Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Maarjah, Jack off Jill maakte prachtige muziek en ze hebben dr aardig wat centjes aan over gehouden, maar hebben nooit echt heel erg de negatieve kanten van de media gekend als velen van die bekende bands die door de pers gevolgd worden.. dus beter toch? ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() vrouwen in de metal wereld.. hmm ehh.. can't be arsed about metal ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
ik vind over het algemeen mannenstemmen mooier
het interesseert me echt niet of de niet zingende mensen vrouwen of mannen zijn ik vin de meeste bands met zangeressen niet echt kewl maar my ruin en jack off jill dan weer wel die hebben gewoon wat ofzow misschien interesseert het me stiekem wel helemaal niet of een band een vrouwelijke of mannelijke zang heeft
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() voor mij maakt het geen hond uit, zolang het maar goede muziek is. maar ik heb nog maar weinig succesvolle death gehoord met een goede vrouwenstem (en ik bedenk me ook dat ik Holy Moses eens moet gaan checken). |
![]() |
||
Citaat:
|
ik vind over het algemeen mannenstemmen mooier
het interesseert me echt niet of de niet zingende mensen vrouwen of mannen zijn ik vin de meeste bands met zangeressen niet echt kewl maar my ruin en jack off jill dan weer wel die hebben gewoon wat ofzow misschien interesseert het me stiekem wel helemaal niet of een band een vrouwelijke of mannelijke zang heeft
|
Ik vind vrouwen in een band het lelijkste wat er is, behalve zang en tamboerijn moet vrouwen zich niet met een band bemoeien.
En anders moeten ze maar met een aantal vrouwen samen een bandje beginnen, dan hoef ik er tenminste niet naar te luisteren.
|
|