Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2002, 20:54
Verwijderd
Wat vonden jullie ervan? Ik vond de Foo Fighters heerschend (was dat nou de ketchup song?)

Laatst gewijzigd op 14-11-2002 om 21:32.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-11-2002, 21:05
Verwijderd
zijn de EMA's...enne zijn nog bezig, vind de live acts nogal gaar, foo's waren gruwelijk, maar de rest nogal geplaybackt, of over t origineel gezongen, of vals...anyway...puff daddy is n sukkel...naja...ga weer verde rkijken, christina ziet er wel interresant uit
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 21:09
mixtape
mixtape is offline
Volgens mij heeft Christina Aguilera d'r broekje (uit voorzorg) goed vastgelijmd, want met die wilde 'dirty' moves moet dat miniscule broekje toch *ooit* ergens tussen kruipen?
Oud 14-11-2002, 21:10
Verwijderd
EMa's sorry
Kan iemand dat ff veranderen?

En ik doe het nu alvast, kunnen we lekker live afzeiken en commentaar geven enzow
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 21:19
Verwijderd
ik hoop dat iedereen het met me eens is dat die hoed van de gitarist van Bon Jovi echt niet kan...
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 21:27
Verwijderd
ghehe
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 21:36
mixtape
mixtape is offline
Enrique vind ik maar eng met z'n te strakke broek en sm sluts om zich heen
Oud 14-11-2002, 21:42
Verwijderd
(tnx fb).

Ik vind het maar niks idd, P.Diddy zit te egotrippen .
Hopelijk komt zo nog een leuke live act. Dit is zo nep. Blech!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 21:50
mixtape
mixtape is offline
Ik keek alleen om te kijken of Korn nog zou winnen (had gestemd) - maar natuurlijk winnen ze niet (niet omdat ze niet goed zijn maar omdat ze niet meer zo populair zijn..)

P. Diddy is een eikel, maar dat wist ik al langer.. Verder vind ik dat het tijd is voor Kylie om een BH aan te schaffen..

*ik verveel me!*
Oud 14-11-2002, 21:52
a new noise
a new noise is offline
had ik maar MTV kon ik me aftrekken op christina aguilera
Oud 14-11-2002, 22:18
Lakini's Juice
Lakini's Juice is offline
hahaha wat zielig zeg die nederlandse award, met die neppe publieksgeluiden en hahaaha Brainpower die Engels gaat lullen tegen een publiek die niet bestaat...PRICELESSS!!!

losergehalte: 10
Oud 14-11-2002, 22:22
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
a new noise schreef:
had ik maar MTV kon ik me aftrekken op christina aguilera
Hey, dat is mijn tekst!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 22:27
Verwijderd
Wat is een ema?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 22:30
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
heb een stukje Foo Fighters gezien da was wel grappig, de rest was natuurlijk bagger.
Oud 15-11-2002, 04:49
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
eXo schreef:
Wat is een ema?
european music awards

je hebt ook vma: video music awards
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 07:50
Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
Niet gezien, maar k kijk de komende 10 herhalingen wel die het hele programma van MTV weer verneuken
Oud 15-11-2002, 09:07
@ngel from Hell
@ngel from Hell is offline
Was niet echt zo cool maar altijd leuk om te kijken
Linkin Park heeft 2 EMAs yee jammer dat Joe er alleeen was alhoewel de rest zit natuurlijk ergens in de kelders de nieuwe album te maken,maarre hadden jullie het gezien met Alicia K. ze lip zo nar beneden om de arward op te halen en toen was er zon vrouw en die zat in de weg en ze ging zo weg toen omhelde Alicia haar en zij helemaal haar mond open en aaaa en later zie je haar op de achtergrond met haar arm op de voorhoofd ik vond dat zooo lachuh en die model met Ronan is dat nou en man of een vrouw echt een eng mens......
T.A.t.u. en The Calling was ook wel leuk en de Red Hot Chillie Peppers waren echt lachuhhhh
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 11:14
hairsprayqueen
hairsprayqueen is offline
en zoals ik de gesloten topic over de awards al had gezegd: pink was live zóóóó slecht
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 11:37
DaisyDeadPetals
DaisyDeadPetals is offline
puff daddy, wat een kneus!! hij is zoo dom zijn 'grapjes' sloegen echt nergens op!!

zo raar.. 'the first lady who comes up this stage butt naked will get this ring hehehe'... spring er een of ander wijf op het podium, doet dr regenjas uit waar ze alleen een string onder aan had, grist die ring uit zn hand... (was nog een lelijke ring ook) en rent met dr handen voor dr boobies weg...

wtf?? sloeg echt nergens op was niet eens grappig t gebeurde veels te snel t was echt bizar.

en die dutch tmf awards whahahahahaaa dat was echt belachelijk!!! dat nep gejuich en die engelse speech... hallo alsof niemand het door heeft
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 12:07
Mr Stilo
Mr Stilo is offline
Citaat:
CreedGirl schreef:
Enrique vind ik maar eng met z'n te strakke broek en sm sluts om zich heen
Weet je wel wat Creed vaak aan heeft??
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 12:27
mixtape
mixtape is offline
Citaat:
DimitriFreshwell19 schreef:
Weet je wel wat Creed vaak aan heeft??
Creed, als in 'de band', kan niks aan hebben.
De bandleden met name de zanger wel, maar dat terzijde.
Maar om je vraag te beantwoorden: ja, een te strakke broek.

Don't judge me by my nickname please, doe maar alsof dat er niet staat ofzo
Oud 15-11-2002, 12:36
Verwijderd
Citaat:
@ngel from Hell schreef:
Was niet echt zo cool maar altijd leuk om te kijken
Linkin Park heeft 2 EMAs yee jammer dat Joe er alleeen was alhoewel de rest zit natuurlijk ergens in de kelders de nieuwe album te maken,maarre hadden jullie het gezien met Alicia K. ze lip zo nar beneden om de arward op te halen en toen was er zon vrouw en die zat in de weg en ze ging zo weg toen omhelde Alicia haar en zij helemaal haar mond open en aaaa en later zie je haar op de achtergrond met haar arm op de voorhoofd ik vond dat zooo lachuh en die model met Ronan is dat nou en man of een vrouw echt een eng mens......
T.A.t.u. en The Calling was ook wel leuk en de Red Hot Chillie Peppers waren echt lachuhhhh
y

tja
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 12:46
fruitmand
fruitmand is offline
foo fighters vond ik goed
red hot chille peppers filmpje was geweldig!!!!
enneh...verder vond ik alles flink kut
the strokes hadden best new act moeten winnen (wtf, the calling?!!>??!!?!?) en linkin park is NIET best band (dat had OF red hot chille peppers OF coldplay moeten worden)
kloteawards
wel leuk dat de foo fighters optraden, daar keek ik naar uit.
Oud 15-11-2002, 13:42
Gwen.
Gwen. is offline
P. Diddy was een slechte host. Hij was verre van komisch. Ik vind het een eikel.
Ik vond dat er niet echt interessante mensen waren, en dat de meesten ook niet interessant gekleed waren. Terwijl ik dat toch het leukste vindt aan het hele gedoe.
Ik vond het ziek dat Linkin Park Best Group won. En Brainpower Best Dutch Act.
Royksopp was leuk net als Foo Fighters. Moby is schattig. Coldplay heb ik gemist. Tatu is stom.
Oud 15-11-2002, 13:52
scala
scala is offline
Ik heb het ook gekeken, vooral omdat ik me altijd zit te bedenken hoe ik het zou doen
Het decor vond ik erg koel, zowel het podium als waar ze de awards uitreiken. Sommige awards vond ik idd ook raar, zoals kylie minogue & inderdaad linkin park wint best group?? komt ie die award ook nog in z'n eentje ophalen!! later wonnen ze nog een award maar liep ie heel onbeschoft weg na een snelle thank you.... Alicia Keys vond ik bv wel weer verdiend

Ik vond er verder een paar domme fouten bij zitten bv ronan keating met een of ander model, zij was 2 koppen groter(en erg eng)! dat zag er echt dom uit Puff daddy wist een aantal z'n tekst geeneens, zag er erg onproffesioneel uit...die actie met de ring sloeg helemaal nergens op..Het geluid was soms erg slecht, bv bij Christina Aguilera. Bij Pink werd er nauwelijk gebruik gemaakt van het licht waardoor het er heel saai&leeg uitzag...en ze zong slecht jah en eminem is echt altijd chago..sjees geen glimlachje kan er vanaf..

Ik vond Moby wel erg koel, foo fighters was gaaf et optreden van enrique iglesias verbaasde mij, was goed. Robbie williams z'n nieuwe liedje is erg mooi, helaas vond ie zelf dat ie het ook niet helemaal geweldig zong Royksopp gedroegen zich wel als een stel idioten bij hun award..

ow MTV dutch act was echt het dieptepunt wahah lachwekkend gewoon...gaat brainpower helemaal een engelse speech houden terwijl het toch echt alleen in ned wordt uitgezonden en het knopje 'juichend publiek' wordt toch wat te laat ingedrukt haha
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2002, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Miss Quasy schreef:
P. Diddy was een slechte host. Hij was verre van komisch. Ik vind het een eikel.
puffy was idd verre van grappig... en die "sketches" met die spaanse dames waren gewoon smakeloos... die dragqueen die de countdown presenteerde was mateloos irritant en werd ze nou uitgejoeld op het podium na het optreden van las ketchup?... goed voor haar... dit waren al mijn ergenissen over de presentatie... Ik vond de Schotse presentatrice wel een schatje, leuk accent ook

Nu over de muziek... Ik vond dat Kylie terecht awards gewonnen heeft... Alleen britney spears had best pop moeten winnen, maar was niet eens in de catogorie genomineerd, een lachertje dus... ook de awards voor pink en linkin park waren terecht!... Maar who the fuck is the Calling? Never heard of it? En omg Royksop, dat is nooit echt doorgebroken, zeker niet in Nederland, totaal een flop dus... De optredens vond ik vrij matig... Pink haar optreden was ook niet echt perefect, maar wel 1 van de leukste... Christina deed het ook leuk misschien wel het hoogtepunt van de hele show... Whitney was ook leuk... Programmeering vond ik weinig verassend, alweer jon bon jovi, moby en roby williams... echt te saai gewoon... de oude garde, ik wil nieuwe acts zien

De award-uitreikingen vond ik het leukst. Patrick Kluivert was wel een beetje nerveus Erg schattig Ronan Keeting was te klein voor dat supermodel James Bond was En dat Marilyn Manson een award mocht uireiken aan Eminem was echt heel grappig

Over de kleeding.. Mel C zag er echt niet uit, alsof nog steeds niet opgeknapt van haar lange depressie, ze had maar beter in bed kunnen blijven liggen... Kylie Minogue had iets aparts aan en wat voor al de nadruk legde op haar borsten Christina had echt horrible shoes aan! Was echt een big fashion-no-no.... En Pink, ja sorry, i love her style...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 19:16
@ngel from Hell
@ngel from Hell is offline
Citaat:
ook de awards voor pink en linkin park waren terecht!...
Helemaal me eens en dat er alleen maar eentje de arwards komt halen heeft een hele goede rede ze zijn hun cd aan het opnemen en ja het was wel onbeleeft van hem om zomaar weg te gaan hij had heus wel een langere speech kunnen verzinne
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 20:26
DaisyDeadPetals
Citaat:
Whitney was ook leuk...
Whitney Houston zag er echt scary uit!!! heb gruwelend voor de tv gezeten...

heeft ze een face lift laten doen ofzo? en ze is supermager geworden!! ik schrok me dood... brrr... heel eng...

RHCP waren geweldig

ik ga ze live zien in Ahoy in maart yiehaaa!!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 22:57
kandyrat
kandyrat is offline
Ik heb alleen de show van Foo Fighters gezien omdat een vriendin mij toen belde "Foo FIghters is op EMA's!"

Maar ik ga morgen de herhaling (die zullen ze vast wel 39382 uitzenden ..) checken, en ik wil Foo Fighters nog een keer zien... hehe... (en tapen...)
Oud 16-11-2002, 00:10
Verwijderd
Citaat:
DaisyDeadPetals schreef:
Whitney Houston zag er echt scary uit!!! heb gruwelend voor de tv gezeten...

heeft ze een face lift laten doen ofzo? en ze is supermager geworden!! ik schrok me dood... brrr... heel eng...
idd, ze zag er oud uit en heel erg mager... zou vast de drugs zijn ofzo..
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 01:25
Mr Stilo
Mr Stilo is offline
Citaat:
CreedGirl schreef:
Creed, als in 'de band', kan niks aan hebben.
De bandleden met name de zanger wel, maar dat terzijde.
Maar om je vraag te beantwoorden: ja, een te strakke broek.

Don't judge me by my nickname please, doe maar alsof dat er niet staat ofzo
]

oke
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 15:17
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
bertbart schreef:
ook de awards voor pink en linkin park waren terecht!...
Je kan toch niet serieus menen dat Linkin' Park een beter groep is dan Coldplay of No Doubt die al jaren aan de weg timmeren en muzikaal beter en origineler zijn?
Oud 17-11-2002, 14:16
G.T.C.
G.T.C. is offline
Ja, ik vind het ook maar raar dat Linkin park heeft gewonnen.
Smaken verschillen natuurlijk, maar toch.

Ik heb echt hard gelachen om die actie met die ring, dat die vrouw uit de kleren ging. Was wel heel erg gespeeld, maar ja. Zoiets zie je ook niet elke dag op mtv.
verder vond ik P diddy ook niet zo super hor. Hij was een beetje te veel bezig met zich zelf te promoten en hij had ook nog wel is moeite met zijn tekst geloof ik.

Was trouwens wel leuk dat patrick kluivert ook een award ging uitreiken. Was ook wel een mooie outfit dat die aan had.

Ja, de optredens gingen verder wel. Ik las hier nog al veel gezeik, maar ik vond het wel goed. Ja, het is niet zo goed als het orgineel natuurlijk, maar dat is de charme van een live optreden.
Oud 19-11-2002, 08:35
DaisyDeadPetals
Citaat:
Ik heb echt hard gelachen om die actie met die ring, dat die vrouw uit de kleren ging. Was wel heel erg gespeeld, maar ja. Zoiets zie je ook niet elke dag op mtv.
het was ook best een coole actie (mtv, blote tieten, live uitzending, geen censuur...) maar hoe puff daddy t deed was t gewoon... raar! t ging veels te snel en t was verder helemaal niet grappig ofzo...

verder vond ik moby echt cute! alleen wel beetje jammer dat eminem verder niet reageerde op die speech... vond ik erg tegenvallen voor iemand met zo'n grote bek.. jammer!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 09:27
the exploding boy
the exploding boy is offline
P. Diddy was gewoon irritant aanwezig met domme humor en aanstellerig gedrag.

Kylie was lief En Marilyn ook. Verder heb ik weinog boeiends gezien, alleen enrique ( ) vond ik leuk live, niet zo zeikerig, meer '80's en foo fighters en royksopp ook.

Ik lag meer dubbel om de stukjes van seth en uiteraard sander
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Je kan toch niet serieus menen dat Linkin' Park een beter groep is dan Coldplay of No Doubt die al jaren aan de weg timmeren en muzikaal beter en origineler zijn?
Ik heb een hekel aan Coldplay om persoonlijke redenen En No Doubt, kom op hé! Dat ben ik toch zo zat, echt niet meer van deze tijd. (Ook echt belachelijk dat ze weer iedere keer zo'n afgeschreven band als bon jovi laten optreden en dat ze weer U2 nomineren die niet eens 1 hit heeft gehad afgelopen jaar. Ze kunnen toch wel met wat beters komen aanzetten?) Daarentegen heeft Pink een flitscarrière gemaakt. En is ze redelijk gegroeid in zo'n snelle tijd. En what the fuck dat ze een marketing product is? Het zijn tenslotte the EMA's, een beetje glitter en glamour is best oké
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 23:49
86dagreed
86dagreed is offline
Ik vraag me af of Moby een sneer gaf aan puff daddy toen hij inf foutloos spaans zei : 'ik spreek niet zo goed spaans, dus probeer ik het ook niet ' of zoiets.

Moby heb ik overigens bewondering voor, hij is altijd zichzelf en maakt ook nog eens originele muziek, die steeds verandert.
Reageren

Regels voor berichten