Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
tja |
![]() |
|
foo fighters vond ik goed
red hot chille peppers filmpje was geweldig!!!! enneh...verder vond ik alles flink kut the strokes hadden best new act moeten winnen (wtf, the calling?!!>??!!?!?) en linkin park is NIET best band (dat had OF red hot chille peppers OF coldplay moeten worden) kloteawards wel leuk dat de foo fighters optraden, daar keek ik naar uit.
|
P. Diddy was een slechte host. Hij was verre van komisch. Ik vind het een eikel.
Ik vond dat er niet echt interessante mensen waren, en dat de meesten ook niet interessant gekleed waren. Terwijl ik dat toch het leukste vindt aan het hele gedoe. Ik vond het ziek dat Linkin Park Best Group won. En Brainpower Best Dutch Act. Royksopp was leuk net als Foo Fighters. Moby is schattig. Coldplay heb ik gemist. Tatu is stom.
|
![]() |
Ik heb het ook gekeken, vooral omdat ik me altijd zit te bedenken hoe ik het zou doen
![]() Het decor vond ik erg koel, zowel het podium als waar ze de awards uitreiken. Sommige awards vond ik idd ook raar, zoals kylie minogue & inderdaad linkin park wint best group?? komt ie die award ook nog in z'n eentje ophalen!! ![]() ![]() Ik vond er verder een paar domme fouten bij zitten bv ronan keating met een of ander model, zij was 2 koppen groter(en erg eng)! dat zag er echt dom uit ![]() ![]() ![]() Ik vond Moby wel erg koel, foo fighters was gaaf ![]() ![]() ow MTV dutch act was echt het dieptepunt ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Nu over de muziek... Ik vond dat Kylie terecht awards gewonnen heeft... Alleen britney spears had best pop moeten winnen, maar was niet eens in de catogorie genomineerd, een lachertje dus... ook de awards voor pink en linkin park waren terecht!... Maar who the fuck is the Calling? Never heard of it? En omg Royksop, dat is nooit echt doorgebroken, zeker niet in Nederland, totaal een flop dus... De optredens vond ik vrij matig... Pink haar optreden was ook niet echt perefect, maar wel 1 van de leukste... Christina deed het ook leuk ![]() ![]() De award-uitreikingen vond ik het leukst. Patrick Kluivert was wel een beetje nerveus ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Over de kleeding.. Mel C zag er echt niet uit, alsof nog steeds niet opgeknapt van haar lange depressie, ze had maar beter in bed kunnen blijven liggen... Kylie Minogue had iets aparts aan en wat voor al de nadruk legde op haar borsten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
heeft ze een face lift laten doen ofzo? en ze is supermager geworden!! ik schrok me dood... brrr... heel eng... RHCP waren geweldig ik ga ze live zien in Ahoy in maart yiehaaa!! |
![]() |
|
Ik heb alleen de show van Foo Fighters gezien omdat een vriendin mij toen belde "Foo FIghters is op EMA's!"
![]() ![]() Maar ik ga morgen de herhaling (die zullen ze vast wel 39382 uitzenden ..) checken, en ik wil Foo Fighters nog een keer zien... hehe... (en tapen...)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ja, ik vind het ook maar raar dat Linkin park heeft gewonnen.
Smaken verschillen natuurlijk, maar toch. Ik heb echt hard gelachen om die actie met die ring, dat die vrouw uit de kleren ging. Was wel heel erg gespeeld, maar ja. Zoiets zie je ook niet elke dag op mtv. verder vond ik P diddy ook niet zo super hor. Hij was een beetje te veel bezig met zich zelf te promoten en hij had ook nog wel is moeite met zijn tekst geloof ik. Was trouwens wel leuk dat patrick kluivert ook een award ging uitreiken. Was ook wel een mooie outfit dat die aan had. Ja, de optredens gingen verder wel. Ik las hier nog al veel gezeik, maar ik vond het wel goed. Ja, het is niet zo goed als het orgineel natuurlijk, maar dat is de charme van een live optreden.
||
Citaat:
verder vond ik moby echt cute! alleen wel beetje jammer dat eminem verder niet reageerde op die speech... vond ik erg tegenvallen voor iemand met zo'n grote bek.. jammer! |
![]() |
|
P. Diddy was gewoon irritant aanwezig met domme humor en aanstellerig gedrag.
Kylie was lief ![]() ![]() ![]() Ik lag meer dubbel om de stukjes van seth en uiteraard sander ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vraag me af of Moby een sneer gaf aan puff daddy toen hij inf foutloos spaans zei : 'ik spreek niet zo goed spaans, dus probeer ik het ook niet ' of zoiets.
Moby heb ik overigens bewondering voor, hij is altijd zichzelf en maakt ook nog eens originele muziek, die steeds verandert.
|
![]() |
|
|