Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2001, 18:25
gelteksten.com
gelteksten.com is offline
Wat vind jij nou eigenlijk?
Moet een forumbaas Klassieke oudheid heel goed latijn kunnen, en iedereen kunnen helpen, en dus ook altijd online zijn?
Of moet hij het forum altijd gezellig houden, leuke topics bedenken and stuff like that?
Misschien zelfs allebei, of standaard geen van beiden...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2001, 18:48
Leo Nellissen
Leo Nellissen is offline
Citaat:
gelteksten.com schreef:
Wat vind jij nou eigenlijk?
Moet een forumbaas Klassieke oudheid heel goed latijn kunnen, en iedereen kunnen helpen, en dus ook altijd online zijn?
Of moet hij het forum altijd gezellig houden, leuke topics bedenken and stuff like that?
Gaan we hier getuigen zijn van een coup, een aanval op onze onverschrokken forumchefs, een omverwerping van alles wat ons heilig en dierbaar is?
Oud 01-11-2001, 18:48
Sikamikanico
Sikamikanico is offline

Nee, het gaat vooral om de interesse van de forumbaas. Natuurlijk moet hij/zij wel de basis van de beide klassieke talen hebben, maar hij hoeft geen expert te zijn. Een forumbaas is er niet in de 1e plaats om de leden te helpen, maar om de orde te handhaven. De hulpt komt meestal van andere leden, en daar is niks mis mee. En nee, voor een forum als Klassieke Oudheid hoeft een forumbaas niet altijd online te zijn, omdat er niet zoveel gepost wordt dat er de hele dag toezicht hoeft te zijn. En breekt er een echte ramp uit, dan is er in geval van nood altijd wel een oplettende beheerder of forumbaas+ online die orde kan scheppen in de chaos.

Altijd gezellig kan niet, er zijn regels en er moeten dingen gesloten worden. Ikzelf probeer leuke topics te bedenken, maar ze moeten natuurlijk wel binnen het onderwerp Klassieke oudheid passen.
En geloof het of niet, een forumbaas is ook maar een mens..en zit hier niet om de leden te pesten. Het is erger dan je denkt om bevooroordeeld te worden omdat er een andere status onder je naam staat.
En zo serieus neem ik het forum niet, ik bedoel, het is niet mijn leven, ik vind het leuk om te doen, krijg ik alle leden tegen me of wat dan ook, dan hou ik het voor gezien.

Je doelt dat op dit forum geen van beiden het geval is?
Oud 01-11-2001, 19:02
Onbekende
Onbekende is offline
Citaat:
J@SPER schreef:

(...)
Hier heb ik eigenlijk niet veel aan toe te voegen.
Het lijkt me inderdaad niet noodzakelijk, maar wel gunstig wanneer je beide klassieke talen hebt of hebt gehad, maar de interesse is het belangrijkste.
Natuurlijk kun je niet altijd online zijn, maar dat is denk ik ook niet echt nodig voor een forum als de klassieke oudheid.

Oud 02-11-2001, 15:23
gelteksten.com
gelteksten.com is offline
Citaat:
J@SPER schreef:

Je doelt dat op dit forum geen van beiden het geval is?

Nee nee, dat moet je zeker niet zo opvatten, en ik wil ook helemaal niks zeggen met deze topic... Vraag me daarom ook niet waarom ik hem heb geopend...
Forumbaas misschien iets voor mij?? hahahahha
(weet wel dat ik nog kans maak, aangezien je niet perfect in latijn en grieks hoeft te zijn )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten