Wie heeft dit spel ook, ik heb er zoooooo lang naar uit gekeken en hij is echt goed, alle ben nu na 4 uur al bijna op de helft en de graphics konden iets beter soms maar wat vinden jullie tot nu toe de beste Insanity-effect tot nu toe? Ik vind t wel grappig als je door de grond zakt enzo
ik ben net begonnen aan maximilian en vind het spel supervet, allemaal stemmen die je hoort enzow en je verlies weles eventjes de controle over je personage. GEWELDIGE GAME!
alleen vond ik het zo jammer dat die van maximillian zo kort was iok ben nu ook bij die ene daarna, dat je weer in die tempel bent maar dan met die indiana jones gast (zo noem ik m maar ff) en nu weten we ook wat er in de kelder zit, als dat er nog staads zit (bij Alex) dan zit het allemaal goed fout met the Ancients
Ik w8 totdat ik een XBOX of PS2 opstart logo krijg, die insanity is kewl
opzich is elk hoofdstuk best wel kort, en de levels zijn wat, klein.
maar het is wel weer zeer koel enzow en meeslepend.. koelste insanity,,, uhmm ik denk spiegelbeeldcontrole en dat ie een fatal error maakt als je op pauze drukt, schrok ik wel van
ik ben trouwes bij hoofdtuk 9, begint wel aardig lastig te worden nu...
ik weet de hoofdstuk nummers niet, ik ben nu in die ene NA waar je weer in Frankrijk zit (dus ergens in Perzië zit ik) en die heb ik bijna uitgespeeld denk ik... welk hoofdstuk ben ik dan?
Ik heb een BSOD gehad (dat blauwe scherm!!)
Ik had Eternel Darkness als eerste in Leiden en k heb hem meteen gespeeld en ik vind het een super spel!!! Ik zat er al 4 maanden op te wachten en mijn verwachtingen van het spel zijn uitgekomen. Ik zit nu al te wachten op de opvolger van Eternel Darkness: Too Humen
Vervolg die MOEt ik ook hebbe!!! ik ben bij hfdst 11 (14 uur bezig) tja.. ik heb niet alle tijd.... maar ik vind m zwaar kicke... maar k vind sommige dingren wel raar:
Toch wel knap dat er in het boek geschreven staat dat edward vermoord wordt en dat Alex het boek gelijk daarna vindt, maar dat die laatste (Michael??) dat boek ook nog krijgt, terwijl GELIJK na de dood in 2000 michael het boek in 1991 krijgt... en Alex ook...
En hoe kan die laatste (neger) het boek te gelijk met Edward hebben?
Jonge wij hebben er geen zin in om het einde nu al te weten, je doet er niemand een lol mee, . Je hebt altijd mensen die het dan gaan lezen en er later spijt van krijgen, doe gewoon niet.
Ik ben nu bij de gozer in die kerk, een monnik. Wel stoer dat je dan in delen van een level komt waar je al bent geweest. Ik vind hem wel makkelijk tot nu toe, ben 6 uur bezig. Maar het ruless wel. Vooral de insanity is vet.
Even voor duidelijkheid, Too Human wordt geen vervolg op Eternal Darkness ofzo, gewoon ander spel van dezelfde maker. Soort futuristische actiespel met wat rpg elementen.
Ow, Eternal Darkness. Wel leuk spel is dat overigens.