Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb mijn toets van Griekse grammatica van vorige week ook terug gekregen. Ik heb een 1,1 (nee, het klinkt dramatischer dan het is; het hoogste wat je kon halen was een 2, het komt dus neer op ongeveer een 5,5). Niet geweldig, maar ik hoef hem niet over te maken.
||
Citaat:
Okee, het is mislukt om een goed cijfer te halen voor die rot stamtijden, ik had een vijf. Vrijdag hebben we een toets tekst gehad over Polykrates, hopelijk heb ik die beter gemaakt... PS Jasper leef je nog? Ik hoor steeds niks van je...
||
Citaat:
![]() Sorry dat ik (iemand die het voorbeeld ZOU moeten geven) offtopic praat.
|
![]() |
Hoi,
De toetsweek komt in week 45. Maar ik heb ondertussen wel een diagnostische toets Latijn gemaakt over les 21 (Fortuna). 8 fout was een 6 en ik had er 7, valt wel mee dus. Telt toch niet mee. Hebben jullie trouwens allemaal Grieks, Latijn en KCV? Bij ons school mag er geen examen in grieks worden gedaan, en daarom stoppen de lessen grieks na de derde. Ik baal hier heel erg van, Grieks was mijn favo-vak. KCV vindt ik super, vooral het hoofdstuk over filosofie (boek: Forum). Latijn is vreselijk!!!!!!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Lastige situatie voor studiekeuze Kelvyn | 5 | 31-12-2014 09:29 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #57 deel 2 TopDrop | 59 | 28-03-2009 19:52 | |
Verhalen & Gedichten |