor!
Oud 20-11-2002, 12:46
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
je zal vast al eens met hem gepraat hebben, maar dat zou ik nog maar een keertje doen. En neem de volgende keer een vriendin mee als je bij hem komt, dan houdt zij het in de gaten en kan zij er opmerkingen ove rmaken ofzo.
Oud 20-11-2002, 13:48
sy'rai
sy'rai is offline
Citaat:
missNMGN schreef:
je zal vast al eens met hem gepraat hebben, maar dat zou ik nog maar een keertje doen. En neem de volgende keer een vriendin mee als je bij hem komt, dan houdt zij het in de gaten en kan zij er opmerkingen ove rmaken ofzo.
trekt ie zich niks van aan!

k neem gewoon verdedigingslessen en dan zal die er van langs krijgen!
Reageren

Regels voor berichten