Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2002, 11:29
TAFKAB
TAFKAB is offline
Teaser/trailer FD2: http://www.apple.com/trailers/newlin...ination_2.html
Daddy Day Care (nieuwe Eddie Murphy):
http://www.apple.com/trailers/columb..._day_care.html
Ziet er allemaal leuk/spannend uit!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-11-2002, 11:36
legatus
legatus is offline
Verschrikkelijke teaser van FINAL DESTINATION 2, zoals gewoonlijk wordt er TE VEEL getoond. Meer geld ditmaal en betere effecten, maar het verhaal lijkt er alleen maar minder opgeworden.
Oud 22-11-2002, 14:12
JoRTh
JoRTh is offline
Mheuh, ik vond de Final Destination 2 trailer er zeer slick uitzien. Het concept (ok, het zal vast wel ergens van gejat zijn) vind ik echt veel beter dan de normale 'oeh er is een eng iemand die ons in stukjes gaat hakken'-concept.
En tja, natuurlijk is het moeilijk om hier een zeer goed verhaal bij te verzinnen aangezien je graag meerdere mensen wil hebben die de dood te slim af zijn.
Dus, en ik vind dat ze goed teasen.

En de nieuwe Eddie Murphy: beschamend en schandalig.
Oud 22-11-2002, 14:15
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
JoRTh schreef:
Mheuh, ik vond de Final Destination 2 trailer er zeer slick uitzien. Het concept (ok, het zal vast wel ergens van gejat zijn) vind ik echt veel beter dan de normale 'oeh er is een eng iemand die ons in stukjes gaat hakken'-concept.
En tja, natuurlijk is het moeilijk om hier een zeer goed verhaal bij te verzinnen aangezien je graag meerdere mensen wil hebben die de dood te slim af zijn.
Dus, en ik vind dat ze goed teasen.

Vond m ook wel aaridg ja ach t zal vast wel weer een avondje genieten worden of t nou origineel is of niet.
Reageren

Regels voor berichten