Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wat erg dat je ouders je niet geloven! Dat je nichtje je niet gelooft kan ik me ergens nog wel voorstellen, niet dat jouw verhaal zo ongeloofwaardig is, maar het is natuurlijk wel haar broer en dan is het moeilijk om het je voor te stellen (en voor jou is dat wel heel naar, maar ik denk dat het niet makkelijk is als je zoiets over je broer hoort). Misschien gelooft ze het ook wel, maar ontkent ze het omdat het voor haar zo verwarrend is.
Maar op je ouders hoor je altijd terug te kunnen vallen. Kun je niet nog een keer heel ernstig met ze praten en ze duidelijk maken dat je het echt meent? Als dat ook niet helpt dan zit er niks anders op dan die neef zo veel mogelijk uit de weg te gaan en te negeren. Loop weg als hij naar je toe komt, negeer hem, ontwijk hem en als hij toch doorgaat, bek hem dan gerust af en zeg dat hij eens moet opdonderen, je wil niks van hem, klaar. Probeer zo bot mogelijk tegen hem te zijn en blijf zeggen dat je niks met hem wil (voeg er desnoods aan toe dat je zo alleen maar een hekel aan hem krijgt). Ik hoop dat je eruit komt, want het lijkt me een hele nare situatie. Ik hoop eerlijk gezegd dat er toch nog met je ouders te praten valt. |
![]() |
||
Citaat:
je weet echt nietwat het voor mij betekend om een keertje tegen iemand te praten die me wel gelooft! en ik heb et al duizenden keren tegen mn ouders gezegd en ze beginnen te denken, dat ik et er nu zelf naar maak! nou jah, daar wordt je ook niet bepaald vrolijk van snap je! en ik heb alles geprobeert, ik heb hem geslagen ( ja zelfs in zn ballen jah!)getrapt.ik heb hem verotgescholden, aan mn oom verteld en hem erop af gestuurd, maar dan doet ie weer zo schijnheilig. Mn ook gelooft me trouwens ook niet echt. Ik heb een jonge oom van 24 dus daar kan ik wel mee praten snap je, maar toch..... Mn nichtje doet haar best voor me, maar zoals je al zij, de situatie is echt hopeloos!
|
![]() |
Wat een nare situatie is het dan, zeg. Kun je bij helemaal niemand anders terecht? Bijvoorbeeld bij iemand van school of een ander familielid met wie je wel zou kunnen praten of een ander vertrouwenspersoon? Desnoods je huisarts? Die jongen maakt je het leven zuur en er moet echt een einde aan komen. Als je het zelf niet aan kunt, probeer dan alsjeblieft iemand te zoeken die je wel kan steunen. Die oom van vierentwintig, kan die niet met je ouders praten, of je helpen?
Zorg in elk geval dat je nooit alleen met hem bent als jullie bij hem zijn. En bedenk dat het in elk geval NIET jouw schuld is. HIJ moet jou met rust laten. HIJ is fout. Veel sterkte! |
![]() |
|
dank je, maar moenteel sta ik er alleen voor en ik kan er niks aan doen.
en ik weet ook wel dat mijn schuld niet is, maar jah ik probeer hem gewoon altijd te ontwijken maar das moeiljk hoor. Mn oom kan er niks tegen doen, die gelooft et niet echt.
||
Citaat:
||
Citaat:
k neem gewoon verdedigingslessen en dan zal die er van langs krijgen! ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik ben verliefd maar durf het niet te vertellen MItchdecoole | 15 | 26-09-2011 18:27 | |
Liefde & Relatie |
Obsessief Halflight | 8 | 22-11-2006 14:57 | |
Liefde & Relatie |
Willen meiden perse dat hun partner verliefd is ? Warsocket | 77 | 04-12-2005 11:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Kies de winnaar. Ieke | 118 | 21-05-2005 13:34 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] verloren tss liefde en vrijheid *nerwen elensar | 28 | 15-08-2004 20:35 | |
Verhalen & Gedichten |
ik ben niet verliefd DutchGirl | 5 | 30-09-2003 21:46 |