Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2002, 09:26
Verwijderd
bv. aan dekens, kleding, enz. Waarom doet ze dat? Ik denk zelf dat ze 'melk' wil drinken bij 'mamma' oid...ze is nu een week of 13...onze andere kat heeft het nooit gedaan, daarom vraag ik me af waarom deze het wel doet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-11-2002, 10:06
Lindansje
Lindansje is offline
Misschien is ze te vroeg weggehaald bij haar moeder?
Oud 22-11-2002, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Lindansje schreef:
Misschien is ze te vroeg weggehaald bij haar moeder?
Ze is ergens gevonden in een doos, en opgegroeit bij mensen van een asiel thuis, dat zou dus wel kunnen. Maar onze andere kat is ook in een doos ergens gevonden en die doet het dus niet... Misschien is Muis (onze oudste kat) later weggehaald bij haar moeder en in een doos ergens neer gezet/gevonden dan Fleur (het kleintje), dat zou natuurlijk wel weer kunnen...
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 17:43
AlopiA
AlopiA is offline
weet niet waarom ze dat doet, maar je kan wel naar de dierenwinkel gaan en vragen naar een babyflesje, speciaal voor katten. Of anders bij de dierenarts ernaar informeren. werkt perfect, heb ik ook gebruikt!
succes ermee!!!
Oud 23-11-2002, 21:21
murwari
murwari is offline
Een van mijn poesjes deed dat ook heel erg toen ze klein was, zij was voor de dierenwinkel in een doos achtergelaten, te vroeg van haar moeder weggehaald. Wij hadden ze ook van toen ze heel erg klein was...

Het is allemaal op zijn pootjes trecht gekomen, leekker zelfstandige poes, alleen dat sabbelen doet ze nog wel eens.. Als ik te bed ga dan komt ze er elke avond bij en dan doet ze dat wel eens....

Khad vroeger een poezenboek waar wel een tip instond om dat af te leren, het komt wel bij meerder katten voor namelijk. Ik weet die tip niet, daar niet van, maar het betekent wel dat het op te zoeken is
Oud 24-11-2002, 09:30
Verwijderd
Citaat:
murwari schreef:
Khad vroeger een poezenboek waar wel een tip instond om dat af te leren, het komt wel bij meerder katten voor namelijk. Ik weet die tip niet, daar niet van, maar het betekent wel dat het op te zoeken is
Behalve dat de boel zeiknat wordt, is het niet echt storend dat ze het doet, eerder lief. 'k weet niet of het schadelijk is, lijkt me niet... 'k heb er idd over gedacht om een flesje voor d'r te kopen en er dan wat kattenmelk in te doen oid (komt er ook nog iets uit ), maar ja...vinden mensen me weer zo overdreven.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 21:10
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
mijn katje doet precies hetzelfde in haar mandje.
Oud 24-11-2002, 23:00
skatefamke
skatefamke is offline
onze kat heeft dat ook gedaan en doet dat soms nog... ik vind het wel lief!

btw: onze hond heet fleur
Oud 25-11-2002, 20:31
Bast
Bast is offline
bij dat sabbelen maakt ze ook van die pompende bewegingen met haar voorpootjes? Dan is het inderdaad het nabootsen van het drinken van melk bij de moeder. De pompende bewegingen zijn dan om de melk er makkelijker uit te laten komen.

Mijn katten pompen nog steeds met de voorpoten in dekens etc, of op m'n schoot. Sabbelen doen zen niet meer
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 06:38
Verwijderd
Citaat:
Bast schreef:
bij dat sabbelen maakt ze ook van die pompende bewegingen met haar voorpootjes? Dan is het inderdaad het nabootsen van het drinken van melk bij de moeder. De pompende bewegingen zijn dan om de melk er makkelijker uit te laten komen.
Dan is het inderdaad dat 'melk drinken', wat die bewegingen maakt ze ook (ene pootje strekken, nagels uit, duwen, andere pootje strekken, nagels uit, duwen oid). Helaas zullen die bewegingen niet helpen, uit een deken komt geen melk...arm beest. Naja, ze vindt het fijn om te doen kennelijk, ligt de halve dag op m'n schoot 'melk te drinken'....
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 06:41
murwari
murwari is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Dan is het inderdaad dat 'melk drinken', wat die bewegingen maakt ze ook (ene pootje strekken, nagels uit, duwen, andere pootje strekken, nagels uit, duwen oid). Helaas zullen die bewegingen niet helpen, uit een deken komt geen melk...arm beest. Naja, ze vindt het fijn om te doen kennelijk, ligt de halve dag op m'n schoot 'melk te drinken'....
Misschien is het te vergelijken met een fopspeen?

Najah mijn kleine kat heeft dat iig ook nog n die is toch al twee jaar bij ons dacht ik. Die bewegingen maakt ze nog op bed als ik slapen ga of wanneer we ze aaien, ik vind het enigzins wel lief
Reageren

Regels voor berichten