Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2002, 01:48
Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Mijn vriendin is nogal aan me gehecht. Ik ook heel erg aan haar. We zien en/of spreken elkaar dan ook elke dag! Maar ik vind dit een beetje te veel, maar als ik dat zeg denkt ze meteen dat ik der niet meer hoef . Ik hou ziels veel van haar en gooi haar echt niet zomaar weg! maar goed mijn vraag: Hoe breng je zoiets subtiel ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-11-2002, 06:45
miro
miro is offline
Dr is denk ik niet echt een manier om t echt heel subtiel te brengen. Het is in ieder geval heel belangrijk dat je als je t zegt ook gelijk duidelijk maakt dat je wel heel veel om haar geeft. Je moet het iig wel zeggen anders hou je t niet vol...
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 08:07
Verwijderd
Probleem bij meisjes: ze trekken conclusies uit je gedrag, niet uit wat je zegt.

"Oh, ik dacht dat hij verliefd op me was? Waarom ontwijkt hij me dan?"

"Waarom belt hij niet? Vindt hij me niet meer leuk?"

*zucht*

Trouwens zou ik er geen situatie van maken, maar haar gewoon confronteren met zaken. Bijvoorbeeld "ik heb a.s. vrijdag afgesproken met vrienden van me, om weer eens bij te praten, mannen onder elkaar" en dan vrijdag gewoon geen contact opnemen of het laten bij een smsje voor het slapen gaan.

Zulke dingen, zodat je een beetje afstand wint. Hier zal ze ook onzeker van worden, omdat je 'ineens zo doet', maar dat krijg je sowieso. Of je het nou zegt of niet.

..

Hmm, dus kan je het eigenlijk ook gewoon zeggen
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 08:26
20marianne12
20marianne12 is offline
Ik zou het er eens goed met haar over hebben. Ik snap je probleem wel erg goed. Mijn vriendje ziet mij het liefst ook iedere dag, maar af en toe heb ik gewoon een dag waarvan ik zoiets heb ik wil heel even alleen zijn ofzo. Hij snapt dat altijd wel, als je er maar goed over praat, en echt niet alle meisjes trekken conclusies uit je gedrag hoor, meisjes kunnen ook prima luisteren en begrijpen.
Als je haar dan een dagje niet gezien hebt, zo je bijv. voor het slapen gaan nog wel even kunnen smsen om te laten weten dat je wel heel veel om haar geeft.
Reageren

Regels voor berichten