![]() |
|
Verwijderd
|
als je ze niet wil laten dichtgroeien kan je er misschien zilveren ringetjes indoen ipv een zilveren knopje.
Ik had ook 2 jaar geleden ofzo bovenin mn oor een gaatje laten schieten, zilveren knopje erin, is een jaar goed f\gegaan, toen begon 'ie te onsteken enzo... en een vriendin van me zei dat ik er dan een zilveren ringetje in moest doen, en goed schoonhouden met sterilon en nu heb ik nergens meer last van ![]() |
![]() |
||
Citaat:
t helpt niet altijd, dus ik zou er wel een beetje mee uitkijken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-11-2002 om 17:22. |
![]() |
||
Citaat:
![]() M'n oren zijn nogal dik geworden idd, rood, en er komt wit/gelig pus uit.. ![]() ![]() *sorrie voor het onsmakelijke gedoe ![]() *gaat ook opzoek naar ringetjes*
||
Citaat:
![]() ![]() toen ik nog op de middelbare school zat, had ik het namelijk ook gedaan, ook met een veiligheidsspeld... ik liep er gewoon eerst een paar dagen mee, daarna heb ik het (nadat mama boos was geworden.. ![]() ![]()
|
![]() |
het is idd niet slim of zelf gaatjes te maken, vooral niet met een veiligheidsspeld. Ik heb 12 oorbellen, en ik heb ze allemaal late schieten. Ik heb ook 2 oorbellen, op zo'n vage plek. (aan je hoofd, aan zo'n klein lipje, vlak voor de ingang van je oor) Ik heb ze allemaal laten schieten, dan kunnen ze nog wel gaan ontsteken, maar als je ze goed ontsmet niet zo snel. Veel suc6
|
![]() |
|
![]() |
dicht laten groeien en laten schieten!!!!
ik had et ook gedaan en believe me: je blijft drmeej aant klooien! op gegeven ogenblik was een oorlel helemaal dik en goor spul dat dr uitkwam toen me ma dr een speld inragte!!! NIET DOEN DUS!!! (het zal vast wel goed kunnen gaan maar de kans is vrij klein denkik)
||
Verwijderd
|
Citaat:
xxx |
![]() |
||
Citaat:
![]() Niet veel.. had een hardere kick verwacht eiglijk.. :\ Maar goed, bedankt voor jullie tips ![]() Tis intussen wel redelijk genezen, heb er nogal wat spul op gesmeerd, gedraait, schoongemaakt, de hele zooi. ![]() Nu zijn ze niet meer ontstoken, alleen nog een btje gevoelig ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Lief (yeah, I'm still alive!) Anne | 17 | 30-09-2002 17:08 |