Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2001, 13:31
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Het irriteert me dat mensen hier vragen om bijvoorbeeld teksten te laten vertalen en samenvattingen te schrijven. Je kan er namelijk ook moeite voor doen en het woordenboek pakken ?

Ik zit bijvoorbeeld nu al een uur aan mijn handelingsdeel frans 1 luisteroefeningen 5havo Grandes Lignes hoofdstuk 7 en 8, en hoewel ik slecht ben ik frans, ik probeer het tenminste. Inzet word beloond. Ook al slaat mijn cd over bij 2 luisteroefeningen, ik doe er moeite voor ? Dan kom je al een stuk verder. Dus iedereen: pak die woordenboeken en probeer het zelf eens. Onderwijs is om te leren! Het is niet de bedoeling dat je het anderen gaat vragen voor je te doen.
Oud 01-11-2001, 14:24
Renée_temp
Renée_temp is offline
als je je eraan ergert blijf dan ajb weg hier!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2001, 17:01
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
Het is niet de bedoeling dat je het anderen gaat vragen voor je te doen.
Is dat zo??? 't is toch juist beter...houd je nog tijd over voor leuke dingen

Oud 01-11-2001, 17:33
stefano17
stefano17 is offline
Citaat:
Sithan schreef:
Is dat zo??? 't is toch juist beter...houd je nog tijd over voor leuke dingen

Ja, precies en als dit niet zo was, dan ben ik bang dat deze hele site nooit bestaan zou hebben...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2001, 20:16
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Duh, soms heb je het gewoon TE druk en zit je zo in de stress dat je wel wat hulp van een ander kan gebruiken!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2001, 22:05
Verwijderd
Was jij niet die die hier een maand geleden om een gedicht vroeg op een 'charmante' manier? Ik kan me ook vergissen!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2001, 14:02
Balance
Balance is offline
als ik op mijn hele dag precies een half uurtje heb om te eten + huiswerk maken + ontspannen (echt waar!), dan houdt dat in dat ik ongeveer 15 minuten kook en eet, het ontspannen voor die dag weer eens oversla en die laatste 15 minuten ga gebruiken voor mijn huiswerk... Ik heb dus NIET de tijd om rustig een woordenboek te pakken of een oefening op een cd nog een extra keer te beluisteren! Wees blij dat je elkaar zo kan helpen!
In ieder geval, wat mij betreft: Bedankt iedereen!!!!
Oud 06-11-2001, 14:52
Vos
Vos is offline
ik vind het niet erg ofzo dat mensen om iets vragen..maar meestal vragen ze zo van: wie heeft er nog frans/engels/etc. leesverslagen liggen..
voor de rest niets..wees dan concreet en zeg wat je precies wilt..
Met citaat reageren
Oud 06-11-2001, 18:41
A loved one
A loved one is offline
Citaat:
linda85 schreef:
als ik op mijn hele dag precies een half uurtje heb om te eten + huiswerk maken + ontspannen (echt waar!), dan houdt dat in dat ik ongeveer 15 minuten kook en eet, het ontspannen voor die dag weer eens oversla en die laatste 15 minuten ga gebruiken voor mijn huiswerk... Ik heb dus NIET de tijd om rustig een woordenboek te pakken of een oefening op een cd nog een extra keer te beluisteren! Wees blij dat je elkaar zo kan helpen!
In ieder geval, wat mij betreft: Bedankt iedereen!!!!
Je kunt eigenlijk ook tijd máken, of zijn je andere bezigheden van levensbelang?

Ontopic: Ik geloof dat dit eigenlijk de bedoeling is van deze fora, hulp vragen. Hoewel sommigen daar iets te ver in gaan, ja...

Love
Met citaat reageren
Oud 07-11-2001, 14:52
Balance
Balance is offline
Citaat:
A loved one schreef:
Je kunt eigenlijk ook tijd máken, of zijn je andere bezigheden van levensbelang?

Ontopic: Ik geloof dat dit eigenlijk de bedoeling is van deze fora, hulp vragen. Hoewel sommigen daar iets te ver in gaan, ja...

Love

hmmm... 9 uur les + 5 uur werken
oke, kan stoppen met werken, maar dan krijg ik geen geld meer binnen en dat terwijl het door dit fantastische forum ( ) ook kan...!
Reageren

Regels voor berichten