Advertentie | |
|
![]() |
|
weet niet waarom ze dat doet, maar je kan wel naar de dierenwinkel gaan en vragen naar een babyflesje, speciaal voor katten. Of anders bij de dierenarts ernaar informeren. werkt perfect, heb ik ook gebruikt!
succes ermee!!!
|
Een van mijn poesjes deed dat ook heel erg toen ze klein was, zij was voor de dierenwinkel in een doos achtergelaten, te vroeg van haar moeder weggehaald. Wij hadden ze ook van toen ze heel erg klein was...
Het is allemaal op zijn pootjes trecht gekomen, leekker zelfstandige poes, alleen dat sabbelen doet ze nog wel eens.. Als ik te bed ga dan komt ze er elke avond bij en dan doet ze dat wel eens.... Khad vroeger een poezenboek waar wel een tip instond om dat af te leren, het komt wel bij meerder katten voor namelijk. Ik weet die tip niet, daar niet van, maar het betekent wel dat het op te zoeken is ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
bij dat sabbelen maakt ze ook van die pompende bewegingen met haar voorpootjes? Dan is het inderdaad het nabootsen van het drinken van melk bij de moeder. De pompende bewegingen zijn dan om de melk er makkelijker uit te laten komen.
Mijn katten pompen nog steeds met de voorpoten in dekens etc, of op m'n schoot. Sabbelen doen zen niet meer ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Najah mijn kleine kat heeft dat iig ook nog n die is toch al twee jaar bij ons dacht ik. Die bewegingen maakt ze nog op bed als ik slapen ga of wanneer we ze aaien, ik vind het enigzins wel lief ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
'wolzuigen' katten Henkje | 8 | 19-10-2007 11:52 | |
Flora & Fauna |
Op welke leeftijd mogen kittens weg? Saarah | 14 | 06-06-2006 16:09 |