Advertentie | |
|
![]() |
|
Fan van de Sacramento Kings ben ik, hoop dat ze eindelijk een keer de hegemonie van de LAL kunnen doorbreken. Aantal aparte Europese spelers hebben ze. (Stojakovic is de man!)
Thuis zijn ze in ieder geval al paar jaar geweldig machtig. Denk dat de kampioen wel uit de Western Conference zal komen, duidelijk de sterkste vind ik. |
![]() |
|
![]() |
Kings dit jaar. Normaliter hang ik de Jazz aan, maar zonder Malone en Stockton zijn 't gewoon een stel mormonen. Duurt niet lang meer voordat ik afscheid ga nemen van Utah.
De Kings zijn mijn (al een tijdje) nieuwe favorieten. Een team met Webber (gegarandeerd MVP dit jaar), Stojakovic, Christie, Bibby, Clark etc. moet haast wel kampioen worden.
|
![]() |
jazz is enige team wat ik heb zien spelen, tegen de knicks dan....die stockton en malone, magisch duo en als zo lang draaien ze mee. De kings hebben goede papieren om kampioen te worden (zeker inclusief webber).
Maar hij is zeker niet GEGARANDEERT mvp, kandidaat mvp klinkt beter, aangezien er nog meer beesten rondlopen... ( kuch Tim Duncan kuch).
|
![]() |
Hehe.... Ik hoop dat Dalles het dit jaar maakt... Vorig jaar voorspelde ik het ook en nouja... ehhh... , maar dit jaar zijn ze nog beter. Helaas hebben ze laatst vet verloren van de Kings
MVP: DIRK!!! Verder zijn mijn favo spelers... Jason Kidd, Chris Webber en Kobe Bryant en Steve Nash ps. Antoine Rigaudeau nieuw bij de Mavs Laatst gewijzigd op 18-01-2003 om 21:10. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|