Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee, maarja, zou voor mij reden genoeg zijn, maargoed wie ben ik?
||
Citaat:
||
Citaat:
Jij hebt op dezelfde school gezeten als mij. Ik heb jou daar twee jaar geleden gezien... En ik had net dezelfde problemen. Da's de reden waarom ik van school veranderd ben. De school in Heist is echt k*t... De leerkrachten zijn er onredelijk... De directie wringt tegen... En ze zijn er zo vooroordelig als het maar kan zijn... Ik KAN gewoon niets goed zeggen over die school... Sorry ![]() Voor de rest ben je niet echt veel meer met men uitleg van hierboven. Misschien kan je je het best sterk houden, en doen zoals ik... De maanden aftellen. Doe je best, en praat er over met je ouders,... Misschien kunnen zij je een oplossing geven. Wanneer je het echt niet meer aankan, ga dan langs bij het CLB, heb ik ook gedaan... en ze hebben me echt geholpen !
||
Citaat:
||
Citaat:
Yep, ben inderdaad van België. Heb ik dan dialect gebruikt? Ik probeer juist zo correct mogelijk Nederlands te schrijven ![]() Enfin, Saartje, die bepaalde leerkracht noemt Deblaere, als ge hem kent... En voor de rest... Ben vorig jaar al naar het CLB gegaan omdat ik een lichte vorm heb van faalangst... En nu denk ik weer dat ik het niet kan, ondanks dat mijn resultaten nog zo slecht niet zijn. Pfff, ik weet het echt niet meer hoor ![]()
||
Citaat:
het maakt verder ook niet uit, ik irriteer me er alleen aan ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wa hebben je mama en papa er eigelijk op gezegd.... En wat raadde het CLB je aan? xxxx Een dorpsgenootje ![]()
|
![]() |
heey sterre,
Euhm, ik weet niet of het helpt, maar k heb ook niet zoveel zin meer in school, en ik moet nog 1,5 jaar... ![]() maar misschien helpt het door aan je eventueel volgende opleiding te denken..? want je zult waarschijnlijk dat diploma wel moeten hebben om naar die volgende opleiding te mogen..?! Dus dat je het daarvoor doet..? Tis maar een idee, het werkt iig wel bij mij, dus misschien heb je er wat aan. en gewoon vol blijven houden! good luck! hopefully |
![]() |
||
Citaat:
|
ja dat had ik dus ook
daaarom wilde ik niet meer naar school... nu werk ik een jaar (heb eindelijk wel mn havo) maar nu kom ik erachter dat werken ook niet alles is (fulltime dan ) dan kost school veel minder tijd en energie(nou ja goed bij mij invergelijking dan...) dus school is lang zo gek nog niet hoor ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
School is een staatsgevangenis Kwibus2008 | 2 | 23-11-2008 12:16 | |
Psychologie |
Niet naar school, geen werk, >18 jaar, mag dit wel? *Ster* | 38 | 08-03-2005 12:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Scholen weigeren scholieren-Expreszo Verwijderd | 385 | 22-10-2004 13:11 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Psychologie |
Niet meer naar school willen, voel me gevangen en depressief Lil'Girl | 3 | 04-11-2003 14:57 |