Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
esse:
conj.perf.: fueri-m fueri-s fueri-t ... conj.plqperf.: fuisse-m fuisse-s fuisset ... van posse denk ik: conj.perf.: potueri-m potueri-s potueri-t ... conj.plqperf.: potuisse-m potuisse-s potuisse-t ... en ik denk dat esse en posse geen conjunctief futurum en futurum exactum hebben maar nu zie ik dat dat eigenlijk al in een ander bericht staat [Dit bericht is aangepast door OnlineMedusa (13-07-2001).] |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik ben gelukkig niet alleen hier in deze strijd. Ik had bedacht dat het misschien wel handig zou zijn, aangezien ik volgend jaar met goede moed de 2e fase in ga en ik dan dus ook moet leren als ik er geen zin in heb. Als ik mezelf nu kan aanzetten om te leren, dan gaat het dan misschien ook wat makkelijker. Het probleem ligt hem niet bij dat ik het niet kan, maar meer dat ik het niet wil, en geen zin heb om er moeite voor te doen. Maar ik wil wel over, en daar maak ik me nu wel een beetje zorgen over, aangezien ik elk jaar nog echt moet worstelen om een beetje normaal over te komen zonder een 'bespreek geval' te zijn
![]() Maar goed, jullie worden heeeeeel erg bedankt, ik kan nu weer verder met mijn leer werk, als dat nog een beetje wil. En natuurlijk ook bedankt voor de steun.
|
![]() |
Jah.. Roma is eigenlijk best wel een vaag boek, vooral met die rare strategieën... maar goed, ik ben de laatste tijd iets te druk bezig met werk dat ik als ik eenmaal thuis ben eigenlijk niet zoveel puf meer heb om me ook nog te storten op Latijn, ook niet erg goed, maar jah. Ik kan d'r ook niets aan doen
![]()
||
Citaat:
X
||
Citaat:
X
||
Citaat:
![]() X
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik durf het niet te sturen.. saninge | 12 | 21-05-2013 15:35 | |
De Kantine |
Verander mijn citaat #X+1 TopDrop | 500 | 13-11-2007 09:52 | |
De Kantine |
Welke grap heb jij weleens uitgehaald die niet in de smaak viel? De Zwartkijker | 72 | 30-08-2005 21:14 | |
Psychologie |
denken dat ik ziek in hoofd ben star123 | 7 | 08-03-2005 22:41 | |
Psychologie |
Jezelf de grond in drukken. Swissiegirl | 1 | 04-06-2002 13:40 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 |