Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2002, 16:16
pluizeb33stje
pluizeb33stje is offline
Hoi,

Valt het dikwijls voor dat als iemand zwanger is, dat ze nog steeds haar maandstonden blijft krijgen? Of is dit echt heel zeldzaam?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 16:29
DarkCat
DarkCat is offline
Das niet gebruikelijk nee
Als je zwanger bent stoppen de maandelijkse periodes en de eisprong e.d. en gaat je baarmoeder een 'nestje' bouwen voor het eitje dat daar aan het groeien is.. Maar wat weleens gebeurd tijdens van de zwangerschap is dat n vrouw wat bloed verliest.. maar dan een klein beetje en dus niet in periodes..

Maar wat ik me wel afvraag..: stel dat je de pil slikt en ondanks dat toch per ongeluk zwanger wordt.. krijg je dan toch nog bloedingen in de stopweek? -Ik heb dat nl ergens gelezen ooit.

Dat lijkt me erg gevaarlijk namelijk, want je denkt dat je safe zit omdat je de pil slikt en ongesteld word, maar ondertussen..

Weet iemand dat of een site waar daar info over staat?
Oud 18-02-2002, 16:38
pluizeb33stje
pluizeb33stje is offline
Dat is dus eigenlijk men vraag. Ik ben een pilletje vergeten in men strip. En normaal stoppen de maandstonden tijdens een zwangerschap. De dokters zeiden dat er een kleine kans is dat ik zwanger zou zijn. Maar ik heb eens ergens gelezen, dat er vrouwen zijn waarbij de maandstonden verder blijven komen, ook al zijn ze zwanger. Maar ik vraag me af of dit zeldzaam is of niet. Ik heb nu men maandstonden, normaal gezien zou ik gerus kunnen zijn.. maar ik wil het voor de volle 100% weten..
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 16:46
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
[Divinity] schreef:
Dat is dus eigenlijk men vraag. Ik ben een pilletje vergeten in men strip. En normaal stoppen de maandstonden tijdens een zwangerschap. De dokters zeiden dat er een kleine kans is dat ik zwanger zou zijn. Maar ik heb eens ergens gelezen, dat er vrouwen zijn waarbij de maandstonden verder blijven komen, ook al zijn ze zwanger. Maar ik vraag me af of dit zeldzaam is of niet. Ik heb nu men maandstonden, normaal gezien zou ik gerus kunnen zijn.. maar ik wil het voor de volle 100% weten..
Had je er eigenlijk ff bij moeten zetten dat je de pil slikte
Maareh ik zit dus met precies dezelfde vraag. Ik ben geen pilletje vergeten, maar ik heb ze wel op verschillende tijden ingenomen (niet meer dan 12 uur verschil hoor).. en ik ben sowieso als de dood zwanger te worden ooit
Tja ik ben nu ook ongesteld (en nog ziek ook, wat een feest ), en ik maak me niet echt zorgen maar wil het zeker wel weten!

Cat
Oud 18-02-2002, 20:56
Breg
Breg is offline
het kan toch ook zijn dat je zwanger bent, maar wel bloed verliest (was vrijdag bij ER), je bent dan niet ongesteld, maar verliest gewoon wat bloed.
Oud 20-02-2002, 17:50
pluizeb33stje
pluizeb33stje is offline
Ik ben naar de dokter geweest en die zei dat ik me niet meer ongerust moest maken. Ik heb men maandstonden net zoals andere keren, even hard en op hetzelfde tijdstip.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten